Üritused
tagasi
Saabuv airsoft üritus
vaata
airsoft ürituse pilt
Kuupäev: 28.06.2025
Koht: Harku
Kogunemine: 09:30
Briifing: 10:50
Ürituse algus: 11:00
Pilet
20.00€
Osalejad
19/50
VAATA

Airsoft üritus
ECHOES OF THE ZONE *BANDITS*

live event main cover
live event extra cover
Asukoht
Google map
Sisene või Registreeri kasutaja (Pilet: 75.00€)
Valige üks osapool
  • Saab osaleda alates level 1
  • Saab osaleda alates  16a.
Otsi transporti üritusele (0)
Jaga
Sisene või Registreeri kasutaja (Pilet: 75.00€)
Valige üks osapool
Algus: 18:00
0/5
Korraldaja: Habe
Telefon: 53746082
E-mail: naissaareairsoftcamp@gmail.com
Kogunemine alates: 12:00
Uute mängijate briifing: 17:00
Ürituse lõppkuupäev:24. august. 2025
Aadress: Suurpea alajaam 4, Suurpea, 74812 Harju maakond Loksa
Tasuta teenused
WC
Foto/video
Tasulised teenused
Söök
HPA täitmine

Ürituse info

All information is in two languages: EST/ENG

 

GENERAL INFORMATION

By them: Echoes of the Zone
Type: 48-hour live-action role-playing game (LARP)
Location: Estonia, 22-24 August 2025
Size of the playing area: ~15 hectares (including city, pre-zone, Zone)

Sources of inspiration:

Strugatsky's Roadside Picnic

S.T.A.L.K.E.R. video game series

Tarkovsky's film language and mystical realism

Game Style: post-apocalyptic, mystical, scientific, psychological, military, open narrative

WHAT IS A ZONE?

The zone is not just a no-go zone. It is a broken place in the world - and in man. Time stretches, space lies and dreams seep into waking life.

The zone is not stable. It listens. Sometimes it answers.

The player does not come here just to survive - but to find something. The only question is: what will be left of you when Zone has seen you?

 FRACTIONS

There are 8 active factions in the game, each with its own ideology, behavior and goals. The factions are:

Army – order, control, security zones

Duty – fanatical Zone clearing

Freedom – For the freedom of the zone

Scientists (Ecologists) – investigate and document

Stalkerid – independent travelers, artifact hunters

Mercenaries – ready for anything for money

Bandit – seekers of confusion and profit

A monolith – ritualistic, enigmatic, bordering on fanaticism

In addition, NPCs: Sidorovich (merchant), Bartender, False prophets, Zone Servant jpm.

 GAME ELEMENTS

Anomalies and Artifacts – phenomena and objects that defy the laws of physics

Money and trade – the currency is "LOCAL", the black market and official shopping places work

Tasks and events – A dynamic quest network driven by factions and NPCs

Armed conflicts – Battles based on airsoft weapons, tactically driven

Psychological impact – dream pages, false diaries, lost time, NPC influences

 PLAY AREA AND ZONE DISTRIBUTION

City (~3 ha): checkpoints, NPC locations, trade

Pre-zone (~3 ha): a dangerous but accessible area for several factions

Zone (~9 ha): volatile, dangerous, area of ​​anomalies and artifacts, Monolith territory

 PARTICIPATION AND PREPARATION

Each player has a faction, role card, and equipment restrictions

A standalone character story (or generated) is recommended

Armament: airsoft weapons are used, a precise set of safety rules is added

The zone does not require permission. He just waits.

EST

ÜLDINFO

Nimi: Echoes of the Zone
Tüüp: 48-tunnine live-action rollimäng (LARP)
Asukoht: Eesti, august 2025
Mänguala suurus: ~15 hektarit (sh linn, eeltsoon, Tsoon)

Inspiratsiooniallikad:

Strugatskite „Väljasõit rohelusse“

S.T.A.L.K.E.R. videomängu seeria

Tarkovski filmikeel ja müstiline realism

Mängu stiil: postapokalüptiline, müstiline, teaduslik, psühholoogiline, sõjaline, avatud narratiiv

 MIS ON TSOON?

Tsoon ei ole lihtsalt keeluala. See on katkine koht maailmas – ja inimeses. Aeg venib, ruum valetab ja unenäod imbuvad ärkvelolekusse.

Tsoon ei ole stabiilne. See kuulab. Mõnikord vastab.

Mängija ei tule siia ainult ellujäämiseks – vaid millegi leidmiseks. Küsimus on vaid: mis jääb sinust järele, kui Tsoon on sind näinud?

 FRAKTSIOONID

Mängus on 8 aktiivset fraktsiooni, millest igaühel on oma ideoloogia, käitumine ja eesmärgid. Fraktsioonid on:

Armee – kord, kontroll, turvatsoonid

Duty – fanaatiline Tsooni puhastamine

Freedom – Tsooni vabaduse nimel

Teadlased (Ecologists) – uurivad ja dokumenteerivad

Stalkerid – iseseisvad rändurid, artefaktikütid

Palgasõdurid – raha nimel valmis kõigeks

Bandiidid – segaduse ja kasu otsijad
Monoliit – rituaalne, mõistatuslik, fanatismi serval

Lisaks NPC-d: Sidorovitš (kaupmees), Baarmen, Valeprohvet, Tsooni Teener jpm.

