Üritused
tagasi
Saabuv airsoft üritus
vaata
airsoft ürituse pilt
Kuupäev: 26.04.2025
Koht: Loksa
Kogunemine: 09:00
Briifing: 11:00
Ürituse algus: 11:00
Pilet
25.00€
Osalejad
87/200
VAATA

Airsoft üritus
Terminator: Valka

live event main cover
Asukoht
Google map
Sisene või Registreeri kasutaja (Pilet: 15.00€)
Valige üks osapool
Otsi transporti üritusele (0)
Jaga
Sisene või Registreeri kasutaja (Pilet: 15.00€)
Valige üks osapool
Algus: 12:00
0/100
Korraldaja: Bushwookie
Telefon: 56983362
E-mail: valgaunderground@gmail.com
Kogunemine alates: 09:00
Uute mängijate briifing: 11:00
Aadress: Valka Parish, Valka Municipality, LV-4701, Latvia
Tasuta teenused
Küpsised/kommid
Vesi
WC
Foto/video

Ürituse info

EST

Mängumaks 15€ eelregristreerides, kohapeal 20€

Terminaator: Valka

Asukoht

V-IAB, tänavanime puudumisel Google koordinaadid 57.7930415, 25.9937563

Tegemist on nõukogudeaegse sõjaväelinnakuga, kus kasutusel 17 hoonet, kaks kaevikusüsteemi ja ligi 7ha maad

Ajakava

Registreerimine, J test 09:00

Briifing 11:00

Start 12:00-12:30 (sõltub briifingu ladususest)

Lõpp 17:00

Taust

“Kohtupäevast”, mil SkyNet kasutas kogu inimkonna tuumaarsenali meie endi vastu, on möödas 2 aastat. Suurem osa inimestest on hukkunud, organiseeritud vastupanu ammu murtud. Viimased ellujäänud elavad killustunult, peidus- suured kogukonnad ei suuda end küborgite eest varjata.

Tuumatalve ja kiirituse tõttu on pinnavesi saastatud, toit üha haruldasem ning igasugune põllumajandustegevus mõttetu, kuna SkyNeti patrullid ja ülevõetud satelliitluure paljastavad igasuguse püsitegevuse.

Valga

Kuna kiirgusest saastatud pinnase tõttu on nii pinna- kui põhjavesi joogiks kõlbmatu veel vähemalt kümmekond aastat, on järelejäänud inimestele kasutamiseks kõlbulik vaid vanasse taristusse jäänud vesi. Kanalisatsioon, keskküttetorustik, elamute boilerid. Kõik vähegi atmosfääriga kokkupuudet vältinud vesi on väikeste, rändavate, peituvate ja põgenevate kogukondade jaoks ainsaks veeallikaks.

Vett on vähe, kogukonnad on oma eluspüsimise seadnud prioriteediks ning levivad kuulujutud, et paljud inimesed on otsustanud kannatuste vältimiseks terminaatorite heaks inimesi reeta. Umbusaldus teiste ellujäänute vastu on muutunud reegliks.

Valga on suurest sõjast puutumatuks jäänud, elanikud ammu põgenenud. Taristu on endiselt vett täis ja terminaatorite patrullid on jäänud piisavalt hõredaks, et ümbruskaudsetele aladele peitunud ellujääjad saavad üha julgemalt Valgast eluks vajalikku otsimas käia- vett, konservtoitu, tehnika hoolduseks vajaminevat, isegi rusuva, lootusetust täis igapäeva ellu mugavust toovat.

Mängu käik

Mängu osapoolteks on kaks meeskonda ja terminaatorid. Meeskondade ülesandeks on hoonestikust üles otsida veemahutid, need tühjendada oma meeskonnale välja antud kanistrisse, millega siis see vesi oma meeskonna HQ-sse vedada ja täita sellega oma tsistern. Võidab meeskond, kes esimesena oma tsisterni täis saab või kes mängu lõpuks kõige rohkem vett oma HQ-sse toonud on.

Lihtsustatud näide-

Tiim 1 jookseb oma 20L kanistriga mänguväljakule, siseneb esimesse hoonesse ja otsib sealt veemahutit. Leides selle, asetab pumbavooliku mahutisse ja täidab selle abil oma meeskonna kanistrit. Kuigi veemahuti on tühjaks pumbatud, pole Tiim 1 kanister veel täis ja Tiim 1 otsustada on nüüd, kas liikuda edasi ja otsida teisi veemahuteid kust oma kanister täita, või siirduda tagasi HQ-sse ja kanister seal tühjendada.

Mäng lõppeb kui tsistern saab täis või mängu aeg saab läbi.

