Airsoft üritus
ECHOES OF THE ZONE *ARMY/IPSF*


Ürituse info
All information is in two languages: EST/ENG
GENERAL INFORMATION
By them: Echoes of the Zone
Type: 48-hour live-action role-playing game (LARP)
Location: Estonia, 22-24 August 2025
Size of the playing area: ~15 hectares (including city, pre-zone, Zone)
Sources of inspiration:
Strugatsky's Roadside Picnic
S.T.A.L.K.E.R. video game series
Tarkovsky's film language and mystical realism
Game Style: post-apocalyptic, mystical, scientific, psychological, military, open narrative
WHAT IS A ZONE?
The zone is not just a no-go zone. It is a broken place in the world - and in man. Time stretches, space lies and dreams seep into waking life.
The zone is not stable. It listens. Sometimes it answers.
The player does not come here just to survive - but to find something. The only question is: what will be left of you when Zone has seen you?
FRACTIONS
There are 8 active factions in the game, each with its own ideology, behavior and goals. The factions are:
Army – order, control, security zones
Duty – fanatical Zone clearing
Freedom – For the freedom of the zone
Scientists (Ecologists) – investigate and document
Stalkerid – independent travelers, artifact hunters
Mercenaries – ready for anything for money
Bandit – seekers of confusion and profit
A monolith – ritualistic, enigmatic, bordering on fanaticism
In addition, NPCs: Sidorovich (merchant), Bartender, False prophets, Zone Servant jpm.
GAME ELEMENTS
Anomalies and Artifacts – phenomena and objects that defy the laws of physics
Money and trade – the currency is "LOCAL", the black market and official shopping places work
Tasks and events – A dynamic quest network driven by factions and NPCs
Armed conflicts – Battles based on airsoft weapons, tactically driven
Psychological impact – dream pages, false diaries, lost time, NPC influences
PLAY AREA AND ZONE DISTRIBUTION
City (~3 ha): checkpoints, NPC locations, trade
Pre-zone (~3 ha): a dangerous but accessible area for several factions
Zone (~9 ha): volatile, dangerous, area of anomalies and artifacts, Monolith territory
PARTICIPATION AND PREPARATION
Each player has a faction, role card, and equipment restrictions
A standalone character story (or generated) is recommended
Armament: airsoft weapons are used, a precise set of safety rules is added
The zone does not require permission. He just waits.
EST
ÜLDINFO
Nimi: Echoes of the Zone
Tüüp: 48-tunnine live-action rollimäng (LARP)
Asukoht: Eesti, august 2025
Mänguala suurus: ~15 hektarit (sh linn, eeltsoon, Tsoon)
Inspiratsiooniallikad:
Strugatskite „Väljasõit rohelusse“
S.T.A.L.K.E.R. videomängu seeria
Tarkovski filmikeel ja müstiline realism
Mängu stiil: postapokalüptiline, müstiline, teaduslik, psühholoogiline, sõjaline, avatud narratiiv
MIS ON TSOON?
Tsoon ei ole lihtsalt keeluala. See on katkine koht maailmas – ja inimeses. Aeg venib, ruum valetab ja unenäod imbuvad ärkvelolekusse.
Tsoon ei ole stabiilne. See kuulab. Mõnikord vastab.
Mängija ei tule siia ainult ellujäämiseks – vaid millegi leidmiseks. Küsimus on vaid: mis jääb sinust järele, kui Tsoon on sind näinud?
FRAKTSIOONID
Mängus on 8 aktiivset fraktsiooni, millest igaühel on oma ideoloogia, käitumine ja eesmärgid. Fraktsioonid on:
Armee – kord, kontroll, turvatsoonid
Duty – fanaatiline Tsooni puhastamine
Freedom – Tsooni vabaduse nimel
Teadlased (Ecologists) – uurivad ja dokumenteerivad
Stalkerid – iseseisvad rändurid, artefaktikütid
Palgasõdurid – raha nimel valmis kõigeks
Bandiidid – segaduse ja kasu otsijad
Monoliit – rituaalne, mõistatuslik, fanatismi serval
Lisaks NPC-d: Sidorovitš (kaupmees), Baarmen, Valeprohvet, Tsooni Teener jpm.
MÄNGU ELEMENDID
Anomaaliad ja Artefaktid – füüsikaseadusi eiravad nähtused ja objektid
Raha ja kaubandus – valuutaks "KOHALIK", toimib must turg ja ametlikud ostukohad
Ülesanded ja sündmused – dünaamiline ülesandevõrk, mida suunavad fraktsioonid ja NPC-d
Relvakonfliktid – airsoft-relvadel põhinevad lahingud, taktikaliselt juhitud
Psühholoogiline mõju – unenäolehed, vale päevikud, kaotatud aeg, NPC mõjutused
MÄNGUALA JA TSOONI JAOTUS
Linn (~3 ha): kontrollpunktid, NPC-de asukohad, kaubandus
Eeltsoon (~3 ha): ohtlik, kuid ligipääsetav ala mitmele fraktsioonile
Tsoon (~9 ha): muutlik, ohtlik, anomaaliate ja artefaktide ala, Monoliidi territoorium
OSAVÕTT JA ETTEVALMISTUS
Igal mängijal on fraktsioon, rollikaart ja varustuse piirangud
Soovituslik on iseseisev karakteri lugu (või genereeritud)
Relvastus: kasutatakse airsofti relvi, täpne ohutus reeglite kogum lisandub
Tsoon ei vaja luba. Ta lihtsalt ootab.
