Üritused
tagasi
Saabuv airsoft üritus
vaata
airsoft ürituse pilt
Kuupäev: 28.06.2025
Koht: Harku
Kogunemine: 09:30
Briifing: 10:50
Ürituse algus: 11:00
Pilet
20.00€
Osalejad
19/50
VAATA

Airsoft üritus
ECHOES OF THE ZONE *ARMY/IPSF*

live event main cover
live event extra cover
Asukoht
Google map
Sisene või Registreeri kasutaja (Pilet: 65.00€)
Valige üks osapool
WOODLAND (0/7)
MULTICAM (0/7)
CANADIAN DIGI (0/7)
  • Saab osaleda alates level 1
  • Saab osaleda alates  16a.
Otsi transporti üritusele (0)
Jaga
Sisene või Registreeri kasutaja (Pilet: 65.00€)
Valige üks osapool
WOODLAND (0/7)
MULTICAM (0/7)
CANADIAN DIGI (0/7)
Algus: 18:00
0/21
Korraldaja: Habe
Telefon: 53746082
E-mail: naissaareairsoftcamp@gmail.com
Kogunemine alates: 12:00
Uute mängijate briifing: 17:00
Ürituse lõppkuupäev:24. august. 2025
Aadress: Suurpea alajaam 4, Suurpea, 74812 Harju maakond Loksa
Tasuta teenused
WC
Foto/video
Tasulised teenused
Söök
HPA täitmine

Ürituse info

All information is in two languages: EST/ENG

 

GENERAL INFORMATION

By them: Echoes of the Zone
Type: 48-hour live-action role-playing game (LARP)
Location: Estonia, 22-24 August 2025
Size of the playing area: ~15 hectares (including city, pre-zone, Zone)

Sources of inspiration:

Strugatsky's Roadside Picnic

S.T.A.L.K.E.R. video game series

Tarkovsky's film language and mystical realism

Game Style: post-apocalyptic, mystical, scientific, psychological, military, open narrative

WHAT IS A ZONE?

The zone is not just a no-go zone. It is a broken place in the world - and in man. Time stretches, space lies and dreams seep into waking life.

The zone is not stable. It listens. Sometimes it answers.

The player does not come here just to survive - but to find something. The only question is: what will be left of you when Zone has seen you?

 FRACTIONS

There are 8 active factions in the game, each with its own ideology, behavior and goals. The factions are:

Army – order, control, security zones

Duty – fanatical Zone clearing

Freedom – For the freedom of the zone

Scientists (Ecologists) – investigate and document

Stalkerid – independent travelers, artifact hunters

Mercenaries – ready for anything for money

Bandit – seekers of confusion and profit

A monolith – ritualistic, enigmatic, bordering on fanaticism

In addition, NPCs: Sidorovich (merchant), Bartender, False prophets, Zone Servant jpm.

 GAME ELEMENTS

Anomalies and Artifacts – phenomena and objects that defy the laws of physics

Money and trade – the currency is "LOCAL", the black market and official shopping places work

Tasks and events – A dynamic quest network driven by factions and NPCs

Armed conflicts – Battles based on airsoft weapons, tactically driven

Psychological impact – dream pages, false diaries, lost time, NPC influences

 PLAY AREA AND ZONE DISTRIBUTION

City (~3 ha): checkpoints, NPC locations, trade

Pre-zone (~3 ha): a dangerous but accessible area for several factions

Zone (~9 ha): volatile, dangerous, area of ​​anomalies and artifacts, Monolith territory

 PARTICIPATION AND PREPARATION

Each player has a faction, role card, and equipment restrictions

A standalone character story (or generated) is recommended

Armament: airsoft weapons are used, a precise set of safety rules is added

The zone does not require permission. He just waits.

EST

ÜLDINFO

Nimi: Echoes of the Zone
Tüüp: 48-tunnine live-action rollimäng (LARP)
Asukoht: Eesti, august 2025
Mänguala suurus: ~15 hektarit (sh linn, eeltsoon, Tsoon)

Inspiratsiooniallikad:

Strugatskite „Väljasõit rohelusse“

S.T.A.L.K.E.R. videomängu seeria

Tarkovski filmikeel ja müstiline realism

Mängu stiil: postapokalüptiline, müstiline, teaduslik, psühholoogiline, sõjaline, avatud narratiiv

 MIS ON TSOON?

