Airsoft üritused - NAC

ÜRITUSED

Tulevased üritused - Battle For Airfield! vol. 1 KILTSI
Asukoht
Google maps

Battle For Airfield! vol. 1 KILTSI


Mängumaks
45.00 €
Kokku: 45.00
Vajutades nupule "Maksa", "Osalen" või "Maksa kohapeal" annate nõusoleku, et olete tutvunud Privaatsuspoliitikaga, Kasutajatingimustega ja Ürituse reeglitega
Korraldaja: HABE
Tel: 53746082
Kogunemine alates: 08:00 - 11:00
Uute mängjate briifing: 12:00
Ürituse algus: 12:00
Ürituse alguskuupäev: 29 mai 2021
Ürituse lõppkuupäev: 30 mai 2021

Ürituse info:

Õppust korraldab Naissaare Airsoft Camp MTÜ koostöös Kaitseliidu Lääne Malevaga

Loe tähelepanelikult, ühis briifi ei tule ja keegi ei hakka kohapeal seda infot teile ette lugema.

  Battle For Airfield!   Vol. 1 KILTSI!

 

Peale viirusest laastatud kümnendit on jäänud Läänemaale veel viimane lennuväli mida kontrollivad Valitsus Väed. Erinevatest allikatest saadud info järgi peaks 30.mai saabuma Kiltsi lennuväljale lennuk, mille lastiks on teadaolevalt viimane partii vaktsiini. Olenemata suurest saladusest on see info jõudnud ka kahe rivaalitseva jõuguni. Ja loomulikult ei soovi kumbki loobuda võimalusest et teenida kopsakas summa vaktsiini eest. Mõlemad jõugud on valmis verd valama et, saada kontrolli alla Kiltsi lennuväli. Aga kuna kumbki jõuk ei ole piisavalt tugev et võidelda samaaegselt kahe vastasega siis kumbki üritab esmalt konkurenti likvideerida, samaaegselt aga patrullivad lennuväljal Valitsus Väed. Valitsus Väed on hästi relvastatud ja kui näevad sissetungijaid siis nad ei kõhkle kasutada jõudu. Seega pole jõukudel muud võimalust kui kas ühendada jõud( mida vaevalt et juhtub, kuna mõlemad pealikud on liiga ahned) või siis pidada omavahelist lahingut nii et sellesse tegevusse ei satuks Valitsus Väed.

 

Osapooled

Valitsus Väed- Kaitseliit koos tugiüksustega( sellele osapoolele ei saa registreerida, osalejaid ca.100.) 

HSD Haapsalu Sontiki Depart- Erakapitalil põhinev üksus. Sinine käepael. Osapoole suurus ca.100+ sidekanalid 2 ja 3.

VPK Vormsi Pirat Kompani- Hästi organiseeritud piraatlik kompani. Kollane käepael. Osapool suurus ca. 100+ sidekanalid 4 ja 5

Osapooltele lisame kohti juurde vastavalt täituvusele.

Registreerimine mängule läheb lukku 10 päeva enne üritust, keda nimekirjas pole seda platsile ei lubata.

 

Mängu ala

Õppuse alaks on siis terve Kiltsi sõjaväe lennuväli kogu oma 300 ha-ga. Ala pikkust on ca.2km ja laiemast kohast on alalaiust u.1,6 km. 

Ajakava

29.mai.

Kogunemisega ja check-in alustab kell 0800

Check-in lõpetab osalejate vastuvõtu alale kell 1100. 

Osapoolte juhid alustavad allüksuste juhendamist 1200.

Lahingu algus 1300

Õhtusöök 1900-2100 (ei sisaldu hinnas)

30.mai.

Öörahu 0200-0800

Hommikusöök 0700-0800 (ei sisaldu hinnas)

Lahingtegevus jätkub 0800

Lõunasöök 1200-1300(ei sisaldu hinnas)

Lahingu lõpp 1500

 

TÄHELEPANU!!!

ALAL KASUTATAKSE KA KAITSELIIDU TEHNIKAT, MASINATE LÄHEDUSES TULEB OLLA ÄÄRMISELT ETTEVAATLIK!!!

ALLA 16 AASTASED ON LUBATUD AINULT KOOS LAPSEVANEMAGA.

 

Reeglid ja mängujuhised

Mäng käib, mäng seis ja mäng läbi.

Mäng algab hõikega Game On ( mäng käib).

Mängu saab katkestada Game Stop ( mäng seis) hõikega.

Kui mängija mängu katkestab, tuleb mängu juhtkonda sellest viivitamatult teavitada!

