Airsoft üritus
COUNTERSOFT CUP

Ürituse info
Üritust korraldab Airsoft Wars klubi MTÜ
COUNTERSOFT CUP
Airsofti turniir Counter-Strike'i stsenaariumi järgi!
Kuupäev: 19.04.2025
Aeg: 7:00
Asukoht: Lahingurada areen / Võru tn 52, Tartu
Osalustasu: 60€ MEESKONNA KOHTA
Kas oled valmis end lahingus proovile panema, kus iga sekund on määrav? 12 meeskonda, pommi paigaldamine ja desarmeerimine, taktika, adrenaliin ja ainult üks võitja!
VANUSE PIIRANG 16+
Formaat: Klassikaline CS-stsenaarium – terroristid paigaldavad pommi, eriüksus peab selle kahjutuks tegema.
Registreerimine: Registreerimiseks saada e-kiri aadressile estairsoftorg@gmail.com, lisa meeskonna nimi, liikmete nimed ja kutsungid ning faili kujul meeskonna logo.
NB! Enne võistluse algust antakse kõikidele meeskondadele aega tutvuda mängualaga (7:00 - 8:00), seejärel toimub üldine briifing ning pärast seda algab turniir.
Kogu oma meeskond ja näita, kes on parim! Läheb kuumaks!
Reeglid: Loe allpool
19.04.2025
Võistlus Lahingurada Cup toimub 19.04.2025 algusega kell 7.00
Enne võistlust, kõik võistkonnad saavad tutvuda mängualaga (7.00-8.00). Pärast areeniga tutvumist toimub üldine briif ja seejärel algab võistlus.
Meeskond.
1.1. Meeskond koosneb 5-st liikmest.
1.2. Igas meeskonnas võib olla 1 asendusliige.
Nõuded replikatele ja nende kasutamine.
2.1. Maksimaalne lasu energia on 1,2J.
2.2. Mängijad võivad kasutada: automaati, püstolit, treeningnuga.
2.3. Kõik replikad peavad olema varustatud trasserotsikutega või trasserhopiga.
2.4. Iga mängija saab, kõikide relvade peale, ühe mängu jaoks 300bb(2 raundi)
2.4.1. Trasseeriva laskemoona kasutamine on kohustuslik.
2.4.2. Laskemoon on korraldja poolt - 0,20 trasserivad bb.
2.5. Mängija kes kasutab kilpi, võib samaaegselt kasutada ainult püstolit või nuga.
2.6. Automaadi kasutamisel tuleb replikat hoida kahe käega. Automaadi kaba peab puutuma õlga.
2.7. Relvalampide kasutamine on lubatud ainult relva küljes, strobo on keelatud.
2.8. Püstolitel on keelatud kasutada automaadi salveadaptereid (М4, MP5 jm) lubatud on kasutada päriselt eksiteerivate salvede replikaid.
2.9. Lubatud on kasutada ainult pärisrelvi jäljendavaid replikaid. (Kohandatud kujuga replikad (näiteks Heretic) on keelatud)
2.10.HiCap salvedekasutamine on keelatud.
2.11. Binary tulerežiim on keelatud, ehk üks vajutus üks lask.
2.12. Lubatud on ainult üksiklask.
2.13. Antud üritusel ei kasutata granaate..
Mängija tabamine ja tema käitumine.
3.1. Mängija loetakse surnuks kui ta saab pihta ükskõik millisesse kehaosasse või varustuseelementi.
3.2. Rikošett või tabamus relva pihta, mis on mängijal käes ei loeta tabamuseks. Kui on kahtlus siis kohtunik otsustab kas rikošett esines või mitte.
3.3. mäng toimub “Ausa mängu” põhimõttel, see tähendab, et mängijal on kohustus ausalt tunnistada kui teda on tabatud.
3.4. Tabamuse saamisel jääb mängija oma kohale, ta võib istuda või lamada, seismine on keelatud.
3.5. Tabamuse saanud mängijal on keelatud liikuda, aidata teistel mängijatel võtta enda küljest varustust, rääkida (välja arvatud ükskord anda teada enda “surmast”).
3.6. Mängijatel on lubatud anda teistele mängijatele üle oma replika, salved, kilp, samuti võtta kõik loetletud enda meeskonna “surnud” mängijatelt, vaata punkti 3.5.
3.7. Kilbiga mängija tabamisel, mängija peab asetama kilbi eemale, nii et kilp ei katakse tabatud mängijat.
3.8. Tabamuse saanud mängija peab lülitama välja relvalambi või pöörama selle eemal nii, et mitte segada teisi mängijaid .
Võistluse läbiviimine.
4.1. Meeskonnad mängivad ringskeemi põhimõttel. (Kõik kõigiga)
4.1.1 Sõltuvalt meeskondade arvust, jagatakse meeskonnad gruppidesse loosi teel.
4.1.2 Gruppisisese võistluse võitjad pääsevad edasi.
4.2. Iga mäng koosneb 2-st raundist, iga raund kestab 5 minutit. Teises raundis meeskonnad vahetavad pooled.
4.2.3. Raundi kestvus võib olla pikendatud kui pomm oli paigaldatud raundi lõpus, kuni pommi lõhkemiseni või demineerimiseni .
4.2.4.Raund võib lõppeda varem kui pomm lõhkeb või saab demineeritud.
