Airsoft üritus
ECHOES OF THE ZONE *STALKER*


Ürituse info
All information is in two languages: EST/ENG
GENERAL INFORMATION
By them: Echoes of the Zone
Type: 48-hour live-action role-playing game (LARP)
Location: Estonia, 22-24 August 2025
Size of the playing area: ~15 hectares (including city, pre-zone, Zone)
Sources of inspiration:
Strugatsky's Roadside Picnic
S.T.A.L.K.E.R. video game series
Tarkovsky's film language and mystical realism
Game Style: post-apocalyptic, mystical, scientific, psychological, military, open narrative
WHAT IS A ZONE?
The zone is not just a no-go zone. It is a broken place in the world - and in man. Time stretches, space lies and dreams seep into waking life.
The zone is not stable. It listens. Sometimes it answers.
The player does not come here just to survive - but to find something. The only question is: what will be left of you when Zone has seen you?
FRACTIONS
There are 8 active factions in the game, each with its own ideology, behavior and goals. The factions are:
Army – order, control, security zones
Duty – fanatical Zone clearing
Freedom – For the freedom of the zone
Scientists (Ecologists) – investigate and document
Stalkerid – independent travelers, artifact hunters
Mercenaries – ready for anything for money
Bandit – seekers of confusion and profit
A monolith – ritualistic, enigmatic, bordering on fanaticism
In addition, NPCs: Sidorovich (merchant), Bartender, False prophets, Zone Servant jpm.
GAME ELEMENTS
Anomalies and Artifacts – phenomena and objects that defy the laws of physics
Money and trade – the currency is "LOCAL", the black market and official shopping places work
Tasks and events – A dynamic quest network driven by factions and NPCs
Armed conflicts – Battles based on airsoft weapons, tactically driven
Psychological impact – dream pages, false diaries, lost time, NPC influences
PLAY AREA AND ZONE DISTRIBUTION
City (~3 ha): checkpoints, NPC locations, trade
Pre-zone (~3 ha): a dangerous but accessible area for several factions
Zone (~9 ha): volatile, dangerous, area of anomalies and artifacts, Monolith territory
PARTICIPATION AND PREPARATION
Each player has a faction, role card, and equipment restrictions
A standalone character story (or generated) is recommended
Armament: airsoft weapons are used, a precise set of safety rules is added
The zone does not require permission. He just waits.
EST
ÜLDINFO
Nimi: Echoes of the Zone
Tüüp: 48-tunnine live-action rollimäng (LARP)
Asukoht: Eesti, august 2025
Mänguala suurus: ~15 hektarit (sh linn, eeltsoon, Tsoon)
Inspiratsiooniallikad:
Strugatskite „Väljasõit rohelusse“
S.T.A.L.K.E.R. videomängu seeria
Tarkovski filmikeel ja müstiline realism
Mängu stiil: postapokalüptiline, müstiline, teaduslik, psühholoogiline, sõjaline, avatud narratiiv
MIS ON TSOON?
Tsoon ei ole lihtsalt keeluala. See on katkine koht maailmas – ja inimeses. Aeg venib, ruum valetab ja unenäod imbuvad ärkvelolekusse.
Tsoon ei ole stabiilne. See kuulab. Mõnikord vastab.
Mängija ei tule siia ainult ellujäämiseks – vaid millegi leidmiseks. Küsimus on vaid: mis jääb sinust järele, kui Tsoon on sind näinud?
FRAKTSIOONID
Mängus on 8 aktiivset fraktsiooni, millest igaühel on oma ideoloogia, käitumine ja eesmärgid. Fraktsioonid on:
Armee – kord, kontroll, turvatsoonid
Duty – fanaatiline Tsooni puhastamine
Freedom – Tsooni vabaduse nimel
Teadlased (Ecologists) – uurivad ja dokumenteerivad
Stalkerid – iseseisvad rändurid, artefaktikütid
Palgasõdurid – raha nimel valmis kõigeks
Bandiidid – segaduse ja kasu otsijad
Monoliit – rituaalne, mõistatuslik, fanatismi serval
Lisaks NPC-d: Sidorovitš (kaupmees), Baarmen, Valeprohvet, Tsooni Teener jpm.
MÄNGU ELEMENDID
Anomaaliad ja Artefaktid – füüsikaseadusi eiravad nähtused ja objektid
Raha ja kaubandus – valuutaks "KOHALIK", toimib must turg ja ametlikud ostukohad
Ülesanded ja sündmused – dünaamiline ülesandevõrk, mida suunavad fraktsioonid ja NPC-d
Relvakonfliktid – airsoft-relvadel põhinevad lahingud, taktikaliselt juhitud
Psühholoogiline mõju – unenäolehed, vale päevikud, kaotatud aeg, NPC mõjutused
MÄNGUALA JA TSOONI JAOTUS
Linn (~3 ha): kontrollpunktid, NPC-de asukohad, kaubandus
Eeltsoon (~3 ha): ohtlik, kuid ligipääsetav ala mitmele fraktsioonile
Tsoon (~9 ha): muutlik, ohtlik, anomaaliate ja artefaktide ala, Monoliidi territoorium
OSAVÕTT JA ETTEVALMISTUS
Igal mängijal on fraktsioon, rollikaart ja varustuse piirangud
Soovituslik on iseseisev karakteri lugu (või genereeritud)
Relvastus: kasutatakse airsofti relvi, täpne ohutus reeglite kogum lisandub
Tsoon ei vaja luba. Ta lihtsalt ootab.