Mängu saab jätkata mänguga Game On (mäng käib) hõikega.

Mängualale eksinud tõelistest tsiviilisikutest tuleb teatada mängujuhtkonnale.

Mängu lõpetab mängujuht hõikega Game Over (mäng läbi)

Pärast mängu ei tohi prille eemaldada enne, kui olete jõudnud oma baasi. Mängu lõpus pole enam hea tava tulistada peale vajaliku tühjakslaskmise.

Kõiki mängu edenemisega seotud hüüdeid korratakse.

Prillid

Mängus tohib kanda ainult üldtunnustatud maske või prille. Kandke mängimise ajal alati maski või kaitseprille.

Samuti on soovitatav kasutada suukaitseid.

Kahtlaseid prille testitakse juba enne mängu algust mängija enda ohutuse tagamiseks. Kui kaitseklaas katse ajal puruneb, ei asenda seda mängu korraldaja.

Tabamused

Tabamust väljendatakse Hiti, Pihtas, Ubit hüüatusega ja / või surnuräti välja võtmisega. Rätt peab olema piisavalt suur ja piisavalt nähtav( min 30 x 30 cm punane või orants), toimivad ka sallitaolised rätid.

Pärast pimedas elimineerimist kasutage lisaks rätile ka punast tulepulka või valgustit. Samuti on hea mõte surnud mängijal endast kõva häälega teavitada, et teised teaksid, et olete kõrvaldatud. Haavatuna ei pea te ennast punase tulega tähistama.

Maja või sõiduki seintest pärinevaid selgeid rikošette ei loeta tabamusteks.

Tabamus mängija relvapihta hävitavad relva (välja arvatud sõidukirelv, mida see ei mõjuta). Relva parandamine toimub teie baasi või surnuala külastades.

Tabamus mis tahes mängija varustuse pihta, loetakse tabamuseks.

 

Haavata saamine

Vigastatud mängija peab heitma pikali ja välja võtma surnuräti.

Kui haava ei ravita 10 minuti jooksul, siis te hukkute. Soovi korral saab haavatu varem liikuda surnualasse. Varem surnualasse liikumist ei tohi kasutada juhul kui, mängijal on kaasas midagi sellist mis on seotud mängu stsenaariumiga. (nt. Kohver, Mängu raha, Info kild, jne.)

Vigastatud mängijat saab käega pussitada, sel juhul ta hukkub automaatselt. Maas lamavaid haavatud mängijaid ei tohi lasta.

Haavatud mängija võib karjumise või raadio teel arstile helistada, kuid ei saa rääkida muudest sündmustest enda ümber.

Vigastada saanud mängija võib hädaolukorras viia ohutumasse kohta, kuid üleviimise ajal ei saa mängija ja abistaja oma relvi kasutada ega vigastatute eest hoolitseda. Üleviimine tuleks teha hea maitse ja tava piires. Üleviimiseks ei piisa jooksmisest kaaslase käest kinni hoides, tuleb imiteerida tõelist sündmust.

Ravimine

Mängus saab mängija eest hoolitseda teie või vastaspoole meedik või tsiviilarst.

Meedik saab kaasas kanda kuni 10 sidet, mida saab täiendada baasi külastades või oma surnuala külastades. Haavasidemeid müüb mängujuhtkond, kuid mängijad peaksid ka omad kaasa võtma.

Jaos võib olla üks meedik (grupi suurus on vähemalt 4 mängijat) ja ta peab selgelt kandma meediku märki või mansetti.

Haavatute ravi võtab 2 minutit, pärast mida saavad mängija ja arst jätkata tavapärast mängu. Ravi ajal ei saa arst oma relva kasutada, kuid võib ravi katkestada. Seejärel tuleb ravi alustada algusest peale.

Korra ravitud mängijat ei saa rohkem ravida. Seejärel peab mängija juba liikuma oma surnualasse või baasi.

Taassünd

Elluärkamine toimub oma baasis või oma surnualas iga täistund (xx.00) ja iga pooltund (xx.30).

Osapoole juhid, rühmajuhid ja jao juhid sünnivad uuesti kahekordse ajaga, mis tähendab, et nad ootavad max 1tund enne kui nad saavad uuesti sündida.

Mängija tegelaskuju jääb uuestisünnist hoolimata põhimõtteliselt mängu, kuid eraldi juhendamise korral see hävitatakse ja inimene võtab kasutusele uue ID-kaardi, mille mängujuhtkond jagab.

