Airsoft üritus
ECHOES OF THE ZONE *BANDITS*


Ürituse info
All information is in two languages: EST/ENG
GENERAL INFORMATION
By them: Echoes of the Zone
Type: 48-hour live-action role-playing game (LARP)
Location: Estonia, 22-24 August 2025
Size of the playing area: ~15 hectares (including city, pre-zone, Zone)
Sources of inspiration:
Strugatsky's Roadside Picnic
S.T.A.L.K.E.R. video game series
Tarkovsky's film language and mystical realism
Game Style: post-apocalyptic, mystical, scientific, psychological, military, open narrative
WHAT IS A ZONE?
The zone is not just a no-go zone. It is a broken place in the world - and in man. Time stretches, space lies and dreams seep into waking life.
The zone is not stable. It listens. Sometimes it answers.
The player does not come here just to survive - but to find something. The only question is: what will be left of you when Zone has seen you?
FRACTIONS
There are 8 active factions in the game, each with its own ideology, behavior and goals. The factions are:
Army – order, control, security zones
Duty – fanatical Zone clearing
Freedom – For the freedom of the zone
Scientists (Ecologists) – investigate and document
Stalkerid – independent travelers, artifact hunters
Mercenaries – ready for anything for money
Bandit – seekers of confusion and profit
A monolith – ritualistic, enigmatic, bordering on fanaticism
In addition, NPCs: Sidorovich (merchant), Bartender, False prophets, Zone Servant jpm.
GAME ELEMENTS
Anomalies and Artifacts – phenomena and objects that defy the laws of physics
Money and trade – the currency is "LOCAL", the black market and official shopping places work
Tasks and events – A dynamic quest network driven by factions and NPCs
Armed conflicts – Battles based on airsoft weapons, tactically driven
Psychological impact – dream pages, false diaries, lost time, NPC influences
PLAY AREA AND ZONE DISTRIBUTION
City (~3 ha): checkpoints, NPC locations, trade
Pre-zone (~3 ha): a dangerous but accessible area for several factions
Zone (~9 ha): volatile, dangerous, area of anomalies and artifacts, Monolith territory
PARTICIPATION AND PREPARATION
Each player has a faction, role card, and equipment restrictions
A standalone character story (or generated) is recommended
Armament: airsoft weapons are used, a precise set of safety rules is added
The zone does not require permission. He just waits.
EST
ÜLDINFO
Nimi: Echoes of the Zone
Tüüp: 48-tunnine live-action rollimäng (LARP)
Asukoht: Eesti, august 2025
Mänguala suurus: ~15 hektarit (sh linn, eeltsoon, Tsoon)
Inspiratsiooniallikad:
Strugatskite „Väljasõit rohelusse“
S.T.A.L.K.E.R. videomängu seeria
Tarkovski filmikeel ja müstiline realism
Mängu stiil: postapokalüptiline, müstiline, teaduslik, psühholoogiline, sõjaline, avatud narratiiv
MIS ON TSOON?
Tsoon ei ole lihtsalt keeluala. See on katkine koht maailmas – ja inimeses. Aeg venib, ruum valetab ja unenäod imbuvad ärkvelolekusse.
Tsoon ei ole stabiilne. See kuulab. Mõnikord vastab.
Mängija ei tule siia ainult ellujäämiseks – vaid millegi leidmiseks. Küsimus on vaid: mis jääb sinust järele, kui Tsoon on sind näinud?
FRAKTSIOONID
Mängus on 8 aktiivset fraktsiooni, millest igaühel on oma ideoloogia, käitumine ja eesmärgid. Fraktsioonid on:
Armee – kord, kontroll, turvatsoonid
Duty – fanaatiline Tsooni puhastamine
Freedom – Tsooni vabaduse nimel
Teadlased (Ecologists) – uurivad ja dokumenteerivad
Stalkerid – iseseisvad rändurid, artefaktikütid
Palgasõdurid – raha nimel valmis kõigeks
Bandiidid – segaduse ja kasu otsijad
Monoliit – rituaalne, mõistatuslik, fanatismi serval
Lisaks NPC-d: Sidorovitš (kaupmees), Baarmen, Valeprohvet, Tsooni Teener jpm.
MÄNGU ELEMENDID
Anomaaliad ja Artefaktid – füüsikaseadusi eiravad nähtused ja objektid
Raha ja kaubandus – valuutaks "KOHALIK", toimib must turg ja ametlikud ostukohad
Ülesanded ja sündmused – dünaamiline ülesandevõrk, mida suunavad fraktsioonid ja NPC-d
Relvakonfliktid – airsoft-relvadel põhinevad lahingud, taktikaliselt juhitud
Psühholoogiline mõju – unenäolehed, vale päevikud, kaotatud aeg, NPC mõjutused
MÄNGUALA JA TSOONI JAOTUS
Linn (~3 ha): kontrollpunktid, NPC-de asukohad, kaubandus
Eeltsoon (~3 ha): ohtlik, kuid ligipääsetav ala mitmele fraktsioonile
Tsoon (~9 ha): muutlik, ohtlik, anomaaliate ja artefaktide ala, Monoliidi territoorium
OSAVÕTT JA ETTEVALMISTUS
Igal mängijal on fraktsioon, rollikaart ja varustuse piirangud
Soovituslik on iseseisev karakteri lugu (või genereeritud)
Relvastus: kasutatakse airsofti relvi, täpne ohutus reeglite kogum lisandub
Tsoon ei vaja luba. Ta lihtsalt ootab.
