Airsoft üritus
Airsoft Mil-Sim: “Opium Skies” 30 tundi

30.00€
35.00€
45.00€
Ürituse info
Mängu korraldab: NaissaareAirsoft MTÜ ( N.A.C.)
MAX 45 MÄNGIJATnii et, regama. Kohtade täitumisel lisame kohti juurde
REGISTREERIMINE LÄHEB LUKKU 48h ENNE MÄNGUALGUST
TÄHELEPANU!!! MÄNGUS KASUTAME VABAVARANA KASUTATAVAT APPi ARES-ALFA PALUME EELNEVALT SEE APP LAADIDA ENDALE TELEFONI JA TEHA OMALE KONTO, KONTO LOOMISEL PALUME KASUTADA OMA NAC KASUTAJA NIME.
PALUN LUGEGE MÄNGU INFOT, RIIETUS KOOD ON KOHUSTUSLIK.
Mitte registreerunud mängijatele on mängutasu 45€.
"Opium Skies"
Aasta: 2025
Koht: Kaugel Humalas, uduste mägede ja tolmuste teede vahel...
Vana küla kohal ripub kummaline vaikus. Pärastlõunane tuul paitab läbi kuivanud kõrrelinna, kus iga kivimaja ja varjus istuv mees teab, et rahu on siin alati ajutine. Õhk lõhnab tolmu ja magusa lillemahla järgi – just nende lillede, mille eest ollakse valmis maksma kulla hinda või valama verd.
Kohalikud kutsuvad neid “Punasteks lootusteks”, välismaa raportites on kirjas “Papaver Contractum”, aga kõik siin teavad, mida see tähendab: heroiin, raha, võim.
Fraktsioonide tasakaal
Kohalikus piirkonnas on püsiv pinge, mida tasakaalustavad kolm jõudu:
NATO / ISAF
Rahvusvaheline koalitsioon, kelle ametlik missioon on stabiliseerimine ja rahu. Nende baasis on raadioside, seadus ja kontrollpunktid. Kuid nad on võõrad maal, kus tõde elab tolmu all ja iga dokument võib olla võltsitud. Neil on jõud, aga mitte alati mõistmist.
Mudzahiidid
Kohalikud klannid, kes püüavad lihtsalt ellu jääda. Nende elu on põld, labor ja kaup. Mõni neist tahab rahu, mõni tahab kasumit. Mõni klann mäletab veel oma vanemate verd. Nad ei looda kellelegi – ainult endale ja oma vennale.
IGIL
Vari mäe varjus. Nad ei kuulu siia, aga nad on siin. Nende keel on hirm, nende relv on kaos. Nad ei paku tehinguid ega lepinguid. Nad pakuvad ainult lõppu. Kui IGIL ilmub, siis küla vaikib – ja lilled närbuvad.
Labor, mida kõik otsivad
Kusagil tsoonis asub salalabor – väidetavalt töötlemise punkt, mis muudab lilled kulla vääriliseks. Mõni tahab seda kaitsta. Mõni tahab selle hävitada. Mõni tahab ainult selle ustest välja jalutada ühe pakendiga.
Aga iga päev toob uusi kahtlusi. Kes maksis NATOle? Kes sosistas IGILi sala koordinaadid edasi? Miks üks klann kasvab kiiremini kui teised?
Sinu roll
Sa oled osa sellest maailmast. Kas sõdur, kes usub korda? Klanni liige, kes tahab kaitsta oma kodu ja lapsi? Või sõdalane, kelle jaoks ainult vereohver puhastab maailma?
Üks asi on kindel: siin ei jää keegi puhtaks. Isegi kui sa ei võta relva... on sul midagi, mida keegi tahab.
Ja taevas...
Taevas on tuhmunud moonide tolmust. Pilved liiguvad aeglaselt. Nagu ootaksid.
Mitte vihma.
Mitte rahu.
Vaid hetke, mil esimene lask kõlab...
…ja Opium Skies ärkab.
