Airsoft üritused - NAC

ÜRITUSED

Tulevased üritused - Barada Cup Pro division 3. etapp
Asukoht
Google maps

Barada Cup Pro division 3. etapp


Mängumaks
75.00 €
Kokku: 75.00
Vajutades nupule "Maksa", "Osale" või "Maksa kohapeal" annate nõusoleku, et olete tutvunud Privaatsuspoliitikaga, Kasutajatingimustega ja Ürituse reeglitega
Korraldaja: HABE
Tel: 53746082
Kogunemine alates: 09:00
Uute mängjate briifing: 10:50
Ürituse algus: 11:00
Ürituse alguskuupäev: 20 august 2022
Aadress: Kesk-Sõjamäe 2 Tallinn

Ürituse info:

Barada Cup 2022 Pro Division

 Võistlused toimuvad nii siseruumides kui ka välialade 

 Etappide toimumis ajad ja kohad on:

23. aprill 1.Etapp. Softair Kesk-Sõjamäe 2, Tallinn

18. juuni 2.Etapp. Softair Kesk-Sõjamäe 2, Tallinn

20. august 3.Etapp. SOFTAIR.EE Kesk-Sõjamäe 2, Tallinn

22. oktoober 4.Etapp.

17. detsember 5.Etapp.

Barada Cup on karika võistlus mis koosneb 5 etapist Pro Divisionis ja 5. etapist, iga etapi punktid loetakse kokku ja need kanduvad edasi järgmisesse etappi. Võitjaks osutub meeskond kellel on lõpuks kõige rohkem punkte. Igal etapil on eraldi võitja. Karikas on ränd karikas. Võitja meeskond saab hoida karikat enda käes kuni järgmise võitja selgumiseni. Võitjad saavad lisaks veel igaüks oma karika.

Võistkonnad registreeritakse võistlusele NAC lehel.

Meeskonna osalemis tasu igal etapil on 75.-€ Tasutakse kohapeal.

Võistkonna registreerib võistlusele võistkonna kapten, leiad võistluse millel soovid olaleda, avad ürituse ja vajutad nuppu Registreeri meeskond, seejärel lisad tühjadele väljadele oma PÕHIMÄNGIJATE nimed( EES JA PEREKONNA NIMI), järgmisena lisad VARUMÄNGIJA nime ja kõige lõpuks siis ABILISE nime.

 

 

MÄNGU VORMING (4 vs. 4) 

CQB-d mängitakse kahe võistkonnaga, millest igaühes on 4+1 mängijat. 

Korraga võistlevad 4 mängijat, +1 on varumängija. 

Iga matši eesmärk on pärast kõigi voorude mängimist saada kõige rohkem punkte. 

Punkte saab teenida vastasmeeskonna mängijate kõrvaldamise, lipu hõivamise ja lipu viimisega vastaspoolele (lipuga puudutamine vastasmeeskonna stardi seina ). 

● Iga voor koosneb 4 ringist. 

● Iga ring on maksimaalselt 3 minutit. 

● Ring lõpeb, kui lipp viiakse vastase stardi punkti või kui mänguaeg saab läbi. 

● 60 sekundit ringide vahel pooltevahetuseks ja laadimiseks. 

 

MÄNGU JÄRJESTUS 

● Iga võistkond alustab oma stardiseina juurest/ seest. 

● Kõik relvatorud peavad füüsiliselt puudutama kaitseseina. 

● Iga mängija vähemalt üks jalg peab füüsiliselt puudutama stardi seina. 

● Peakohtunik annab mõlemale meeskonnale mängueelse hoiatuse 

● Peakohtunik alustab vooru helisignaaliga, mängukell hakkab käima. 

● Algab 1. ring, meeskonnad mängivad esimese ringi. 

● Kui 1. ring lõpeb, antakse meeskondadele 2.; 3. ja 4. ringi lähtestamiseks ~60 sekundit. 

