Üritused
tagasi
Saabuv airsoft üritus
vaata
airsoft ürituse pilt
Kuupäev: 28.06.2025
Koht: Harku
Kogunemine: 09:30
Briifing: 10:50
Ürituse algus: 11:00
Pilet
20.00€
Osalejad
19/50
VAATA

Airsoft üritus
ECHOES OF THE ZONE *STALKER*

live event main cover
live event extra cover
Asukoht
Google map
Sisene või Registreeri kasutaja (Pilet: 90.00€)
Valige üks osapool
  • Saab osaleda alates level 1
  • Saab osaleda alates  16a.
Otsi transporti üritusele (0)
Jaga
Sisene või Registreeri kasutaja (Pilet: 90.00€)
Valige üks osapool
Algus: 18:00
2/5
Korraldaja: Habe
Telefon: 53746082
E-mail: naissaareairsoftcamp@gmail.com
Kogunemine alates: 12:00
Uute mängijate briifing: 17:00
Ürituse lõppkuupäev:24. august. 2025
Aadress: Suurpea alajaam 4, Suurpea, 74812 Harju maakond Loksa
Tasuta teenused
WC
Foto/video
Tasulised teenused
Söök
HPA täitmine

Ürituse info

All information is in two languages: EST/ENG

 

GENERAL INFORMATION

By them: Echoes of the Zone
Type: 48-hour live-action role-playing game (LARP)
Location: Estonia, 22-24 August 2025
Size of the playing area: ~15 hectares (including city, pre-zone, Zone)

Sources of inspiration:

Strugatsky's Roadside Picnic

S.T.A.L.K.E.R. video game series

Tarkovsky's film language and mystical realism

Game Style: post-apocalyptic, mystical, scientific, psychological, military, open narrative

WHAT IS A ZONE?

The zone is not just a no-go zone. It is a broken place in the world - and in man. Time stretches, space lies and dreams seep into waking life.

The zone is not stable. It listens. Sometimes it answers.

The player does not come here just to survive - but to find something. The only question is: what will be left of you when Zone has seen you?

 FRACTIONS

There are 8 active factions in the game, each with its own ideology, behavior and goals. The factions are:

Army – order, control, security zones

Duty – fanatical Zone clearing

Freedom – For the freedom of the zone

Scientists (Ecologists) – investigate and document

Stalkerid – independent travelers, artifact hunters

Mercenaries – ready for anything for money

Bandit – seekers of confusion and profit

A monolith – ritualistic, enigmatic, bordering on fanaticism

In addition, NPCs: Sidorovich (merchant), Bartender, False prophets, Zone Servant jpm.

 GAME ELEMENTS

Anomalies and Artifacts – phenomena and objects that defy the laws of physics

Money and trade – the currency is "LOCAL", the black market and official shopping places work

Tasks and events – A dynamic quest network driven by factions and NPCs

Armed conflicts – Battles based on airsoft weapons, tactically driven

Psychological impact – dream pages, false diaries, lost time, NPC influences

 PLAY AREA AND ZONE DISTRIBUTION

City (~3 ha): checkpoints, NPC locations, trade

Pre-zone (~3 ha): a dangerous but accessible area for several factions

Zone (~9 ha): volatile, dangerous, area of ​​anomalies and artifacts, Monolith territory

 PARTICIPATION AND PREPARATION

Each player has a faction, role card, and equipment restrictions

A standalone character story (or generated) is recommended

Armament: airsoft weapons are used, a precise set of safety rules is added

The zone does not require permission. He just waits.

EST

ÜLDINFO

Nimi: Echoes of the Zone
Tüüp: 48-tunnine live-action rollimäng (LARP)
Asukoht: Eesti, august 2025
Mänguala suurus: ~15 hektarit (sh linn, eeltsoon, Tsoon)

Inspiratsiooniallikad:

Strugatskite „Väljasõit rohelusse“

S.T.A.L.K.E.R. videomängu seeria

Tarkovski filmikeel ja müstiline realism

Mängu stiil: postapokalüptiline, müstiline, teaduslik, psühholoogiline, sõjaline, avatud narratiiv

 MIS ON TSOON?