NATO / ISAF Fraktsiooni Käsiraamat
1. Üldinfo
Fraktsioon: NATO / ISAF (International Security Assistance Force)
Tunnusvärv: Tan / Helepruun / Multicam
Rollimänguline nimi: Task Force Sentinel
Raadioside: Kanal 1 (peamine), Kanal 3 (taktikaline)
Kontaktisik: Fraktsioonijuht (mängu sees määratud)
2. Fraktsiooni roll ja eesmärk
NATO üksus on saadetud piirkonda stabiliseerima julgeolekuolukorda, toetama tsiviilelanikkonda ja takistama ülegabariidilist narkoäri. Teie põhifookus on seaduslikkuse ja turvalisuse tagamine kohaliku elanikkonna seas. Te peate jälgima IGIL-i tegevust, tuvastama salajasi laboritegevusi ja kontrollima mudzahiidide dokumente.
3. Ülesanded ja tegevused
Kontrollpunktide loomine
Seadistage kaks kontrollpunkti ning hoidke neid vähemalt 1h korraga.
Patrullimine
Liikuge marsruutidel, kontrollige liiklust ja dokumente.
Dokumentide kontroll
Tuvastage võltsitud passid, puuduvad looad ja konfiskeerige kaup.
IED tuvastus ja hävitamine
Märgake ja neutraliseerige mängu IED-rekvisiite.
Saage kätte ühe IGIL juhi asukoht ja viige ta baasi.
Tsiviilide kaitsmine
Reageerige ähvardustele, aidake haavatuid, suhelge klannidega.
4. Diplomaatia ja suhtlusreeglid
NATO-l on õigus sõlmida ajutisi kokkuleppeid kohalike klannidega.
Dokumentide kontroll on kohustuslik väljaspool neutraalseid alasid.
Altkäemaksud on lubatud ainult mängusiseselt (rollimängu raames). Mängujuhile tuleb teatada suurematest summadest.
IGIL on alati vaenlane. Nendega läbirääkimised on keelatud.
5. Spetsiifilised reeglid
Iga NATO patrullivormi peab kandma identifitseeritavat tunnust (vähemalt 1 NATO äratuntav element).
Ainult NATO-l on õigus võtta kinni ja hoida ajutiselt kahtlusaluseid (max 1h).
Kontrollpunktis võib konfiskeerida võltsitud dokumente ja keelatud kaupu.
6. Varustus ja soovitused
Soovitatav riietus: Tan, helepruun, Multicam, kaitsekiivrid, taktikaline vest.
Relvastus: M4/M16 platvormid, MG-d, raadiod.
Vajalik varustus: Kontrollkaart, passide koopiad, IED tuvastuskaart.
7. Taktikalised tsoonid ja kaardid (lisatakse eraldi käsiraamatu lisa või kaartide jaotusena)
Kontrollpunkt A: Peatee ja labori vahel
Kontrollpunkt B: Küla idaserv
Patrullirada 1: Läänest laborisse
Patrullirada 2: Põllud ja klannilaagrid
8. Kontaktid ja NPC-d
Labori teadlane – Vajadusel kuulatakse üle
Kohalik vanem – Võib anda infot IGILi kohta
Lõpumärkus: NATO ülesanne ei ole ainult tuld avada, vaid ka infot koguda, õigesti eristada sõpra ja vaenlast ning säilitada kontroll piirkonna üle. Hea otsus võib vältida tulevahetust. Kuid otsuse tegemata jätmine võib maksma minna elusid – vähemalt mängusiseseid.
IGIL Fraktsiooni Käsiraamat
1. Üldinfo
Fraktsioon: IGIL (Islamistlik radikaalne rühmitus)
Tunnusvärv: Must / Musta-halli kombinatsioon
Rollimänguline nimi: Musta Kuu Vend
Raadioside: Kanal 4 (peamine), Kanal 6 (varikanal)
Kontaktisik: Fraktsioonijuht (mängu sees määratud)
2. Fraktsiooni roll ja eesmärk
IGIL esindab mängus radikaalset ja terroripõhist organisatsiooni, mille eesmärk on destabiliseerida piirkonda, võidelda lääne mõju vastu ning allutada kohalikud klannid oma "õiglusele". Teie tegevus ei tunne halastust ega reegleid – kasutate pantvange, plahvatusi, propagandat rakke ning hirmutamist, et saavutada oma eesmärke.