4.2.5. Mõlemad pooled stardivad üheaegselt.
4.3. Terroristid.
4.3.1. Terroristide eesmärk on paigaldada ja õhata pomm.
4.3.2. Terroristid ise valivad, millisesse kahest võimalikust punktist nad pommi paigaldavad .
4.3.3. Pommi aktiveerimise aeg on 10 sek.
4.3.4. Aeg pommi lõhkemiseni 3 min. (180 sek)
4.3.5. Igal terroristil on 1 elu.
4.4. Politsei.
4.4.1. Politsei eesmark on takistada pommi paigaldus/pomm demineerida.
4.4.2. Pommi demineerimise aeg on 20 sek.
4.4.3. Politsei peab jõudma pommini mitte hiljem kui 20 sek enne plahvatust, muidu nad ei jõua lõpetada demineerimise ja pomm lõhkeb.
4.4.4. Politsei võib kasutada kilpi.
4.4.5. Igal politseinikul on 1 elu.
Võitja.
5.1. Võitja selgub vastavalt võidetud mängude arvule.
5.2. Kui võitude arv on võrdne, toimub meeskonna ülemate duell.
5.3. Mänguvõitja.
5.3.1. Mängu võitja on see kes on võitnud rohkem raunde.
5.3.2. Kui võiduraundide arv on võrdne, loetakse ellujäänud politseinike arvu.
5.3.3. Kui ka see näitaja on võrdne toimub meeskonna ülemate duell.
5.4. Raundi võitja.
5.4.1. Terroristide võit.
5.4.1.1. Pomm on lõhatud. (Raund peatub)
5.4.1.2. Pomm on paigaldatud Kõik politseinikud on hävitatud. (Raund peatub)
5.4.1.3. Kui pomm on lõhatud, terroristid võidavad ka siis kui ükski neist pole elus. (Terroristidel on võimalus võita ka siis kui nad kõik on surnud, kuid politsei ei jõua pommi demineerida.)
5.4.2. Politsei võit.
5.4.2.1. Pomm on demineeritud. (Raund peatub)
5.4.2.2. Pomm on paigaldamata. (Raundi aeg saab läbi)
5.4.2.3. Pomm on paigaldamata ja kõik terroristid on hävitatud. (Raund peatub)
Keelatud.
6.1. Pimelask.
6.2. Käsivõitlus, ükskõik milline tahtlik füüsiline kontakt vastaspoole mängijatega, välja arvatud noalöögi imiteerimine.
6.3. Strobo kasutamine relvalambil.
6.4. Ronimine läbi akende.
6.5. Autodesse ronimine, välja arvatud kui see on ettenähtud mängu stsenaariumiga
6.6. Areeni elementide ja dekoratsioonide lõhkumine.
6.7. Asjade tahtlik liigutamine ja ümbertõstmine.
6.8. “Surnult” info edastamine ja kommunikeerimine teiste mängijatega.
6.9. Laskmine läbi avade suurusega vähem kui А5 (210х148), lähemalt kui 1m avast.
6.10. Kohtunike otsuste vaidlustamine.
6.11. Tahtlik tabamuse mittetunnistamine.
6.12. Tahtlik tulistamine “surnute” pihta.
6.13. Sisselülitatud lampide paigutamine areenile.
6.14. Reeglite rikkumine võib kaasa tuua mängija straiki, millest mängijale annab kohtunik koheselt teada. Straik on võrdväärne päris tabamusega, kuid selle määrab kohtunik.
6.15. Mängija, kes on saanud 2 straiki diskvalifitseeritakse võistluselt, ilma asendamise võimaluseta (meeskond jätkab neljakesi).
Kohtunikud
7.1. Kohtunikul on alati õigus.
7.2. Kui sulle tundub, et kohtunikul ei ole õigus, vaata punkti 7.1.
7.3. Ainult kohtunikul on õigus peatada raund (Selgitus: kui te arvate ennast olevat nii ülbed, et lubate endal mitte täita turvasoovitusi, näiteks, keeldute kaitsemaski kandmisest, siis ärge karjuge: -”stop”, välja pekstud hambad või verine nägu, pole piisav argument mängu peatamiseks)
7.4. Kohtunikega vaidlemine on vastuvõetamatu ning loetakse karmiks rikkumiseks .
7.5. Kohtunik võib määrata mängija tabatuks. Selline otsus, olenemata motiivist, ei kuulu vaidlustamisele. Mängija, kes on määratud tabatuks, käitub vastavalt.
7.6. Kui mängija tunnistas ennast tabatuks, Kohtunik võib tühistada mängija tabamuse, kui mängija sai selle rikošettist või vastaselt, kes rikkus reegleid.
7.7. Kõik pretensioonid kohtunike otsuste suhtes tuleb esitada peale raundi.
7.8. Kõik agressiivsed toimingud kohtunike suhtes loetakse raskeks rikkumiseks.
Ohutustehnika.
8.1. Nägemiskaitse on kohustuslik.
8.2. Soovitatav on kasutada kaitsemaski, kiivrit, kindaid.
8.3. Rangelt keelatud on prillide eemaldamine mängu ajal.
8.4. Kui prillid lähevad katki, tuleb sellest viivitamatult teatada kohtunikule.
8.5. Väljaspool mänguala peab replika olema ilma salveta ja kaitseriivis.
8.6. Väljaspool mänguala on igasugune laskmine keelatud(ka tühjalt).
8.7. Väljaspool võistlusala peavad kõik replikad olema varjatud.
8.8. Käituge adekvaatselt ja läbimõeldult.
8.9. Mängijad ise vastutavad oma turvalisuse, tervise ja võimalike traumade eest, mis võivad tekkida turniiri käigus, nii tema enda kui ka teiste isikute tegevuse tõttu.