 

Lisa Surnualad

Mängu alguses on kõik väljakul olevad surnualad neutraalsed. Selleks et te saaksite surnuala kasutada end osapoole elluärkamis kohana, te peate selle punkti vallutama ja hoidma seda punkti kontrolli all 15min. Peale 15 min. hoidmist saate panna välja oma osapoole lipu, sellega tähistate oma ala.

Kui jätate Surnuala valveta siis on vastastel võimalik surnuala endale vallutada.( Ainult juhul kui surnualas ei ole ühtegi mängijat) Kui surnualas ei ole mängijaid siis võtate surnuala ring kaitsesse ja hoiate seda 15 min. seejärel võtate maha vastase lipu ja asendate enda lipuga. Lisa surnualas elluärkamine toimub iga täistund(xx.00) ja iga pooltund (xx.30).

Uimastamine

Uimastamine on hea vahend, kui soovite juhtida rasket inimest või olukorda, et pääseda ilma teise osapoole kõrvaldamiseta. Väga soovitatav LARP-olukordades.

Uimastamisel peab mängijat selja tagant üllatama, käega pead puudutama ja ütlema Knock Out.

Mängija kukub vaikselt maapinnale ja püsib 5 minutit paigal.

Ärgates ei mäleta mängija, mis juhtus 5-minutise uimastamise ajal.

Kiivrit kandvat mängijat ei saa uimastada.

Mängija läbiotsimine

Mängijat saab kontrollida järgmiselt. Alati tuleks kasutada 1. meetodit, välja arvatud juhul, kui otsitav isik teatab konkreetselt, et soovib kasutada 2. või 3. meetodit. See võimaldab kauba peitjal paremini toimida.

1.     Mängija tahab, et teda kontrollitaks. Mängijat teavitatakse läbiotsimisest ja sellest, et ta võib selle igal ajal katkestada. Avastamata relvi ja muid esemeid saab kasutada pärast läbiotsimist.

2.     Mängija ei soovi, et teda kontrollitaks. Mängija peab läbiotsijale üle andma kõik mänguesemed ja pärast kontrolli ei saa ta relvi kasutada.

3.     Mängija ei taha, et teda kontrollitaks, ja tahab olukorrast välja. Mängija peab loobuma kõigist mänguesemetest ja teda ei saa üle kuulata. Seejärel lahkub mängija tavapäraselt surnualasse või baasi.

Füüsilise läbivaatuse käigus leitud esemed, märgid ja muud mänguelemendid võidakse eemaldada.

Vangid

Mängus võidakse vangistada teine ​​mängija.

Vangistamiseks on vaja mängija nõusolekut. Kui mängija ei anna luba vangistamiseks, peab ta loovutama kõik mänguelemendid ja liikuma langenuna taassünnialale.

Kui mängija tabatakse, siis saab vangistatu relva konfiskeerida. Arestimine toimub kas relva eemaldamisega mängijalt (mängija nõusolekul) või märgistades relva värvilise (nt punase) lindiga.

Kui vangistatud mängija põgeneb või vabastatakse, saab lindistatud relva kasutada alles 5 minuti pärast.

Vangistatud mängija saab rünnata ainult avastamata noa replikaga( nuga peab olema heakskiidetud mängukorraldajapoolt ja sellel peab olema korraldaja kleebis. Kui noal puudub korraldaja kleebis, siis ei tohi seda nuga mängus kasutada.) Kuid uimastamine on endiselt võimalik ilma abivahenditeta.

Vangistatud mängija relva ei tohi kasutada isiklikuks kasutamiseks.

Vangistatud mängijat saab "siduda" kaablilipsuga, millel puudub lukustusküünis. Nöörlips pannakse ainult mängija enda loal ja käed "seotakse" ette. Kaablikinnitus peab hädaolukorras olema ise eemaldatav.

Enamik osapooli võib vangistada ja kohale toimetada tähtsaid mängijaid, "Brigaadi-vangla", tuues mängija osapoole baasi. Sellisel juhul saab vastaste mõne olulise mängutegelase mängust ajutiselt  eemaldada. "Brigaadivangla" kasutamine peab olema alati eelnevalt kokkulepitud mängu korraldajaga.

Jalaväemiinid

Jalaväemiinid on kõik objektid, mis tekitavad heli või efekti ja mille käivitavad mingid lõksud.

Kui käivitate sellise miini, on kõik 3 meetri raadiuses haavatud. Jalaväemiinid ei mõjuta sõidukeid ega sõidukites olevaid mängijaid. Kõik prügi tuleks miinist eemaldada enne, kui mängijad selle paigaldavad või käivitavad. Paigaldatud miinid peavad mängijad ise eemaldama hiljemalt mängu lõpuks.