*mahuti- hoonetes asuvad veeanumad, mille meeskonnad peavad tühjaks pumpama

*kanister- vee oma HQ-s asuvasse tsisterni transportimiseks kasutatav anum, koos pumbaga

*tsistern- HQ-s asuv kogutava vee jaoks kasutatav tünn

Mängu reeglid

Vesi

- hoonetes olevaid veeallikad ei tohi oma kohalt liigutada

- mahutis olevat vett ei tohi maha kallata. Kui juhtub, teavitada korraldajat, kes asendab vee

- vastastiimi kanistrit puutuda ei tohi

- kanistrit vedades pihta saanuna asetatakse kanister maha, vedaja tõmbab kanistri külge kinnitatud lipu üles. Kui vedaja saab pihta hoones ja ühtegi oma meeskonnaliiget lähedal ei ole, kes kanistri üle võtaks, toob surnu kanistri käesoleva hoone ette, väljapääsu kõrvale. Tõmbab kanistri külge kinnitatud lipu üles

- kanister ei pea täis olema, et see oma HQ-sse tühjendamisele viia

Meedikud+

- meditsiinilist abi ei pea ootama, võib siirduda otse respawni, meditsiinilist abi võib oodata lõpmatuseni, tingimusel, et mängija on pikali ja tal on surnurätt välja võetud ja endale peale asetatud

- meditsiinilist abi saab teostada ainult hoones. Pihtasaanu tuleb suvalisse hoonesse tuua nii, et pihtasaanu ei aita kuidagi kaasa, tassige kasvõi 7-kesi, aga surnu ei aita kaasa. Taaselustamiseks asetab meedik kannatanu lebomatile, eemaldab jalanõud, eemaldab varustusest kõik salved, annab kannatanule IV-lahuse manustamiseks, teeb pildi kannatanust ja temalt eemaldatud varustusest, paneb kannatanule varustuse tagasi. Meedik võib appi võtta nii palju inimesi kui heaks arvab. Kannatanu ei tohi protseduuri lõpuni mitte kuidagi kaasa aidata. Reegli rikkumisel karistatakse meeskonda karmilt.

Respawn

HQ-s iga 15 minuti ja/või vähemalt 5 inimeselise grupina väljudes

Mängu ohutuse ja üldised airsofti reeglid

Seoses sellega, et mäng toimub Lätis, peame mängima kuni 1.5J piiranguga. J kontrollitakse, vajadusel ka mängu käigus. Reegli rikkumisel eemaldatakse mängija koheselt.

Kohustuslik oranž helkurvest surnurätina

Parklast ja turvatsoonist väljudes prillid alati ees, erandeid ei ole, respawnis prillid ees.

Prillide puhastamiseks kuulutab mängija end surnuks, võtab välja surnuräti ja liigub kas parklasse või turvaalale

Püro kasutamise luba selgub mängupäeva hommikuks, oma suitsu kasutamine samuti

Korraldajate telefoninumbrid ja side koha peal, tutvustatakse briifil

Suitsetamise kohad märgitud (parkla, respawni lähedal). Alal suitsetamine keelatud

Tulekustutusvahendite ja esmaabivahendite asukohad näidatakse briifil

Hoonesse sisse, hoones sees ja hoonest välja ÜKSIKLASUD, KAEVIKUD TOIMIVAD KUI HOONED, REEGEL SAMA

Tabamus ükskõik kuhu varustuse või keha pihta loeb

Rikošett ei ole tabamus

Mängijatevaheliste probleemide lahendamine füüsilisel teel on RANGELT KEELATUD

Mängijatevaheliste probleemide lahendamine verbaalselt jäägu hea maitse piiridesse ja pigem pöörduda kohtunike/korraldajate poole, hea maitse ületamisel järgneb karistus (hea või halva maitse hinnangu annab korraldaja)

Terminaatorid

1. Meeskondadele ei anta terminaatorite kohta infot. Nende toimimise reeglid ja mõte jääb meeskondadele avastamiseks.

2. Terminaatoriga tulevahetus samade reeglite alusel nagu teiste mängijatega (saad pihta, oled “surnud”, pimelask keelatud, hoones semi-auto, jne)

3. Segadusttekitavatel hetkedel järgida mängu reeglid ning arvestada seda, et info vähesus ja teadmatus on taotluslik.

Üritust toetavad: Jako Airsoft, Airsoft GO, Welg Autolammutus, Renthon puksiiriabi, CRAMO , Saavaste ja Loos mesi, Pixel Print OÜ.; Tõrva Veemõnula, R12 Raketibaas, OÜ Estreftransservice, Valga Avatud Noortekeskus.

--------------------------------------

ENG

Game fee €15 with pre-registration, €20 on-site

Terminator: Valka

Location

V-IAB, no street name available, Google coordinates: 57.7930415, 25.9937563

This is a Soviet-era military compound, featuring 17 buildings, two trench systems, and nearly 7 hectares of land.

Schedule

Registration, J test: 09:00

Briefing: 11:00

Start: 12:00–12:30 (depends on briefing speed)

End: 17:00

Background

Two years have passed since "Judgment Day," when SkyNet used the entire human nuclear arsenal against us. The majority of people have perished, and organized resistance has long been broken. The last survivors live scattered, hiding—large communities are unable to conceal themselves from the cyborgs.

