Üritused
tagasi
Saabuv airsoft üritus
vaata
airsoft ürituse pilt
Kuupäev: 28.06.2025
Koht: Harku
Kogunemine: 09:30
Briifing: 10:50
Ürituse algus: 11:00
Pilet
20.00€
Osalejad
20/50
VAATA

Airsoft üritus
ECHOES OF THE ZONE *MONOLITH*

live event main cover
live event extra cover
Asukoht
Google map
Sisene või Registreeri kasutaja (Pilet: 65.00€)
Valige üks osapool
Otsi transporti üritusele (0)
Jaga
Sisene või Registreeri kasutaja (Pilet: 65.00€)
Valige üks osapool
Algus: 18:00
1/30
Korraldaja: Habe
Telefon: 53746082
E-mail: naissaareairsoftcamp@gmail.com
Kogunemine alates: 12:00
Uute mängijate briifing: 17:00
Ürituse lõppkuupäev:24. august. 2025
Aadress: Suurpea alajaam 4, Suurpea, 74812 Harju maakond Loksa
Tasuta teenused
WC
Foto/video
Tasulised teenused
Söök
HPA täitmine

Ürituse info

All information is in two languages: EST/ENG

 

GENERAL INFORMATION

By them: Echoes of the Zone
Type: 48-hour live-action role-playing game (LARP)
Location: Estonia, 22-24 August 2025
Size of the playing area: ~15 hectares (including city, pre-zone, Zone)

Sources of inspiration:

Strugatsky's Roadside Picnic

S.T.A.L.K.E.R. video game series

Tarkovsky's film language and mystical realism

Game Style: post-apocalyptic, mystical, scientific, psychological, military, open narrative

WHAT IS A ZONE?

The zone is not just a no-go zone. It is a broken place in the world - and in man. Time stretches, space lies and dreams seep into waking life.

The zone is not stable. It listens. Sometimes it answers.

The player does not come here just to survive - but to find something. The only question is: what will be left of you when Zone has seen you?

 FRACTIONS

There are 8 active factions in the game, each with its own ideology, behavior and goals. The factions are:

Army – order, control, security zones

Duty – fanatical Zone clearing

Freedom – For the freedom of the zone

Scientists (Ecologists) – investigate and document

Stalkerid – independent travelers, artifact hunters

Mercenaries – ready for anything for money

Bandit – seekers of confusion and profit

A monolith – ritualistic, enigmatic, bordering on fanaticism

In addition, NPCs: Sidorovich (merchant), Bartender, False prophets, Zone Servant jpm.

 GAME ELEMENTS

Anomalies and Artifacts – phenomena and objects that defy the laws of physics

Money and trade – the currency is "LOCAL", the black market and official shopping places work

Tasks and events – A dynamic quest network driven by factions and NPCs

Armed conflicts – Battles based on airsoft weapons, tactically driven

Psychological impact – dream pages, false diaries, lost time, NPC influences

 PLAY AREA AND ZONE DISTRIBUTION

City (~3 ha): checkpoints, NPC locations, trade

Pre-zone (~3 ha): a dangerous but accessible area for several factions

Zone (~9 ha): volatile, dangerous, area of ​​anomalies and artifacts, Monolith territory

 PARTICIPATION AND PREPARATION

Each player has a faction, role card, and equipment restrictions

A standalone character story (or generated) is recommended

Armament: airsoft weapons are used, a precise set of safety rules is added

The zone does not require permission. He just waits.

EST

ÜLDINFO

Nimi: Echoes of the Zone
Tüüp: 48-tunnine live-action rollimäng (LARP)
Asukoht: Eesti, august 2025
Mänguala suurus: ~15 hektarit (sh linn, eeltsoon, Tsoon)

Inspiratsiooniallikad:

Strugatskite „Väljasõit rohelusse“

S.T.A.L.K.E.R. videomängu seeria

Tarkovski filmikeel ja müstiline realism

Mängu stiil: postapokalüptiline, müstiline, teaduslik, psühholoogiline, sõjaline, avatud narratiiv

 MIS ON TSOON?