Tsoon ei ole lihtsalt keeluala. See on katkine koht maailmas – ja inimeses. Aeg venib, ruum valetab ja unenäod imbuvad ärkvelolekusse.

Tsoon ei ole stabiilne. See kuulab. Mõnikord vastab.

Mängija ei tule siia ainult ellujäämiseks – vaid millegi leidmiseks. Küsimus on vaid: mis jääb sinust järele, kui Tsoon on sind näinud?

 FRAKTSIOONID

Mängus on 8 aktiivset fraktsiooni, millest igaühel on oma ideoloogia, käitumine ja eesmärgid. Fraktsioonid on:

Armee – kord, kontroll, turvatsoonid

Duty – fanaatiline Tsooni puhastamine

Freedom – Tsooni vabaduse nimel

Teadlased (Ecologists) – uurivad ja dokumenteerivad

Stalkerid – iseseisvad rändurid, artefaktikütid

Palgasõdurid – raha nimel valmis kõigeks

Bandiidid – segaduse ja kasu otsijad
Monoliit – rituaalne, mõistatuslik, fanatismi serval

Lisaks NPC-d: Sidorovitš (kaupmees), Baarmen, Valeprohvet, Tsooni Teener jpm.

 MÄNGU ELEMENDID

Anomaaliad ja Artefaktid – füüsikaseadusi eiravad nähtused ja objektid

Raha ja kaubandus – valuutaks "KOHALIK", toimib must turg ja ametlikud ostukohad
Ülesanded ja sündmused – dünaamiline ülesandevõrk, mida suunavad fraktsioonid ja NPC-d

Relvakonfliktid – airsoft-relvadel põhinevad lahingud, taktikaliselt juhitud

Psühholoogiline mõju – unenäolehed, vale päevikud, kaotatud aeg, NPC mõjutused

 MÄNGUALA JA TSOONI JAOTUS

Linn (~3 ha): kontrollpunktid, NPC-de asukohad, kaubandus

Eeltsoon (~3 ha): ohtlik, kuid ligipääsetav ala mitmele fraktsioonile

Tsoon (~9 ha): muutlik, ohtlik, anomaaliate ja artefaktide ala, Monoliidi territoorium

 OSAVÕTT JA ETTEVALMISTUS

Igal mängijal on fraktsioon, rollikaart ja varustuse piirangud

Soovituslik on iseseisev karakteri lugu (või genereeritud)

Relvastus: kasutatakse airsofti relvi, täpne ohutus reeglite kogum lisandub

Tsoon ei vaja luba. Ta lihtsalt ootab.

FRACTION BROCHURE: STALKER - FREE TRAVELERS IN THE ZONE

FACTION: STALKER 

MOTTO: "Everything worth finding must be taken with your own hands."

 GENERAL DESCRIPTION:
Stalkers are independent zone explorers, travelers, and traders. They are not subject to any structure, but are part of all. They move through the Zone for knowledge, gain, redemption, or simply survival. Every stalker has their own story - and some don't want it read.

Clothing: Hooded coat/mid-length jacket, jeans, ankle boots, respirator and gas mask

 STRUCTURE:

There is no formal hierarchy – stalkers are solo players or temporary alliances

Some have contact with the merchant, scientists, or other factions

Many have personal rituals, contracts, or spiritual connections to the Zone

 RELATIONS WITH OTHER FACTIONS:

army – suspect, monitor, sometimes arrest

Duty – often threaten and demand the surrender of artifacts

Freedom – a potential ally, share some views

Scientists – contact for scientific purposes (payment for samples)

A monolith – dangerous; some feel a strange attraction

Mercenaries – can offer employment, protection or betrayal

Bandit – dangerous, but sometimes exchange information or goods

 CONDUCT AND RULES:

Each stalker is responsible for themselves - but helps when it's worth it

Artifacts are sold or traded through a merchant or directly to researchers

The secret places you get to are yours - until someone sees you there

Anomalies are not touched with bare hands - and you do not go to a certain place alone

If you hear your name on the radio - don't answer right away

 MOVEMENT AND SHELTER AREAS:

The edge of the pre-zone – a common assembly point

Zone tracks – uncharted paths known only to stalkers

Bunker or catacombs – merchant contact, hideouts

 IN-GAME RECOMMENDATIONS:

Create your own journey - you may have a lost family member, a debt, a dream or an end

Exchange information, but never give everything away - keep the legend

Mark anomalies in your own way: ropes, stone circles, salt, whistles, ribbons

Listen to the radio, mark keywords, suspicious frequencies - make your own map

 FINAL WORD:

You are not a soldier. You are not religious.

You are the one who moves when everyone is standing still.

The zone speaks to those who move slowly and listen for a long time.

EST

FRAKTSIOONI BROŠÜÜR: STALKERID – VABAD RÄNDAJAD TSOONIS

FRAKTSIOON: STALKERID 

MOTTO: „Kõik, mis on väärt leidmist, tuleb võtta oma käega.“

 ÜLDKIRJELDUS:
Stalkerid on sõltumatud tsooni uurijad, rändurid ja kaubitsejad. Nad ei allu ühelegi struktuurile, ent on osa kõigist. Nad liiguvad Tsoonis teadmiste, kasu, lunastuse või lihtsalt ellujäämise nimel. Iga stalker kannab oma lugu – ja mõni ei taha, et see loeks.

Riietus: Kapuutsiga mantel/poolpikk jope, teksapüksid, poolsaapad,respiraator ja gaasimask

 STRUKTUUR:

Puudub ametlik hierarhia – stalkerid on soolomängijad või ajutised liidud

Mõnedel on kontakt kaupmehe, teadlaste või teiste fraktsioonidega

Paljudel on isiklikud rituaalid, lepingud või vaimne side Tsooniga

 SUHTED TEISTE FRAKTSIOONIDEGA:

Armee – kahtlustavad, jälgivad, mõnikord arreteerivad

Duty – sageli ähvardavad ja nõuavad artefaktide loovutamist

Freedom – potentsiaalne liitlane, jagavad mõnd vaadet

Teadlased – kontakt teaduslike eesmärkide nimel (proovide eest tasu)

Monoliit – ohtlikud; mõned tunnevad kummalist tõmmet

Palgasõdurid – võivad pakkuda tööd, kaitset või reetmist

Bandiidid – ohtlikud, kuid vahel vahetavad infot või kaupa

 KÄITUMINE JA REEGLID:

Iga stalker vastutab enda eest – kuid aitab, kui tasub

Artefaktide müük või vahetus toimub läbi kaupmehe või otse teadlastele

Salakohad, kuhu sa ise jõuad, on sinu omad – kuni keegi sind seal näeb

Anomaaliaid ei puudutata paljakäsi – ja teatud kohta ei minda üksinda

Kui kuuled raadiost oma nime – ära vasta kohe

 LIIKUMIS- JA VARJUKOHADE ALAD:

Eeltsooni serv – tavaline kogunemispunkt

Tsooni rajad – kaardistamata teed, mida ainult stalkerid tunnevad

Punker või katakombid – kaupmehe kontakt, peidukohad

 MÄNGUSISESED SOOVITUSED:

Loo oma teekond – sul võib olla kadunud pereliige, võlg, unenägu või ots

Vahete infot, aga ära anna kunagi kõike – hoia legendi

Märgi anomaaliaid omal moel: nöörid, kiviringid, sool, viled, lindid

Kuula raadiot, märgi märksõnu, kahtlasi sagedusi – tee oma kaarti

 LÕPPSÕNA:

Sa ei ole sõdur. Sa ei ole usklik.

Sa oled see, kes liigub, kui kõik seisavad.

Tsoon räägib nendega, kes liiguvad tasa ja kuulavad kaua.