Käsigranaadid, Suitsugranaadid ja muu pürotehnika.

Mängijatel on lubatud kasutada ainult valget või halli suitsu, kui on tagatud tuleohutus.

Mängijatel ei ole lubatud kasutada pürotehnikat( v.a. käsigranaate, mis on tehase valmistatud. Ise tehtud granaadid on kategooriliselt keelatud). Muud pürotehnikat võib kasutada ainult korraldaja.

Pioneerimängija

Pioneerimängija on ainus, kes saab paigaldada ja demonteerida jalaväe miine, avada lukustatud plahvatusohtlikke ruume või parandada hävinud mänguautosid.

Rühmas võib olla 1 pioneerimängija (grupi suurus on vähemalt 4 mängijat) ja ta peab kandma selgelt välja pandud pioneerimärki või mansetti.

Käisemärgil peab olema mutrivõti, muidu on käisemärk vaba.

Tankitõrjemiinid

Tankitõrjemiinid on vastavalt osapoole värvi (hele roheline, kollane ja sinine),valmistatud puust, vahtplastist, jne. Suurus on mini 30x30cm ja paksust vähemalt 5cm. Need on saadaval ainult piiratud koguses igal osapoolel.

Tankitõrjemiinidel pole muud ülesannet kui takistada sõidukitel mööda teed liiklemast.

Oma osapoole tankitõrjemiin ei hävita oma sõidukit.

Tankitõrjemiinid hävitavad sõidukeid ilma remondi- või personalivõimaluseta, kui nendest sõidetakse üle või jäävad sõiduki rehvide vahele.

Tankitõrjemiinist saab mööda hiilida, kui miinid ei satu sõiduki rehvide alla ega vahele. Näiteks mahub ATV suurema tõenäosusega mööda. Off game sõidukid võivad miinidest üle sõita.

Ühe tankitõrjemiini paigaldamine või demonteerimine võtab alati 3 minutit. Vastase tankitõrjemiini ei tohi varastada ega viia kaugemale kui teeäärde, nt kraavi. Vastase tankitõrjemiini ei tohi peita/lõhkuda.

Tankitõrjemiini saab paigaldada või demonteerida ainult pioneerimängija.

Tankitõrjemiine ei tohi varjata.

Teede blokeerimine piirkonnas muude vahenditega kui tankitõrjemiinid (nt langetatud puit) on rangelt keelatud ja tahtliku teo tagajärjeks on mängult eemaldamine!

Sõidukid.

Mängus kasutatakse nii mängusiseseid kui ka mänguväliseid  sõidukeid.

Mängijad peavad teavitama mängukorraldajat ette vähemalt kaks nädalat, kui nad on toomas mängule sõidukit. Sõidukitele antakse kolmekohaline number, millest esimene number tähistab sõiduki löögikindlust nt.(1- langeb mängust ühe tabamusega, 2-langeb mängust kahe tabamusega). Järgnevad numbrid on sõiduki ID.

Mängualal sõidukite maksimaalne mängusisene ja mänguväline kiirus on 20 km / h. Rakendame seda kui ettevaatusabinõu, et vältida ohtlike olukordade tekkimist . Kõik peavad sõidukitega sõitmisel olema eriti ettevaatlikud.

Mängukorraldajad ei transpordi mänguajal mängijaid, v.a. hädajuhtumid( selleks on alal eraldi meditsiini personal autoga. Med. autol on lubatud liikuda mängualal ka suurema kiirusega kasutades alarmi/signaali, et ennast kuuldavaks ja nähtavaks teha) Med. Autot ei tohi mingil juhul takistada liikumast, see auto ei ole mängu stsenaariumiga seotud.

Sõidukite läheduses tuleb olla eriti ettevaatlik.

Mõnes sõidukis on vaateväli piiratud ja liikumine jäik või väga äkiline. Seetõttu ärge minge sõiduki läheduses, kui sõiduk töötab, välja arvatud juhul, kui sõiduki meeskond on teid spetsiaalselt juhendanud.

Kui sõiduki aknast soovitakse tulistada, tuleb aknad paigal püsimiseks täielikult lahti teha ja teipida. Aknaid ei tohi mängu keskel avada / sulgeda, kuid otsus tuleb teha baasist lahkudes. Sõiduki aknaid saab ohutuse huvides veidi avatuna hoida, sellisel juhul te ei tohi sellest avausest välja tulistada ja te ei pea arvestama ühegi tabamusega!