 MÄNGU ELEMENDID

Anomaaliad ja Artefaktid – füüsikaseadusi eiravad nähtused ja objektid

Raha ja kaubandus – valuutaks "KOHALIK", toimib must turg ja ametlikud ostukohad
Ülesanded ja sündmused – dünaamiline ülesandevõrk, mida suunavad fraktsioonid ja NPC-d

Relvakonfliktid – airsoft-relvadel põhinevad lahingud, taktikaliselt juhitud

Psühholoogiline mõju – unenäolehed, vale päevikud, kaotatud aeg, NPC mõjutused

 MÄNGUALA JA TSOONI JAOTUS

Linn (~3 ha): kontrollpunktid, NPC-de asukohad, kaubandus

Eeltsoon (~3 ha): ohtlik, kuid ligipääsetav ala mitmele fraktsioonile

Tsoon (~9 ha): muutlik, ohtlik, anomaaliate ja artefaktide ala, Monoliidi territoorium

 OSAVÕTT JA ETTEVALMISTUS

Igal mängijal on fraktsioon, rollikaart ja varustuse piirangud

Soovituslik on iseseisev karakteri lugu (või genereeritud)

Relvastus: kasutatakse airsofti relvi, täpne ohutus reeglite kogum lisandub

Tsoon ei vaja luba. Ta lihtsalt ootab.

FRACTION BROCHURE: BANDITS - ON THE BORDER OF THE SHADOW ZONE

 FACTION: BANDITS (ON THE SHADOW ZONE BORDER)

MOTTO: "If they don't watch, we'll take it. If they watch, we'll still take it."

GENERAL DESCRIPTION:
Bandits do not represent an ideology - only a need. They are survivalists, robbers, black marketeers and disruptors. Each of them has their own reason for being here - revenge, money, escape. They have no line or command, but they move together when it comes to dividing the spoils.

Clothing: Black ski mask/balaclava, dark hooded jacket, blue/black tracksuits (Adidas)

Weapons: Various AK models

 STRUCTURE:

Manager (temporary) – the one who currently has the most votes or blood

Traders – connection with merchant, mercenaries or contacts

The quiet ones – robbers, stalkers, shadow

Crazy – those who believe that the Zone itself empowers them

 RELATIONS WITH OTHERS:

army – enmity – avoided, ambushed, sometimes infiltrated

Duty – absolute enmity – if seen, shot

Freedom - confused - sometimes they change, sometimes they fight
Scientists – source of money, target, "silent work"

Stalkerid – “smaller fish” – either ally or victim

A monolith – are feared, but some secretly worship

Mercenaries – sometimes cooperation, sometimes bloodshed

 RULES (OR NONE):

If you don't share, you won't be shared

If it is, take it - if it's not, pretend it was

"Sense is good, but the edge of the knife is faster"

You don't have to remember the names - just where you last saw them

 USED ​​AREAS:

Shadow points – abandoned zone areas, abandoned bunkers

Black market points – secret meetings with merchant contacts

Catch areas – places of traps and ambushes

 IN-GAME RECOMMENDATIONS:

Talk like one who has nothing left to lose
Be unpredictable - make a deal, then rob

Make agreements and break them creatively

Don't forget that a bandit can also be funny - or crazy

 FINAL WORD:

We are not heroes. We don't want to be.
We only have what is left when everything is taken away.

EST

FRAKTSIOONI BROŠÜÜR: BANDIIDID – VARI TSOONI PIIRIL

 FRAKTSIOON: BANDIIDID (VARI TSOONI PIIRIL)

MOTTO: „Kui nad ei valva, võtame. Kui nad valvavad, võtame ikka.“

ÜLDKIRJELDUS:
Bandiidid ei esinda mingit ideoloogiat – ainult vajadust. Nad on ellujääjad, röövlid, musta turu loojad ja häirijad. Igaühel neist on oma põhjus olla siin – kättemaks, raha, põgenemine. Neil ei ole rivi ega käsku, aga nad liiguvad koos, kui tuleb jaotada saaki.

Riietus: Must suusamask/ balaclava, tume kapuutsiga jope, sinised/mustad dressid (Adidas)

Relvastus: Erinevad AK mudelid

 STRUKTUUR:

Juht (ajutine) – see, kellel on parajasti kõige rohkem häält või verd käes

Kaubitsejad – ühendus kaupmehe, palgasõdurite või kontaktidega

Vaiksed – röövlid, jälitajad, vari

Hullud – need, kes usuvad, et Tsoon ise annab neile jõudu

 SUHTED TEISTEGA:

Armee – vaen – välditakse, varitsetakse, mõnikord in filtreeritakse

Duty – absoluutne vaen – kui nähakse, lastakse

Freedom – segased – vahel vahetavad, vahel tülitsevad
Teadlased – rahaallikas, siht, „vaikne töö“

Stalkerid – „väiksem kala“ – kas liitlane või ohver

Monoliit – peljatakse, aga osad kummardavad salaja

Palgasõdurid – kohati koostöö, kohati veritasu

 REEGLID (VÕI PUUDUVAD):

Kui sa ei jaga, sind ei jagata

Kui on, võta – kui ei ole, tee nägu, et oli

„Mõistus on hea, aga noa ots on kiirem“

Sa ei pea mäletama nimesid – ainult, kus sa neid viimati nägid

 KASUTATAVAD ALAD:

Varjupunktid – mahajäetud tsooni alad, mahajäetud punkrid

Musta turu punktid – salakohtumised kaupmehe kontaktidega

Kinnipüüdmisalad – lõksude ja varitsuste kohad

 MÄNGUSISESED SOOVITUSED:

Räägi nagu see, kellel ei ole enam midagi kaotada
Ole ettearvamatu – tee tehing, siis röövi

Tee kokkuleppeid ja murra neid loovalt

Ära unusta, et bandiit võib olla ka naljahammas – või hull

 LÕPPSÕNA:

Me ei ole kangelased. Me ei taha olla.
Meil on ainult see, mis jääb, kui kõik ära võtta.