FRACTION BROCHURE: BANDITS - ON THE BORDER OF THE SHADOW ZONE
FACTION: BANDITS (ON THE SHADOW ZONE BORDER)
MOTTO: "If they don't watch, we'll take it. If they watch, we'll still take it."
GENERAL DESCRIPTION:
Bandits do not represent an ideology - only a need. They are survivalists, robbers, black marketeers and disruptors. Each of them has their own reason for being here - revenge, money, escape. They have no line or command, but they move together when it comes to dividing the spoils.
Clothing: Black ski mask/balaclava, dark hooded jacket, blue/black tracksuits (Adidas)
Weapons: Various AK models
STRUCTURE:
Manager (temporary) – the one who currently has the most votes or blood
Traders – connection with merchant, mercenaries or contacts
The quiet ones – robbers, stalkers, shadow
Crazy – those who believe that the Zone itself empowers them
RELATIONS WITH OTHERS:
army – enmity – avoided, ambushed, sometimes infiltrated
Duty – absolute enmity – if seen, shot
Freedom - confused - sometimes they change, sometimes they fight
Scientists – source of money, target, "silent work"
Stalkerid – “smaller fish” – either ally or victim
A monolith – are feared, but some secretly worship
Mercenaries – sometimes cooperation, sometimes bloodshed
RULES (OR NONE):
If you don't share, you won't be shared
If it is, take it - if it's not, pretend it was
"Sense is good, but the edge of the knife is faster"
You don't have to remember the names - just where you last saw them
USED AREAS:
Shadow points – abandoned zone areas, abandoned bunkers
Black market points – secret meetings with merchant contacts
Catch areas – places of traps and ambushes
IN-GAME RECOMMENDATIONS:
Talk like one who has nothing left to lose
Be unpredictable - make a deal, then rob
Make agreements and break them creatively
Don't forget that a bandit can also be funny - or crazy
FINAL WORD:
We are not heroes. We don't want to be.
We only have what is left when everything is taken away.
EST
FRAKTSIOONI BROŠÜÜR: BANDIIDID – VARI TSOONI PIIRIL
FRAKTSIOON: BANDIIDID (VARI TSOONI PIIRIL)
MOTTO: „Kui nad ei valva, võtame. Kui nad valvavad, võtame ikka.“
ÜLDKIRJELDUS:
Bandiidid ei esinda mingit ideoloogiat – ainult vajadust. Nad on ellujääjad, röövlid, musta turu loojad ja häirijad. Igaühel neist on oma põhjus olla siin – kättemaks, raha, põgenemine. Neil ei ole rivi ega käsku, aga nad liiguvad koos, kui tuleb jaotada saaki.
Riietus: Must suusamask/ balaclava, tume kapuutsiga jope, sinised/mustad dressid (Adidas)
Relvastus: Erinevad AK mudelid
STRUKTUUR:
Juht (ajutine) – see, kellel on parajasti kõige rohkem häält või verd käes
Kaubitsejad – ühendus kaupmehe, palgasõdurite või kontaktidega
Vaiksed – röövlid, jälitajad, vari
Hullud – need, kes usuvad, et Tsoon ise annab neile jõudu
SUHTED TEISTEGA:
Armee – vaen – välditakse, varitsetakse, mõnikord in filtreeritakse
Duty – absoluutne vaen – kui nähakse, lastakse
Freedom – segased – vahel vahetavad, vahel tülitsevad
Teadlased – rahaallikas, siht, „vaikne töö“
Stalkerid – „väiksem kala“ – kas liitlane või ohver
Monoliit – peljatakse, aga osad kummardavad salaja
Palgasõdurid – kohati koostöö, kohati veritasu
REEGLID (VÕI PUUDUVAD):
Kui sa ei jaga, sind ei jagata
Kui on, võta – kui ei ole, tee nägu, et oli
„Mõistus on hea, aga noa ots on kiirem“
Sa ei pea mäletama nimesid – ainult, kus sa neid viimati nägid
KASUTATAVAD ALAD:
Varjupunktid – mahajäetud tsooni alad, mahajäetud punkrid
Musta turu punktid – salakohtumised kaupmehe kontaktidega
Kinnipüüdmisalad – lõksude ja varitsuste kohad
MÄNGUSISESED SOOVITUSED:
Räägi nagu see, kellel ei ole enam midagi kaotada
Ole ettearvamatu – tee tehing, siis röövi
Tee kokkuleppeid ja murra neid loovalt
Ära unusta, et bandiit võib olla ka naljahammas – või hull
LÕPPSÕNA:
Me ei ole kangelased. Me ei taha olla.
Meil on ainult see, mis jääb, kui kõik ära võtta.