3. Ülesanded ja tegevused
Laborite hävitamine
Tuvastage ja hävitage Mudžahiidide laborid.
IED paigaldamine
Asetage mängu IED-rekvisiite ning aktiveerige need NATO vastu.
Röövid ja rüüsted
Ründage klanne, varastage pakke ja raha.
Pantvangid
Võtke kinni NATO/mudžahiidide mängijaid ja hoidke max 1h.
Propaganda levitamine
Jagage kuulutusi ja "jõuteateid" aladel.
Tsiviilide värbamine
Manipuleerige klanne enda poolele.
4. Diplomaatia ja suhtlusreeglid
IGIL ei sõlmi ametlikke kokkuleppeid NATO.
Võib bluffida, lubada ja reeta – lubadused ei ole siduvad.
Mudzahiidide klannidega suhtlus võib olla diplomaatiline, kuid see on ajutine.
Raha võib nõuda „"maksuna"“, "usulise puhastuse" või "tunnustasuna".
5. Spetsiifilised reeglid
IGIL mängijad peavad kandma musti või tumedaid riideid. Must peakate kohustuslik.
IED-propide paigaldus tuleb registreerida mängujuhiga (ohutuse huvides).
Pantvangide võtmine tohib toimuda ainult üksikute isikute vastu.
Kuulutused tuleb riputada avalikesse kohtadesse (labor, kontrollpunktid jne).
6. Varustus ja soovitused
Soovitatav riietus: Must, hall, sallid, maskid, mustad värvitoonid
Relvastus: AK platvormid, "pantvangi kaardid"
Vajalikud tarvikud: Rekvisiidid kuulutuste jaoks, paki kandekotid, raadioside
7. Taktikalised tsoonid ja sihtmärgid (kaardid lisatakse eraldi)
Labori asukohad
Klannide laagrid
NATO kontrollpunktid ja patrulli teed
8. Kontaktid ja NPC-d
Mudzahiidide juhid – Manipuleerimise või maksustamise sihtgrupp
Labori teadlane – Võib rünnata või ähvardada
Vahendaja NPC – Võib müüa teavet või salakaupa
Lõppsõna: IGIL-i roll on hirm ja kaos. Oled vaenlane kõigile, aga võid mängida neid üksteise vastu. Propaganda ja reetmine on sinu relvad. Ent pea meeles: võim on üürike, kui sind paljastatakse.
MUDZAHIID Fraktsiooni Üldkäsiraamat
1. Üldinfo
Fraktsioon: Mudzahiidid (kohalikud klannid)
Struktuur: Jagatud 4–5 iseseisvaks klanniks
Tunnusvärv: Erinev, traditsiooniline, sõltuvalt klannist
Raadioside: Klannidel sisemine suhtlus; lubatud luure ja väliskontaktid
Staatus: Tsiviilühendus, kes osaleb elatise hankimisel ja ellujäämisel
2. Fraktsiooni roll ja eesmärk
Mudzahiidid kehastavad kohalikke elanikke, kes elatuvad "lillede" korjamisest, laborisse toimetamisest ning kaupade müügist vahendajatele. Klannidel on oma alad, omavaheline diplomaatia ja suhtlus nii NATO kui IGIL-iga. Iga klann määrab ise oma tee: kas koostöö, reetmine või neutraalsus.