FRACTION BROCHURE: MILITARY FORCES IN THE ZONE
FACTION: MILITARY FORCES
MOTTO: "We won't let the Zone spread."
GENERAL DESCRIPTION:
The army is a national structure tasked with controlling and isolating the effects of the Zone. Our goal is not to understand, but to manage. Discipline, control and territorial isolation are the only measures we can use to keep the Zone under control.
Clothing: Full military uniform, as assigned. Armament: NATO
STRUCTURE:
Company leader – head of the entire unit (coordinates all sections)
Squad leaders (A, B, C) – operational management in outdoor conditions
Communication operators – radio, communication, surveillance signals
Medics – evacuation and first aid
Infantry – handling of checkpoints, patrols and counterattacks
RELATIONS WITH OTHER FACTIONS:
Freedom – hostile; anarchist activities, trespassers
Duty – cooperation, but conflicting goals
Scientists – official cooperation, security escort, doubts about loyalty
Stalker – illegal, traceable, potential arrest
A monolith – dangerous, destructive; fired in the zone without warning
Mercenaries – unspecified; monitoring, control and, if necessary, isolation
Bandit - immediate disarmament and detention
RULES AND CODE OF CONDUCT:
Members of the army have the right to conduct inspections in any area of the zone
The line of command is inviolable - verbal or physical display of insubordination = violation
Only the platoon leader can communicate with senior management (except in an emergency)
Radio frequencies must be kept encrypted
Handling of artifacts and anomalies is permitted only in the presence of researchers
Only designated units patrol at night
CHECKPOINTS AND ZONE MANAGEMENT:
Main base: At the city border, organization point, storage of weapons, contact with the group commander
Field point A: In the advance zone, starting point of patrols, medical base
Zone edge B: Surveillance and monitoring area
IN-GAME RECOMMENDATIONS:
Use military language and refer to the rules in every contact
Be professional and suspicious of other factions
You can use secret commands through the game manager (envelopes, radios)
The player can submit "check data" to an NPC (medic, commander, etc.)
FINAL WORD:
The zone does not forget. We must not leave it unattended.
If we don't control, he will.
EST
FRAKTSIOONI BROŠÜÜR: ARMEELISED JÕUD TSOONIS
FRAKTSIOON: ARMEELISED JÕUD
MOTTO: "Me ei lase Tsoonil levida."
ÜLDKIRJELDUS:
Armee on riiklik struktuur, mille ülesanne on kontrollida ja isoleerida Tsooni mõjud. Meie eesmärk ei ole mõista, vaid hallata. Distsipliin, kontroll ja territooriumiline eraldatus on ainsad meetmed, millega saame hoida Tsooni ohjes.
Riietus: Täis sõjaväe vorm, vastavalt jaole. Relvastus: NATO
STRUKTUUR:
Rühmaülem – kogu üksuse juht (koordineerib kõiki jagusid)
Jaoülemad (A, B, C) – operatiivne juhtimine välitingimustes
Sideoperaatorid – raadio, teabevahetus, seire signaalid
Meedikud – evakuatsioon ja esmatasandi abi
Jalavägi – kontrollpunktide, patrullide ja vastuhakkude käsitlemine
SUHTED TEISTE FRAKTSIOONIDEGA:
Freedom – vaenulik; anarhistlikud tegevused, piiririkkujad
Duty – koostöö, kuid vastuolud eesmärkides
Teadlased – ametlik koostöö, turvaeskort, kahtlused lojaalsuses
Stalkerid – ebaseaduslikud, jälgitavad, potentsiaalne vahistamine
Monoliit – ohtlik, hävituslik; tulistatakse ilma hoiatamata tsoonis
Palgasõdurid – määramata; jälgimine, kontroll ja vajadusel eraldamine
Bandiidid – kohene desarmeerimine ja kinnipidamine
REEGLID JA KÄITUMISJUHISED:
Armee liikmetel on õigus läbi viia kontrolli igas tsooni alas
Käsuliin on puutumatu – sõnaline või füüsiline allumatuse ilming = rikkumine
Ainult rühmaülem võib pidada sidet kõrgema juhtkonnaga (välja arvatud hädaolukorras)
Raadiosagedusi tuleb hoida krüpteeritult
Artefaktide ja anomaaliate käsitsemine on lubatud ainult teadlaste juuresolekul
Öösel patrullivad ainult määratud üksused
KONTROLLPUNKTID JA TSOONI JUHTIMINE:
Peabaas: Linnapiiril, korraldus punkt, relvade hoid, kontakt rühmaülemaga
Välipunkt A: Eeltsoonis, patrullide alguskoht, meditsiini tugipunkt
Tsooni äärepunkt B: Seire- ja jälgimisala, raadio signaali peilimine
MÄNGUSISESED SOOVITUSED:
Kasuta sõjalist keelepruuki ja viita reeglitele igas kontaktis
Hoia käitumises professionaalsust ja kahtlust teiste fraktsioonide suhtes
Võid kasutada salajasi käske mängujuhi kaudu (ümbrikud, raadiod)
Mängija võib esitada „kontrolli andmeid“ NPC-le (medikule, komandörile jne)
LÕPPSÕNA:
Tsoon ei unusta. Me ei tohi seda jätta valveta.
Kui ei kontrolli meie, kontrollib tema.