Ohtlike olukordade vältimiseks ei tohi vastaspool avada vaenlase sõiduki uksi.

Reisijate vedu haagisseadmetega on keelatud.

Sõiduki toomine üritusele

Mängusisene sõiduk on tähistatud sama värviga A4-formaadis paber / pilet, millel on vähemalt 15 cm kõrgune musta või valge kirjaga sõiduki identifitseerimisnumber. Samuti on lubatud ja soovitatavad muud / suuremad teie osapoole värvikirjed/ lipud.

Ainsad erandid sõiduki märgistamisest on väikesed ATV-d / mopeedid, mis ei pruugi olla eespool märgitud. Need sõidukid peavad end võimalikult selgelt tähistama ja sõiduki identifitseerimisnumber peab olema identifitseeritav 10 meetri kaugusel eest või küljelt.

Identifitseerimisnumbrid 100–199: 1. klass, ühe löögi vastupidavus: põhimõtteliselt kõik sõidukid.

Identifitseerimisnumbrid 200–299: klass 2, kahe löögi vastupidavus: Mängukorraldaja määratud sõidukid, mis vajavad vähemalt fikseeritud, 360 ° kaitsvat pöörlevat kuulipilduja torni.

Lisaks märgistusele peab autos olema tulekustuti ja raadio juhile, mis töötab 8 kanalil.

Hävinud ja mänguvälised sõidukid peavad olema tähistatud oranži lipu, ohutuledega (kui neid on) ja oranžide katusetuledega (nt tuletorn või valgusketas).

Oma mängusõiduki üritusele toomisel peate kohapeal alla kirjutama vastutusest loobumise vormile seoses sõiduki registreerimise ja kronomise protsessiga, seoses sõiduki mis tahes kahjustustega, mis on põhjustatud kuulilöökidest jne.

Sõiduki kohustusliku liikluskindlustuse eest hoolitseb mängija.

Töötava mootori korral peavad sõidukid olema varustatud parkimis- või lähitulega nii valges kui ka pimedas.

Sõidukis viibijad ei tohi tulistada peast väiksematest avadest, näiteks pooleldi avatud aken

Sõidukite hävitamine, remont ja uuestisünd.

Tavalised kuuli tabamused ei kehti sõidukile. Laskur, juht ja muu personal saavad tabamused tavareeglite järgi.

Sõiduki võib hävitada kas tankitõrjemiiniga või 40 mm värvigranaatidega TAG Paladin.

Kui granaat tabab sõidukit ja värv lendab laiali (soovitavalt juhi vaateväljas), saab sõiduk ühe löögi. Kui granaat ei purune ja ei jäta tolmujälge, vaid põrkab sihtmärgilt alla, siis löök ei lähe arvesse! (Välja arvatud fikseeritud tendiga sõidukid.)

Sõiduki tabamisel:

2. klassi sõiduk: võimetus esimese hooga edasi liikuda. Sõiduk peatub ohutult niipea, kui teda tabatakse / teavitatakse. Sõiduki töötajad saavad normaalselt töötada, kuid enne uuesti liikumist tuleb sõiduk parandada vastavalt alltoodud juhistele.

Pärast 1. kategooria sõiduki esimest tabamust või 2. kategooria sõiduki teist tabamist:

Juht vajutab signaali pikka aega üks kord, lülitab sisse ohutuled ja oranži katuse tule ning tõstab oranži lipu. Lisaks tuleb pimedas nii esi- kui ka kohtvalgustid välja lülitada, sisse lülitada ohutuled, seda tuleb teha alati kui auto on seisma jäänud ja hävinud! Selle tahtlik mittejärgimine on petmine.

Juht ja laskur hukkuvad koos sõidukiga. Teisel personalil on 20 sekundit aega põlevast sõidukist lahkumiseks, vastasel juhul ka nemad hukkuvad. Pärast sõiduki hävitamist peate ootama vähemalt 10 minutit, enne kui saate lahkuda tagasi baasi. Juht peab rooli taha jääma ja olema valmis sõidukit liigutama, kui offgame sõiduk peab läbi pääsema.

Hävitatud või liikumis võimetust autost saab päästa mängija, kes ei ole autojuht või laskur. Kehtivad meditsiini reeglid.

Hävinud või liikumatut sõidukit saab parandada pioneerimärgiga pioneerimängija, kes peab 15 minutit puudutama auto kapotti või esiosa (!), Misjärel on auto võimeline uuesti liikuma või parandatud ning laskur ja juht saavad normaalselt jätkata mängu. Pärast esimest hävitamist ja parandamist hävitab järgmine üksik löök auto, olenemata sõidukikategooriast auto ja auto pole enam remonditav ning laskurit või juhti ei saa ravida.