Due to nuclear winter and radiation, surface water is contaminated, food is increasingly rare, and any form of agriculture is futile as SkyNet patrols and satellite surveillance expose any permanent activity.

Valka

Due to soil contamination from radiation, both surface and groundwater are undrinkable for at least another decade. The remaining humans can only use water from the old infrastructure. Sewers, district heating pipes, residential boilers—any water that has avoided contact with the atmosphere is the only source for small, migrating, hiding, and fleeing communities.

Water is scarce, survival is a priority for these communities, and rumors are circulating that many people have chosen to betray humanity to the Terminators to avoid suffering. Distrust among the survivors has become the norm.

Valka remains largely untouched by the war, with residents long since fled. The infrastructure is still full of water, and Terminator patrols have become sparse enough for survivors hiding in surrounding areas to venture into Valka to search for essentials—water, canned food, equipment for maintenance, even everyday items that make daily survival a little more bearable.

Game Flow

The game involves two teams and the Terminators. The teams’ task is to locate water tanks in the buildings, pump the water into the canisters given to them, then transport it back to their team HQ to fill their cistern. The team that first fills its cistern or brings the most water to its HQ by the end of the game wins.

Simplified Example:

Team 1 runs into the playing field with their 20L canister, enters the first building, and searches for the water tank. Once found, they attach a pump hose to the tank and fill their canister. Although the tank is now empty, Team 1’s canister isn't full yet. Team 1 must now decide whether to continue searching for more water tanks or return to their HQ to empty the canister.

The game ends when a team’s cistern is full or when the game time runs out.

Tank – water containers located in the buildings that teams must empty.

Canister – the container used to transport water to the HQ cistern.

Cistern – the barrel at the HQ used to collect the water.

Game Rules

Water

Water sources in the buildings cannot be moved.

Water in a tank cannot be spilled. If it happens, notify the organizer, and the water will be replaced.

You cannot touch the opposing team’s canister.

If a canister bearer is hit, they must drop the canister, raise the flag attached to it, and, if no teammate is nearby, move the canister to the building’s exit.

The canister does not need to be full to transport it to the HQ.

Medics

Medical aid is not mandatory to wait for; you can proceed directly to respawn. Medical aid can take as long as needed, provided the player is lying down with a death rag on them.

Medical aid can only be performed inside a building. The injured player must be carried to a building, and the medics must not receive help from the injured player. Medics can employ any number of people to help them with carrying the injured player into a building

The medics may enlist as many people as needed to help. The injured player cannot assist in the process until completed. Failure to comply will result in team penalties.

For Revival: The medic places the casualty on the stretcher/mattress, removes the shoes, removes all magazines from the gear, administers an IV solution to the casualty, takes a picture of the casualty and the removed gear, and then puts the gear back on the casualty. The medic can ask for as much help as they deem necessary. The casualty must not assist in any physical way until the procedure is complete. The team will be severely penalized for rule violations.

Respawn

Every 15 minutes from HQ, or in a group of at least 5 people.

Safety and General Airsoft Rules

Since the game takes place in Latvia, the game will follow a 1.5J limit. The Joule level will be checked, and players may be checked during the game. Violation of the limit will result in immediate removal from the game.

Mandatory orange reflective vest as a death rag.

Always wear glasses when leaving the parking area or safe zone; no exceptions.

If cleaning glasses, declare yourself dead, take out the death rag, and move to the parking or safe zone.

Permission to use pyro will be confirmed by the morning of the game day.

Smoking areas are indicated (parking, near respawn). Smoking in the area is prohibited.

Fire extinguishers and first aid locations will be shown at the briefing.

Airsoft related rules

SEMI AUTO ONLY - Inside buildings, from inside out of buildings and from outside into buldings. FULL AUTO in case of outside to outside contacts. TRENCHES COUNT AS BUILDINGS, SO THE SAME RULES APPLY

Any hit to gear or body counts as a hit.

Ricochets are not considered hits.

Solving player conflicts physically is STRICTLY FORBIDDEN.

Verbal conflict resolution should remain respectful. If needed, address referees or organizers for assistance.

Terminators

Teams will not be given information about the Terminators. The rules and objectives of the Terminators are meant to be discovered by the teams.

Being in shooting contact with Terminators follows the same rules as other players (if hit, you're "dead," no blind firing, semi-auto in buildings, etc.).

In confusing situations, follow the game rules, remembering that the lack of information is intentional.

A huge thank you to the help we received from:

Jako Airsoft, Airsoft GO, Welg Autolammutus, Renthon puksiiriabi, CRAMO , Saavaste ja Loos mesi, Pixel Print OÜ.; Tõrva Veemõnula, R12 Raketibaas, OÜ Estreftransservice, Valga Avatud Noortekeskus.

We apologize if there are any mistakes in the writing. The translation was done in ChatGPT.