Tsoon ei ole lihtsalt keeluala. See on katkine koht maailmas – ja inimeses. Aeg venib, ruum valetab ja unenäod imbuvad ärkvelolekusse.

Tsoon ei ole stabiilne. See kuulab. Mõnikord vastab.

Mängija ei tule siia ainult ellujäämiseks – vaid millegi leidmiseks. Küsimus on vaid: mis jääb sinust järele, kui Tsoon on sind näinud?

 FRAKTSIOONID

Mängus on 8 aktiivset fraktsiooni, millest igaühel on oma ideoloogia, käitumine ja eesmärgid. Fraktsioonid on:

Armee – kord, kontroll, turvatsoonid

Duty – fanaatiline Tsooni puhastamine

Freedom – Tsooni vabaduse nimel

Teadlased (Ecologists) – uurivad ja dokumenteerivad

Stalkerid – iseseisvad rändurid, artefaktikütid

Palgasõdurid – raha nimel valmis kõigeks

Bandiidid – segaduse ja kasu otsijad
Monoliit – rituaalne, mõistatuslik, fanatismi serval

Lisaks NPC-d: Sidorovitš (kaupmees), Baarmen, Valeprohvet, Tsooni Teener jpm.

 MÄNGU ELEMENDID

Anomaaliad ja Artefaktid – füüsikaseadusi eiravad nähtused ja objektid

Raha ja kaubandus – valuutaks "KOHALIK", toimib must turg ja ametlikud ostukohad
Ülesanded ja sündmused – dünaamiline ülesandevõrk, mida suunavad fraktsioonid ja NPC-d

Relvakonfliktid – airsoft-relvadel põhinevad lahingud, taktikaliselt juhitud

Psühholoogiline mõju – unenäolehed, vale päevikud, kaotatud aeg, NPC mõjutused

 MÄNGUALA JA TSOONI JAOTUS

Linn (~3 ha): kontrollpunktid, NPC-de asukohad, kaubandus

Eeltsoon (~3 ha): ohtlik, kuid ligipääsetav ala mitmele fraktsioonile

Tsoon (~9 ha): muutlik, ohtlik, anomaaliate ja artefaktide ala, Monoliidi territoorium

 OSAVÕTT JA ETTEVALMISTUS

Igal mängijal on fraktsioon, rollikaart ja varustuse piirangud

Soovituslik on iseseisev karakteri lugu (või genereeritud)

Relvastus: kasutatakse airsofti relvi, täpne ohutus reeglite kogum lisandub

Tsoon ei vaja luba. Ta lihtsalt ootab.

FRACTION BROCHURE: MILITARY FORCES IN THE ZONE

 FACTION: MILITARY FORCES 

MOTTO: "We won't let the Zone spread."

GENERAL DESCRIPTION:
The army is a national structure tasked with controlling and isolating the effects of the Zone. Our goal is not to understand, but to manage. Discipline, control and territorial isolation are the only measures we can use to keep the Zone under control.

Clothing: Full military uniform, as assigned. Armament: NATO

 STRUCTURE:

Company leader – head of the entire unit (coordinates all sections)

Squad leaders (A, B, C) – operational management in outdoor conditions

Communication operators – radio, communication, surveillance signals

Medics – evacuation and first aid

Infantry – handling of checkpoints, patrols and counterattacks

 RELATIONS WITH OTHER FACTIONS:

Freedom – hostile; anarchist activities, trespassers

Duty – cooperation, but conflicting goals

Scientists – official cooperation, security escort, doubts about loyalty

Stalker – illegal, traceable, potential arrest

A monolith – dangerous, destructive; fired in the zone without warning

Mercenaries – unspecified; monitoring, control and, if necessary, isolation

Bandit - immediate disarmament and detention

 RULES AND CODE OF CONDUCT:

Members of the army have the right to conduct inspections in any area of ​​the zone