Seetõttu saab 1. klassi sõiduk maksimaalselt tabada järgmiselt: 1. Tabamus -> Remont-> Tabamus 2 -> Kohustuslik uuestisünd. 2. klassi sõidukiga saab maksimaalse arvu tabamusi uuesti teha järgmiselt: 1. tabamus-> liikumatu-> puude parandamine-> tabamus 2-> esimene hävitamine-> remont-> tabamine 3-> kohustuslik uuestisünd.

Peale sõiduki täielikku hävitamist peab sõiduk olema baasis 1tund baasi saabumisest.

TT-mängijad saavad 8 kanalit (sagedus 446,09375 MHz) kasutades sõidukit tabamustest teatada. Kanalil käitumine peab olema objektiivne. Kõigepealt peate sõidukiga looma kontakti, et veenduda, et nad kuulevad teid. Näiteks: "Sõiduk 223, see on Tauri, kas kuulete mind." Vastus "Sõiduk 223 kuuldel, milles küsimus.", "Sõiduk 223, me tabasime teid tagant.", "See on sõiduk 223, aitäh, kontrollime seda ja peatume." Kanal pole mõeldud tülideks ega muuks kasutamiseks.

TT mängija

Sõiduki saab hävitada 40 mm suuruste TAG Paladini värviliste granaatidega, mida saavad kasutada ainult TT-mängijad.

Muude granaatide kui TAG Palad kasutamine (nt TAG Reaper, Archangel, Velum, Pecker) on rangelt keelatud! Tahtlik kuritarvitamine toob kaasa mängust eemaldamise!

Paladini granaadikasutajaid, st TT-mängijaid, võib grupis olla maksimaalselt 1 (grupi suurus on vähemalt 4 mängijat) ja ta peab kandma selgelt välja pandud TT-märki või mansetti.

Paladinit ei tohi sõidukist tulistada, kui relv pole kinnitatud sõidukikonstruktsioonide / relvahoidja külge. Sellisel juhul ei tohi sõidukigrupil olla oma käimisrühma koosseisus teist Paladini relva. Kui sõidukis on jalakäija TT-mees, ei tohi ta tulistada enne, kui mõlemad jalad on maad puudutanud ja sõidukist lahkunud.

Paladini granaadiga tuleb olla absoluutselt ettevaatlik, et see ei tabaks mängijaid autos ega selle läheduses. ATV-sid ja mopeede ei tohi paladinidega tulistada, kui nende esiküljel / külgedel pole selget kaitserüüd. Isegi siis tohib neid tulistada ainult otse soomukile.

Paladin Grenades'i kasutajad peavad üritusele registreerumisel teatama mängu juhtkonnale kasutamisest ja allkirjastama kohustuse järgida reegleid.

TT-mängijad saavad 8 kanalit (sagedus 446,09375 MHz) kasutades sõidukitest tabamustest teatada. Käitumine kanalil peab olema objektiivne. Kõigepealt peate sõidukiga looma kontakti, et veenduda, et nad kuulevad teid. Näiteks: "Sõiduk 223, see on Tauri, kas kuulete mind." Vastus "Sõiduk 223 kuuldel, milles küsimus.", "Sõiduk 223, me tabasime teid tagant.", "See on sõiduk 223, aitäh, kontrollime seda ja peatume." Kanal pole mõeldud tülideks ega muuks kasutamiseks.

Jalgrattad

Mängijad saavad enda jaoks kaasa võtta omaenda, sõjaväemeelsed ja võimalikult lihtsad jalgrattad.

Vaenlase jalgratast ei saa hävitada, seega on jalgrataste puudutamine keelatud! Teise mängija ratta peitmine, rehvide tühjendamine jms. Sellise tegevusega eemaldatakse mängija mängust kohe!

Elimineeritud mängija saab kasutada oma jalgratast, liikudes surnualasse/baasi.

Mängijad vastutavad oma jalgratta mis tahes kahjustuste ning ratta ohutu juhtimise ja transportimise eest! Jalgratastel peab ees ja taga olema helkur.

Suurtükituli, miinipilduja tuli, õhurünnak.

Pooltel võib olla juurdepääs piiratud kogusel suurtükitulele, miinipilduja tulele ja õhurünnakutele.