FRACTION BROCHURE: STALKER - FREE TRAVELERS IN THE ZONE
FACTION: STALKER
MOTTO: "Everything worth finding must be taken with your own hands."
GENERAL DESCRIPTION:
Stalkers are independent zone explorers, travelers, and traders. They are not subject to any structure, but are part of all. They move through the Zone for knowledge, gain, redemption, or simply survival. Every stalker has their own story - and some don't want it read.
Clothing: Hooded coat/mid-length jacket, jeans, ankle boots, respirator and gas mask
STRUCTURE:
There is no formal hierarchy – stalkers are solo players or temporary alliances
Some have contact with the merchant, scientists, or other factions
Many have personal rituals, contracts, or spiritual connections to the Zone
RELATIONS WITH OTHER FACTIONS:
army – suspect, monitor, sometimes arrest
Duty – often threaten and demand the surrender of artifacts
Freedom – a potential ally, share some views
Scientists – contact for scientific purposes (payment for samples)
A monolith – dangerous; some feel a strange attraction
Mercenaries – can offer employment, protection or betrayal
Bandit – dangerous, but sometimes exchange information or goods
CONDUCT AND RULES:
Each stalker is responsible for themselves - but helps when it's worth it
Artifacts are sold or traded through a merchant or directly to researchers
The secret places you get to are yours - until someone sees you there
Anomalies are not touched with bare hands - and you do not go to a certain place alone
If you hear your name on the radio - don't answer right away
MOVEMENT AND SHELTER AREAS:
The edge of the pre-zone – a common assembly point
Zone tracks – uncharted paths known only to stalkers
Bunker or catacombs – merchant contact, hideouts
IN-GAME RECOMMENDATIONS:
Create your own journey - you may have a lost family member, a debt, a dream or an end
Exchange information, but never give everything away - keep the legend
Mark anomalies in your own way: ropes, stone circles, salt, whistles, ribbons
Listen to the radio, mark keywords, suspicious frequencies - make your own map
FINAL WORD:
You are not a soldier. You are not religious.
You are the one who moves when everyone is standing still.
The zone speaks to those who move slowly and listen for a long time.
EST
FRAKTSIOONI BROŠÜÜR: STALKERID – VABAD RÄNDAJAD TSOONIS
FRAKTSIOON: STALKERID
MOTTO: „Kõik, mis on väärt leidmist, tuleb võtta oma käega.“
ÜLDKIRJELDUS:
Stalkerid on sõltumatud tsooni uurijad, rändurid ja kaubitsejad. Nad ei allu ühelegi struktuurile, ent on osa kõigist. Nad liiguvad Tsoonis teadmiste, kasu, lunastuse või lihtsalt ellujäämise nimel. Iga stalker kannab oma lugu – ja mõni ei taha, et see loeks.
Riietus: Kapuutsiga mantel/poolpikk jope, teksapüksid, poolsaapad,respiraator ja gaasimask
STRUKTUUR:
Puudub ametlik hierarhia – stalkerid on soolomängijad või ajutised liidud
Mõnedel on kontakt kaupmehe, teadlaste või teiste fraktsioonidega
Paljudel on isiklikud rituaalid, lepingud või vaimne side Tsooniga
SUHTED TEISTE FRAKTSIOONIDEGA:
Armee – kahtlustavad, jälgivad, mõnikord arreteerivad
Duty – sageli ähvardavad ja nõuavad artefaktide loovutamist
Freedom – potentsiaalne liitlane, jagavad mõnd vaadet
Teadlased – kontakt teaduslike eesmärkide nimel (proovide eest tasu)
Monoliit – ohtlikud; mõned tunnevad kummalist tõmmet
Palgasõdurid – võivad pakkuda tööd, kaitset või reetmist
Bandiidid – ohtlikud, kuid vahel vahetavad infot või kaupa
KÄITUMINE JA REEGLID:
Iga stalker vastutab enda eest – kuid aitab, kui tasub
Artefaktide müük või vahetus toimub läbi kaupmehe või otse teadlastele
Salakohad, kuhu sa ise jõuad, on sinu omad – kuni keegi sind seal näeb
Anomaaliaid ei puudutata paljakäsi – ja teatud kohta ei minda üksinda
Kui kuuled raadiost oma nime – ära vasta kohe
LIIKUMIS- JA VARJUKOHADE ALAD:
Eeltsooni serv – tavaline kogunemispunkt
Tsooni rajad – kaardistamata teed, mida ainult stalkerid tunnevad
Punker või katakombid – kaupmehe kontakt, peidukohad
MÄNGUSISESED SOOVITUSED:
Loo oma teekond – sul võib olla kadunud pereliige, võlg, unenägu või ots
Vahete infot, aga ära anna kunagi kõike – hoia legendi
Märgi anomaaliaid omal moel: nöörid, kiviringid, sool, viled, lindid
Kuula raadiot, märgi märksõnu, kahtlasi sagedusi – tee oma kaarti
LÕPPSÕNA:
Sa ei ole sõdur. Sa ei ole usklik.
Sa oled see, kes liigub, kui kõik seisavad.
Tsoon räägib nendega, kes liiguvad tasa ja kuulavad kaua.