3. Ülesanded ja tegevused
Lillede korjamine: Koguge spetsiaalsetelt aladelt kangast "lilli" (1 lill = 1 ühik toorainet)
Transport laborisse: Viige lilled laborisse, kus saadakse vastu pakendeid
Kaubandus: Viige pakendid vahendajale (asub kaardil) ja vahetage raha vastu
Suhtlus NATOga: Lepi kokku kontrollpunktide läbimine, altkäemaks
Suhtlus IGIL-iga: Pidage läbirääkimisi maksude, rünnakute vältimise või koostöö osas
4. Diplomaatia ja suhtlusreeglid
Klannid on iseseisvad ja võivad omavahel sõlmida liite või astuda konflikti
Altkäemaksud NATOle on lubatud (raha, info, passid)
IGIL-ile võib maksta "maksu" või petta neid (sellel on tagajärjed)
Rahu saab hoida või murda – kogu diplomaatia on mängijate käes
5. Spetsiifilised reeglid
Igal klannil on oma baasiala, kuhu välisjõud ei tohi siseneda ilma provokatsioonita
Mängijal on õigus kanda maksimaalselt 5 lille korraga
Ühest lilledest saab laboris 1 pakendi (kuni 5 tk korraga)
Raha peab kandma kaasas väikese kottina või märgistatult
6. Varustus ja soovitused
Soovitatav riietus: Traditsioonilised või kohalikule kultuurile viitavad riided
Kotid lillede jaoks, seljakotid kaupade transportimiseks
Pass (mängukaart) või dokument, mida NATO võib kontrollida
7. Mängu ressursid ja tulu
Ressurss Allikas Eesmärk
Lilled Korjealad Laborisse viimine
Pakendid Labor Vahendajale transport, raha teenimine
Raha Vahendaja, NATO, IGIL Kaubandus, altkäemaksud, relvade ost või liitlaste värbamine
8. Kontaktid ja NPC-d
Labori teadlane – Vajab lilli, annab vastu pakke, võib vajada kaitset
Vahendaja NPC – Ostab pakke, võib müüa infot
Kohalik vanem – Sotsiaalselt mõjukas tegelane, mõjutab NATO/IGIL otsuseid
Lõppsõna: Sa oled osa suuremast loos. Sinu klann võib ellu jääda kaose keskel või tõusta mõjukaks. Raha, usaldus ja tasakaal on mängu võtmesõnad. Iga valik on mängumuutja.
REEGLID
AINULT BIOKUULID
Püstolid/automaadid -1,2J piiranguteta
Automaadid 1,2-1,6J backup soovituslik, min. distants 10m, kui pole backup relva siis ainult üksiklask kui lähemal kui 10m. Automaatide trummelsalved keelatud
Kuulipildujad 1,61-2,5J backup kohustuslik, min. distants 40m (hicap ja trummel salv ei tee M4 kuulipildujaks)
Poolautomaat snaiprid(ainult üksiklask) 1,61-3J backup kohustuslik, min. distants 40m. Relval peab olema kindlasti optilne sihik, summuti ja bibod.
Poltlukk snaiprid -3,5J backup kohustuslik, min.distants 40m.
Max RPS lubatud -22+/-3rps.
Enne mängu algust kõik relvad kronotakse teie enda kuuliga. Nõuetele mittevastavaid relvi mängule ei lubata.
Kaebuse korral on korraldajal õigus teie relva uuesti kronoda aga siis juba korraldaja enda kuulidega. Kui tuvastatakse erinevad tulemused või pettus on korraldajal õigus eemaldada mängija mängust.
ÖÖSEL ON TRASSER KOHUSTUSLIK
MAX 100BB salve kohta.
ORANTS HELKURVEST ON KOHUSTUSLIK, öisemängu osalejatel lisaks PUNANE LAMP
GRANAADID JA SUITS LUBATUD AINULT VISKAJA/LASKJA VASTUTUSEL( HOONETES SUITSU KASUTAMINE KEELATUD) Granaatide kasutus keeld 22.00-08.00
SURNUD EI RÄÄGI
PIMETULI RANGELT KEELATUD enne vaatad ja siis alles lased
HOONETES AINULT ÜKSIKLASUD
KAITSEPRILLID KOHUSTUSLIKUD
VÄIKSEMAD AVAD KUI A4, LASKMINE KATEKOORILISELT
Mäng ei lükku edasi vihma, kuuma ega külma pärast
Oluline info autota tulijatele: relva kanna varjatult, alles mängu kohas võta relv välja, aitäh!!! Küsimustele vastan jooksvalt 53746082 Habe