Suurtükituli/miinipilduja tuli tellitakse oma juhtimistasandi kaudu omal osapoole juhtidelt, kes siis tellib sellele eriefektid korraldajalt (värvilise suitsu efekt) . Hävitatav piirkond on 50 x 50 meetrit.

Õhurünnak tellitakse sammuti oma juhtkonna kaudu. Õhurünnaku hävitatav ala on 100 x 100 meetrit.

Eelnimetatud rünnakute korral ei kehti haavata saamine, kõik isikud ja masinad on rünnaku tagajärjel hävitatud ja nad peavad peale 10 minutit ooteaega lahkuma surnualasse.

 UAV / droon

Mängus võib kasutada distants juhtimisega drooni nii mängijad kui ka mängukorraldajad.

Droon peab olema märgistatud(osapoole värv drooni alapoolel) millisele osapoolele see kuulub ja lisaks peab olema droonil ka lendaja/omaniku kontakt andmed.

Drooni ei tohi kuidagi mõjutada! Drooni alla tulistamise katsed viivad mängust eemaldamiseni!

Drooni kasutaja peab lendamisel järgima kohalike seadusi ja mängukorraldaja ettekirjutusi. Mängu korraldajalt saate kaardi ja juhised.

Drooni toomine mängu ja kasutamine tuleb eelnevalt kokku leppida mängukorraldajaga. 

Suhtlus

Mäng kasutab mängijate enda VHF, UHF ja PMR446 raadioid, seega on soovitatav kaasa võtta oma raadio.

TT-mängijad saavad 8 kanalit (sagedus 446,09375 MHz) kasutades sõidukitest tabamustest teatada. Käitumine kanalil peab olema objektiivne. Kõigepealt peate sõidukiga looma kontakti, et veenduda, et nad kuulevad teid. Näiteks: "Sõiduk 223, see on Tauri, kas kuulete mind." Vastus "Sõiduk 223 kuuldel, milles küsimus.", "Sõiduk 223, me tabasime teid tagant.", "See on sõiduk 223, aitäh, kontrollime seda ja peatume." Kanal pole mõeldud tülideks ega muuks kasutamiseks.

Mänguala suuruse tõttu on nii suhtlemiseks kui ka hädaolukordadeks soovitatav kaasas kanda (odavamat) GSM-i.

Kumbki pool ehitab oma käsuliini.

Raadiosuhtlust ei piirata, kuid sekkumine pole lubatud.

Käepaelad.

Mõlemal käel peab olema üks käepeal ja mõlemal peab olema registreerimisel saadud isikukood.

Käepael peaks olema vähemalt 3,5 cm lai, eelistatavalt kuni 6 cm, et ennast paremini tuvastada, ja keeratud kogu käe ümber.

Käepael peab olema nähtav mõlemal käel. Mõlemal jalal saavad käepaela hoida ainult mängijad, kes on maskeeritud peamistest luuremeeskondadest ghillie ülikondades.

Rühmajuhid, kompaniiülemad ja pataljoniülemad peavad tähistama end ka eraldi märkidega, mida jagab korraldaja.

Teise osapoole märgistust ei tohi mingil juhul kasutada ilma mängukorraldaja erilise käsuta! Selle reegli rikkumine toob kaasa mängust diskvalifitseerimise.

Relvade väljalaske kiirused.

Automaadid, pumppüssid: 1,6 J

Kuulipildujad: 2,5 J

Poolautomaatsed snaiprid: 2,5 J

Rasked poolautomaatsed snaiprid (M82 Barrett ja samaväärse suurusega): 3 J

Poltlukk snaiprid: 4 J

Tähelepanu:

Mängus tuleb kasutada BIOKUULE!

Neil, kes kasutavad rohkem kui 1,6 J relvi, peab lähi kontaktide jaoks olema varurelv (soovitavalt alla 1,2 J)!

Mängu öisestosast saab osavõtta vaid siis, kui teie relvale on paigaldatus trasser.

Kõik relvad tuleb tuua kronomisele.b  Kronopersonal otsustab püstolite puhul eraldi, kas on vajalik kronomine. Kronomine toimub kui mängija on registreeritud mängule ja kronomine tuimub mängija enda kuuliga ja võimsus arvutatakse džaulides! Sellest lähtuvalt on relvad tähistatakse vastavalt võimsusele erivärvi kleebistega. Kleebise võib eemaldada alles peale mängu lõppemist. Kui kleebis tuleb lahti või eemaldub relva küljest siis pöörduge korraldus meeskonna poole uue kleebise saamiseks.