● Võistkondadel on lubatud omada "boksimeeskond", kes vahetavad mänguväljakuid, varustust jne. 60-sekundilise lähtestusaja jooksul. 

 

MÄNGIJATE VAHETUSED/ASENDUSED 

● Vahetused on lubatud iga vooru vahel. 

● Varumehed peavad olema meeskonna aktiivses nimekirjas ja registreeritud üritusele. 

● Penaltite tõttu diskvalifitseeritud mängija asemel ei ole lubatud vahetusi teha vooru ajal. Penaltist tingitud mängija vahetus peab toimuma pärast kõigi vooru ringide lõppemist. 

● Vigastatud mängija vahetused: kui mängija saab mängu ajal vigastada, on vahetus lubatud pärast mängu ringi lõppu. Vigastatud mängijal ei ole lubatud mängus osaleda ülejäänud päeva/etapi jooksul. 

 

VAATAJAD 

Kõik publikuliikmed, sealhulgas mitteaktiivsed meeskonnaliikmed, ei tohi rääkida, anda juhiseid või julgustada võistkondi mängima, et mitte häirida mängijaid, meeskondi ja kohtunikke. Kõik mitte mängus osalevad mängijad ja pealtvaatajad peavad jääma mängusaalis määratud alale. 

 

PUNKTID 

● Võidab meeskond, kellel on pärast ühte vooru kõige rohkem punkte. 

    ○ Üks voor = 4 ringi 

● Punktide kogusumma määrab matši võitja.  

● Kokku on võimalik teenida max 130 punkti ringi kohta. 

● Punkte teenitakse järgmiste toimingute eest: 

TEGEVUSPUNKTID 

10 punkti. Iga langenud vastase eest.  

25 punkti. Esimesena lipu haaramise eest. 

25 punkti. Lipu viimise eest vastase stardi punkti. 

25 boonus punkti. Esimene lipu haaramine + lipu viimine vastase stardi punkti ilma lippu kaotamatta. 

25 boonus punkti. Lipu viimise eest vastase stardi punkti, kui vastastest on vähemalt 1 mängija veel elus. 

 

KARISTUSED 

Kui mängija teeb vea, võib peakohtunik määrata karistuse. Need liigitatakse kahte gruppi: 1. astme karistus (tahtlikud vead) ja 2. astme karistus (tahtmatud vead). 

● 1. astme karistusi loetakse "tahtlikeks" vigadeks. 

● 2. astme karistusi loetakse tahtmatuteks vigadeks või vigadeks. 

● 1. astme karistused on suuremate tagajärgedega kui 2. astme karistused. 

● 2. astme karistus maksab meeskonnale ainult punkte, samas kui 1. astme karistused võivad kaasa tuua mängija 

diskvalifitseerimine või meeskonna diskvalifitseerimine. 

● Võistkonnale võib voorus määrata mitu karistust. 

 

1. astme karistused 

KARISTUSPUNKTIDE KIRJELDUS 

No-call –25 punkti. Kui mängija ei tunnista oma tabamust tahtlikult. 

Headshot No-call. Diskvalifitseerimine. Kui mängija ei tunnista otsetabamust peapihta. 

Late-call -25 punkti. Kui mängija jätkab mängu mängimist pärast seda, kui ta on saanud tabamuse, enne enda välja kutsumist. 

-25 punkti. Mis tahes suhtlus mängust väljalangenud mängijatelt. See 

hõlmab igasugust suhtlust, nii verbaalset kui ka füüsilist, alates hetkest, kui nad saavad tabamuse. 

 -25 punkti. Kui mängija kasutab mitteregulaarset varustust, näiteks topelt päästikud, tulistab üle džauli piirangu. 

 Väljaku rikkumine –25 punkti. Kui mängija liigutab mängu ajal oluliselt tõkkeid (tahtlik või tahtmatult), ronib/hüppab üle tõkete 

Pimetuli –25 punkti.  Laskmine ilma sihtimiseta 

Ebasportlik käitumine -25 punkti. Liiga agressiivne käitumine või suhtumine kohtunikesse, personali, mängijatesse või pealtvaatajatesse. 