Tsoon ei ole lihtsalt keeluala. See on katkine koht maailmas – ja inimeses. Aeg venib, ruum valetab ja unenäod imbuvad ärkvelolekusse.

Tsoon ei ole stabiilne. See kuulab. Mõnikord vastab.

Mängija ei tule siia ainult ellujäämiseks – vaid millegi leidmiseks. Küsimus on vaid: mis jääb sinust järele, kui Tsoon on sind näinud?

 FRAKTSIOONID

Mängus on 8 aktiivset fraktsiooni, millest igaühel on oma ideoloogia, käitumine ja eesmärgid. Fraktsioonid on:

Armee – kord, kontroll, turvatsoonid

Duty – fanaatiline Tsooni puhastamine

Freedom – Tsooni vabaduse nimel

Teadlased (Ecologists) – uurivad ja dokumenteerivad

Stalkerid – iseseisvad rändurid, artefaktikütid

Palgasõdurid – raha nimel valmis kõigeks

Bandiidid – segaduse ja kasu otsijad
Monoliit – rituaalne, mõistatuslik, fanatismi serval

Lisaks NPC-d: Sidorovitš (kaupmees), Baarmen, Valeprohvet, Tsooni Teener jpm.

 MÄNGU ELEMENDID

Anomaaliad ja Artefaktid – füüsikaseadusi eiravad nähtused ja objektid

Raha ja kaubandus – valuutaks "KOHALIK", toimib must turg ja ametlikud ostukohad
Ülesanded ja sündmused – dünaamiline ülesandevõrk, mida suunavad fraktsioonid ja NPC-d

Relvakonfliktid – airsoft-relvadel põhinevad lahingud, taktikaliselt juhitud

Psühholoogiline mõju – unenäolehed, vale päevikud, kaotatud aeg, NPC mõjutused

 MÄNGUALA JA TSOONI JAOTUS

Linn (~3 ha): kontrollpunktid, NPC-de asukohad, kaubandus

Eeltsoon (~3 ha): ohtlik, kuid ligipääsetav ala mitmele fraktsioonile

Tsoon (~9 ha): muutlik, ohtlik, anomaaliate ja artefaktide ala, Monoliidi territoorium

 OSAVÕTT JA ETTEVALMISTUS

Igal mängijal on fraktsioon, rollikaart ja varustuse piirangud

Soovituslik on iseseisev karakteri lugu (või genereeritud)

Relvastus: kasutatakse airsofti relvi, täpne ohutus reeglite kogum lisandub

Tsoon ei vaja luba. Ta lihtsalt ootab.

FRACTION BROCHURE: MONOLITH - MESSENGERS AND CARRIERS OF UNITY

 FACTION: MONOLITH (SERVANTS OF UNITY)

MOTTO: "You can't understand the Monolith. You can only get lost in it."

GENERAL DESCRIPTION:
A monolith is not a faction in the same sense as the rest. The monolith is an enigma, a voice and a presence made flesh. His followers don't follow a command—they respond to an invitation. They don't look for answers - they erase questions. A monolith doesn't need management, it needs presence. Each member is a part of the whole.

Clothing: Winter camouflage, in addition to olive green military vests and accessories.

Armament: Free

 STRUCTURE:

Speaker – not a conductor, but a resonator

Light bearers – spreaders of symbolic light and message

The silent ones – those who do not speak, but carry a presence

Guards – the physical boundary between the Monolith space and the world

Repeaters – recurring, familiar, walkers in the past

 RELATIONS WITH OTHERS:

army – hostile; they try to limit Unity

Duty – a destructive opponent; their spirit of control is fading

Scientists – curious but blinded – they will not be disturbed if they do not interfere

Freedom – misguided dreamers who do not understand that freedom is empty without purpose

Stalkerid – some come looking, and stay

Mercenaries – tools, not enemies or allies

Bandit – disturbers, noise; they disappear like a shadow in the sunlight

 BEHAVIOR AND RITUALS:

One does not speak without reason - silence is a means of influence

Movement occurs in groups or in rhythmic patterns

Some members may follow repetitive actions - this is a sign, not a bug

Items (light, stone, mask) are a carrier, not a weapon

Rituals make sense - even if they are not understood

 ZONING AREAS:

The silence of the monolith – a secured place where outsiders are not welcome

Dispersion area – in the center of the zone, temporarily invisible

Ritual zone – shape and purpose change according to meaning

 IN-GAME RECOMMENDATIONS:

Don't talk too much - let your presence do the work

Create repeating patterns (motion, sounds, objects)

Create a dreaminess, not an outright threat

Choose the time when you appear - and the time when you disappear

 FINAL WORD:

The monolith needs no faith. He needs the void in you.
When you find it, there won't be much left of you, but what's left belongs to him.

EST

FRAKTSIOONI BROŠÜÜR: MONOLIIT – SÕNUMITOOJAD JA ÜHTSUSE KANDJAD

 FRAKTSIOON: MONOLIIT (ÜHTSUSE TEENRID)

MOTTO: „Sa ei saa mõista Monoliiti. Sa saad vaid kaduda temas.“

ÜLDKIRJELDUS:
Monoliit ei ole fraktsioon samas mõttes nagu ülejäänud. Monoliit on mõistatus, hääl ja kohalolu, mis on saanud lihaks. Tema järgijad ei järgi käsku – nad vastavad kutsele. Nad ei otsi vastuseid – nad kustutavad küsimused. Monoliit ei vaja juhtimist, vaid kohalolu. Iga liige on osa tervikust.

Riietus: Talvekamo lisaks kannavad oliiv rohelisi sõjaväe veste ja lisasid.

Relvastus: Vaba
 

 STRUKTUUR:

Kõneleja – mitte juht, vaid resonaator

Valgusekandjad – sümboolse valguse ja sõnumi levitajad

Vaikijad – need, kes ei räägi, vaid kannavad kohalolu

Valvurid – füüsiline piir Monoliidi ruumi ja maailma vahel

Taaskordujad – korduvad, tuttavad, minevikus kõndijad

 SUHTED TEISTEGA:

Armee – vaenulik; nad püüavad piirata Ühtsust

Duty – hävituslik vastane; nende kontrolli vaim on kaduv

Teadlased – uudishimulikud, aga pimestatud – neid ei segata, kui nad ei sekku

Freedom – ekslikud unistajad, kes ei mõista, et vabadus on tühi ilma sihita

Stalkerid – mõned tulevad otsima, ja jäävad

Palgasõdurid – tööriistad, mitte vaenlased ega liitlased

Bandiidid – häirijad, müra; nad kaovad nagu vari päikesevalguses

 KÄITUMINE JA RITUAALID:

Ei räägita ilma põhjuseta – vaikimine on mõjuvahend

Liikumine toimub gruppides või rütmiliste mustritena

Mõni liige võib järgida korduvaid tegevusi – see on märk, mitte viga

Esemed (valgus, kivi, mask) on kandja, mitte relv

Rituaalid on loogilised – isegi kui neid ei mõisteta

 TSOONIALAD:

Monoliidi vaikus – kindlustatud koht, kus välised ei ole teretulnud

Hajumisala – tsooni keskmes, ajutiselt nähtamatu

Rituaalitsoon – kuju ja eesmärk muutuvad vastavalt tähendusele

 MÄNGUSISESED SOOVITUSED:

Ära räägi liiga palju – lase kohalolul teha töö

Loo korduvad mustrid (liikumine, helid, objektid)

Loo unenäolisust, mitte otsest ähvardust

Vali aeg, millal ilmud – ja aeg, millal kaod

 LÕPPSÕNA:

Monoliit ei vaja usku. Ta vajab tühjuse kohta sinus.
Kui sa selle leiad, ei jää sinust palju, aga see mis jääb, kuulub temale.