Kuulipildujad peavad esindama ja kuvama mõnda tegelikku kerget kuulipildujat või raskekuulipildujat (nt M249, RPK, M60, PKM, MG36, HK21, AUG HBAR, Stoner, Trident LMG). Vajadusel on hea relv varustada selle eeskujude järgi tarvikutega, näiteks esijalad, summutid või vastavad lisad.

Poolautomaatsed snaipripüssid peavad esindama mõnda päriselus kasutatavat relva (nt SVD, M14 EBR, SR25) ja olema varustatud suurendava optikaga (ja tugijaladega jne).

Lisage kroonomisse kindlasti kõik poolautomaatsed snaipri tarvikud, et krono töötajad saaksid kahtluse korral tagada, et relv vastab eeskirjadele!

Poolautomaatsed snaipripüssid prioriteedi järjekorras:

Relv peaks kopeerima reaalseid poolautomaatseid snaipripüsse (nt M14, SR25, SVD, SPR jne).

Relv peab olema varustatud suurendava optikaga, nt binokkelsihik, Acoq, Shortdot.

Relvas on pikk toru, kogupikkusega 16 tolli (nt AR-seeria relvades). Kui toru on lühem, tuleks seda summutiga pikendada. Vastasel juhul on soovitatav paigaldada summuti kõikidele poolautomaatsetele snaipripüssidele.

Hea oleks, kui püssis oleks veel kaksjalg (bipod). Eriti nende relvade jaoks, mis on muidu liiga tavalise automaadi välimusega (nt L85, M4, RK95, AUG ... tavalise toruga + summuti)

Tugirelvad

Tugirelvade, nagu kuulipildujad ja poolautomaatsed snaiprid, arv on maksimaalselt 2 rühma kohta. Sõiduki relvastust ei arvestata.

Kuulid ja salved

Kuulipildujad trummelsalv või kast salv max 300 kuuli salves

Poolautomaatsed ja ühe lasuga snaiprid: 30 kuuli / salv.

Muud relvad: max 100 kuuli / salv.

Hi-Cap salved on keelatud, välja arvatud trummel- või kastsalvega kuulipildujad või relvadele, mille jaoks tavalisi salvesid pole kaubanduslikult saadaval.

Salvedes olevate ja lahtiste kuulide (pudelis,kottides, kiir laadijates) kaasas kantav koguarv on 1000 (kuulipilduritel 5000). Lisa laskemoona saab täiendada enda baas. Reegel kehtib ka sõidukiga kaasas olevate kuulide / sõidukirelvade kohta. Lisa kuule saab ka tellida endale rindele aga selleks peab teil olema oma käskjalg baasis, kes siis vastavalt vajadusele toimetab teile rindele uue koguse laskemoona. Laskemoona toimetamiseks peab olema kindlasti moona kast (puidust/metallist). Kilekott või muu selline ei kõlba moona transpordiks

Mängus tuleb kasutada BIOKUULE!

Offgame

Kõikide osapoolte tagalates on lindiga piiratud alad kus ei tohi tulistada, ei sisse ega ka välja. Offgame alal peab olema relv tühjaks lastud ja ilma salveta. Need alad on mõeldud puhkamiseks ja nendel aladel on soovitatav ikkagi kanda prille. Ajavahemikul 02:00 kuni 08:00 ja on mõeldud ka puhke perioodiks sõdivatele osapooltele.

Mängijate telgid on põhimõtteliselt offgame, välja arvatud juhul, kui telk on spetsiaalselt märgistatud sildiga "Ingame".

Mängijatel on keelatud kasutada offgame-ala peidupaigana ega tulistada sisse või välja..

Muud reeglid

Paberilehe A4 väiksematest avadest või pragudest ei tohi lasta.

Pimetulistamine on keelatud. Mängija peab alati nägema, kuhu toru osutab.

Mängus võib olla ka mängumehaanikat, mida siin ei mainita. Need mehaanikad esinevad peamiselt üksikute ülesannete, rekvisiitide ja larp-olukordade korral. Sellistes olukordades on mängujuhtimine alati seotud rekvisiidi või olukorraga. Mängijad peaksid olukorda vastavalt kogema. Nii et olge kõigeks valmis ja olge olukorra suhtes rahulik. Mängijad ei saa neid mängumehaanikaid ise välja mõelda (nt mürkjook), kuid peavad selles alati mängu juhtkonnaga eelnevalt kokku leppima.

Joobeseisundis ei saa mängus osaleda. Joobes kahtlustatavaid saab testida. Selle reegli eiramine võib põhjustada diskvalifitseerimise.