The line of command is inviolable - verbal or physical display of insubordination = violation

Only the platoon leader can communicate with senior management (except in an emergency)

Radio frequencies must be kept encrypted

Handling of artifacts and anomalies is permitted only in the presence of researchers

Only designated units patrol at night

 CHECKPOINTS AND ZONE MANAGEMENT:

Main base: At the city border, organization point, storage of weapons, contact with the group commander

Field point A: In the advance zone, starting point of patrols, medical base

Zone edge B: Surveillance and monitoring area

 IN-GAME RECOMMENDATIONS:

Use military language and refer to the rules in every contact

Be professional and suspicious of other factions

You can use secret commands through the game manager (envelopes, radios)

The player can submit "check data" to an NPC (medic, commander, etc.)

 FINAL WORD:

The zone does not forget. We must not leave it unattended.

If we don't control, he will.

EST

FRAKTSIOONI BROŠÜÜR: ARMEELISED JÕUD TSOONIS

 FRAKTSIOON: ARMEELISED JÕUD 

MOTTO: "Me ei lase Tsoonil levida."

ÜLDKIRJELDUS:
Armee on riiklik struktuur, mille ülesanne on kontrollida ja isoleerida Tsooni mõjud. Meie eesmärk ei ole mõista, vaid hallata. Distsipliin, kontroll ja territooriumiline eraldatus on ainsad meetmed, millega saame hoida Tsooni ohjes.

Riietus: Täis sõjaväe vorm, vastavalt jaole. Relvastus: NATO

 STRUKTUUR:

Rühmaülem – kogu üksuse juht (koordineerib kõiki jagusid)

Jaoülemad (A, B, C) – operatiivne juhtimine välitingimustes

Sideoperaatorid – raadio, teabevahetus, seire signaalid

Meedikud – evakuatsioon ja esmatasandi abi

Jalavägi – kontrollpunktide, patrullide ja vastuhakkude käsitlemine

 SUHTED TEISTE FRAKTSIOONIDEGA:

Freedom – vaenulik; anarhistlikud tegevused, piiririkkujad

Duty – koostöö, kuid vastuolud eesmärkides

Teadlased – ametlik koostöö, turvaeskort, kahtlused lojaalsuses

Stalkerid – ebaseaduslikud, jälgitavad, potentsiaalne vahistamine

Monoliit – ohtlik, hävituslik; tulistatakse ilma hoiatamata tsoonis

Palgasõdurid – määramata; jälgimine, kontroll ja vajadusel eraldamine

Bandiidid – kohene desarmeerimine ja kinnipidamine

 REEGLID JA KÄITUMISJUHISED:

Armee liikmetel on õigus läbi viia kontrolli igas tsooni alas

Käsuliin on puutumatu – sõnaline või füüsiline allumatuse ilming = rikkumine

Ainult rühmaülem võib pidada sidet kõrgema juhtkonnaga (välja arvatud hädaolukorras)

Raadiosagedusi tuleb hoida krüpteeritult

Artefaktide ja anomaaliate käsitsemine on lubatud ainult teadlaste juuresolekul

Öösel patrullivad ainult määratud üksused

 KONTROLLPUNKTID JA TSOONI JUHTIMINE:

Peabaas: Linnapiiril, korraldus punkt, relvade hoid, kontakt rühmaülemaga

Välipunkt A: Eeltsoonis, patrullide alguskoht, meditsiini tugipunkt

Tsooni äärepunkt B: Seire- ja jälgimisala, raadio signaali peilimine

 MÄNGUSISESED SOOVITUSED:

Kasuta sõjalist keelepruuki ja viita reeglitele igas kontaktis

Hoia käitumises professionaalsust ja kahtlust teiste fraktsioonide suhtes

Võid kasutada salajasi käske mängujuhi kaudu (ümbrikud, raadiod)

Mängija võib esitada „kontrolli andmeid“ NPC-le (medikule, komandörile jne)

 LÕPPSÕNA:

Tsoon ei unusta. Me ei tohi seda jätta valveta.

Kui ei kontrolli meie, kontrollib tema.