Kohtuniku mõjutamine -25 punkti. Mängijad, ei saa 

suhelda mängu ajal kohtunikega. 

 

2. astme karistused  

KARISTUSPUNKTIDE KIRJELDUS 

Unintentional No-call -25 punkti. Tahtmatu mittetunnistamine, mis on määratud visuaalse kinnitusega viitega. 

Lipu kukkutamine –25 punkti. Kui lippu kandev mängija kukkutab lipu kogemata maha või kaotab lipu elimineerimise teel. 

Hiline lipust loobumine -25 punkti. Kui lipukandja saab tabamuse, peab mängija lipu viivitamatult 1 m kaugusele asetama. 

Valestart –25 punkti. Mängijad alustavad liikumist enne hõiget MÄNG KÄIB, jalad/relvad ei puuduta seina jne. 

Kohtunik tähelepanu segamine -25 punkti. Kohtunikuga suhtlemine mängu ajal, sealhulgas tabamuse ja eemaldamise korral 

mängust. Seda peab  tegema kapten pärast vooru lõppu. 

TÄITMINE 

Kõigile graafikus olevatele mängijatele määratakse randmele ja maskile number. Neid numbreid ei saa eemaldada, üle kanda, rikkuda jne enne ürituse lõppu. 

Selle eesmärk on aidata kohtunikel hõlpsamini tuvastada ja registreerida üksikutele mängijatele määratud karistusi. 

MÄRKUS: Turniiri erinevate etapide karistused nullitakse pärast etapi lõppu. 

Kõik meeskonnad alustavad järgmist etappi null karistusega. Kõiki diskvalifitseerimisi(meeskondlik või individuaalne) EI lähtestada. Diskvalifitseeritud meeskond või mängija on turniiril väljas. 

 

Diskvalifitseerimine 

1. Kui mängijale määratakse 1. astme karistus, märgitakse vea teinud mängija ja võistkonnal on nüüd üks 1. astme karistus: -25 punkti. 

 

2. Kui määratakse teine 1. astme karistus, tõmmatakse vea teinud mängija ülejäänud vooru ajaks pingile(kõik ülejäänud ringid) ja saab trahvi -25 punkti. 

Meeskonnal on nüüd kaks 1. astme karistust. 

Kui üksikmängija saab teise 1. astme karistuse, siis ta diskvalifitseeritakse ja nende võistkond peab ülejäänud ürituse jooksul mängima ilma ühe mängijata, kui neil pole varumeest. 

 

3. Kolmanda 1. astme karistuse määramisel kaotab meeskond kõik selle mängu punktid ja vea teinud mängija tõmmatakse ülejäänud matši ajaks pingile. 

Meeskonnal on nüüd kolm 1. astme karistust. 

 

4. Neljanda 1. astme karistuse määramisel võistkond  diskvalifitseeritakse ülejäänud ürituselt ja kaotab kõik punktid sellest päevast. 

 

 KÕRVALDAMISED, TABAMUSTE MÄÄRATLUS 

● Igasugune kehaline kontakt BB-ga loetakse tabamiseks. See hõlmab kõiki kehavarustuse osi(nagu seljakotid, püksid, kapuutsid, nokamütsid, t-särgid, vööd ja HPA paagid, GoPro jne). 

● Replica tabamused loetakse tabamusteks. Igasugune otselöök seadmele, mis on teie kehaga kontaktis peetakse teie keha osaks. 

● Kui vastasmängijad tulistavad üksteist samal ajal, saavad mõlemad mängijad pihta. 

● Rikošete ei loeta tabamuseks. 

● Tabamusena loetakse sõbraliku tuld(Friendly fire). 

● Minimaalne distants puudub. 

● Ei mingeid verbaalseid lööke ("bang-bang", "alistumine") 

● Ei lähivõitlusele. 

 

MÄNGIJA  

● Kui mängija saab tabamuse, peab see mängija kohe tõstma ühe käe otse üles ja laskuma põlvili maha, asetades replika enda kõrvale. 

● Mängijad EI SAA oma langemist suuliselt kuulutada hõikega„HIT, surnud, ubit” ega teha muid helisid. See on vajalik selleks, et surnud mängijad ei saaks oma meeskonnaga suhelda, peale tabamust. 

● Kui mängijat tabatakse lippu kandes, tuleb lipp kohe visata maha 1 m raadiusesse. 

 

REPLIKAD 

● Avatud klass: lubatud on igat tüüpi replikad: 

    ○ Püstol/automaat/pumppüss 

    ○ AEG/HPA/GBB/Vedru 

● Üldine FPS/Joule = max 1,1 džauli, kasutades 0,25 grammi BB-sid. Tegeliku limiidi võib määrata vastavalt väljaku võimalustele. 

○ Replikad kronotakse enne igat sündmust. 

○ Replikaid kontrollitakse iga sündmuse ajal sageli. 

● Kõikidel koopiatel peab olema päästikukaitse. 

● Topelt-/laiendatud päästikud pole lubatud. 

● Ei mingit sarituld, bursti, binaarset või FCU kasulikku programmeerimist. 

● Taskulambid tuleb kinnitada replikale.  

Ei mingeid käeshoitavaid taskulampe. 

 

BB-d ja TRACER-ÜKSUSED 

 

● TRACER-ÜKSUSED  ja valgustatud BB-d on kohustuslikud, neid kontrollib iga matši alguses kohtunikud. Kui mängija tracer ei tööta, ei ole mängijal lubatud mängida. Võistkond peab matši mängima ilma ühe mängijata, kui neil pole vajalikku toimivat varustus. 

 

SALVED 

Salvedele piirangud puuduvad, kõik salve tüübid on lubatud. 

Maksimaalselt 350 kuuli ühe ringi kohta = kõik klassid 

(Mängijad saavad 60-sekundilise laadimis aja ringide vahel.) 

Meeskonnale on lubatud 1 abiline kes abistab laadimistega.

 

LASKMISREŽIIM 

● Ainult poolautomaatne. Üks päästikutõmme = üks lask 

   ■ Päästikukäsi peab hoidma käepidemest, pöial peab olema haaratud käepideme taha. 

● Mitme sõrmega laskmine ei ole lubatud. (" walking the trigger ") 

● Pimetuli (laskmine ilma sihitavasse kohta vaatamata) ei ole lubatud. Sa pead suutma näha oma vastast tulistamise ajal. 

 

PRILLID/NÄOMASK 

● Kõik mängijad peavad olema varustatud täieliku eesmise näokaitsega, kasutades prillide süsteemi või näomaski, mis on valmistatud airsofti või paintballi jaoks. 

● Areenil, kronoalal ja proovilasketiirude ajal tuleb alati kanda kaitseprille. 

● Maske peavad kandma kõik mängualal viibivad inimesed, eranditeta. 

 

RIIETUS 

Kõik võistkonna liikmed peavad kandma sama teemat/värvi/vormi/särki, et oleks lihtne ja äratuntav kohtunike ja pealtvaatajate jaoks. 

 

KEELATUD SEADMED 

● Ei mingit sarituld, brusti, binaarset või FCU kasulikku programmeerimist. 

● Ei topeltpäästikud, binaarsed päästikud 

● Ei granaadiheitjad/manused. Ei mingeid tüüpi granaate 

● Ei mingeid mässukilpe ega lähivõitlusrelvi 

● Ei käeshoitavaid taskulampe. 

 

Kõikidele lisaküsimustele vastame jooksvalt tel. 53746082 HABE

KOHTUMISENI PLATSIL JA AUSAT MÄNGU !!!

Meeskonnad:
Skull Hunters
P: 0 | K: 0 | D: 0
Nebula
P: 0 | K: 0 | D: 0