Üritused
tagasi
Saabuv airsoft üritus
vaata
airsoft ürituse pilt
Kuupäev: 28.06.2025
Koht: Harku
Kogunemine: 09:30
Briifing: 10:50
Ürituse algus: 11:00
Pilet
20.00€
Osalejad
19/50
VAATA

Airsoft üritus
ECHOES OF THE ZONE *MERCENARIES*

live event main cover
live event extra cover
Asukoht
Google map
Sisene või Registreeri kasutaja (Pilet: 75.00€)
Valige üks osapool
  • Saab osaleda alates level 1
  • Saab osaleda alates  16a.
Otsi transporti üritusele (0)
Jaga
Sisene või Registreeri kasutaja (Pilet: 75.00€)
Valige üks osapool
Algus: 18:00
0/5
Korraldaja: Habe
Telefon: 53746082
E-mail: naissaareairsoftcamp@gmail.com
Kogunemine alates: 12:00
Uute mängijate briifing: 17:00
Ürituse lõppkuupäev:24. august. 2025
Aadress: Suurpea alajaam 4, Suurpea, 74812 Harju maakond Loksa
Tasuta teenused
WC
Foto/video
Tasulised teenused
Söök
HPA täitmine

Ürituse info

All information is in two languages: EST/ENG

 

GENERAL INFORMATION

By them: Echoes of the Zone
Type: 48-hour live-action role-playing game (LARP)
Location: Estonia, 22-24 August 2025
Size of the playing area: ~15 hectares (including city, pre-zone, Zone)

Sources of inspiration:

Strugatsky's Roadside Picnic

S.T.A.L.K.E.R. video game series

Tarkovsky's film language and mystical realism

Game Style: post-apocalyptic, mystical, scientific, psychological, military, open narrative

WHAT IS A ZONE?

The zone is not just a no-go zone. It is a broken place in the world - and in man. Time stretches, space lies and dreams seep into waking life.

The zone is not stable. It listens. Sometimes it answers.

The player does not come here just to survive - but to find something. The only question is: what will be left of you when Zone has seen you?

 FRACTIONS

There are 8 active factions in the game, each with its own ideology, behavior and goals. The factions are:

Army – order, control, security zones

Duty – fanatical Zone clearing

Freedom – For the freedom of the zone

Scientists (Ecologists) – investigate and document

Stalkerid – independent travelers, artifact hunters

Mercenaries – ready for anything for money

Bandit – seekers of confusion and profit

A monolith – ritualistic, enigmatic, bordering on fanaticism

In addition, NPCs: Sidorovich (merchant), Bartender, False prophets, Zone Servant jpm.

 GAME ELEMENTS

Anomalies and Artifacts – phenomena and objects that defy the laws of physics

Money and trade – the currency is "LOCAL", the black market and official shopping places work

Tasks and events – A dynamic quest network driven by factions and NPCs

Armed conflicts – Battles based on airsoft weapons, tactically driven

Psychological impact – dream pages, false diaries, lost time, NPC influences

 PLAY AREA AND ZONE DISTRIBUTION

City (~3 ha): checkpoints, NPC locations, trade

Pre-zone (~3 ha): a dangerous but accessible area for several factions

Zone (~9 ha): volatile, dangerous, area of ​​anomalies and artifacts, Monolith territory

 PARTICIPATION AND PREPARATION

Each player has a faction, role card, and equipment restrictions

A standalone character story (or generated) is recommended

Armament: airsoft weapons are used, a precise set of safety rules is added

The zone does not require permission. He just waits.

EST

ÜLDINFO

Nimi: Echoes of the Zone
Tüüp: 48-tunnine live-action rollimäng (LARP)
Asukoht: Eesti, august 2025
Mänguala suurus: ~15 hektarit (sh linn, eeltsoon, Tsoon)

Inspiratsiooniallikad:

Strugatskite „Väljasõit rohelusse“

S.T.A.L.K.E.R. videomängu seeria

Tarkovski filmikeel ja müstiline realism

Mängu stiil: postapokalüptiline, müstiline, teaduslik, psühholoogiline, sõjaline, avatud narratiiv

 MIS ON TSOON?

Tsoon ei ole lihtsalt keeluala. See on katkine koht maailmas – ja inimeses. Aeg venib, ruum valetab ja unenäod imbuvad ärkvelolekusse.

Tsoon ei ole stabiilne. See kuulab. Mõnikord vastab.

Mängija ei tule siia ainult ellujäämiseks – vaid millegi leidmiseks. Küsimus on vaid: mis jääb sinust järele, kui Tsoon on sind näinud?

 FRAKTSIOONID

Mängus on 8 aktiivset fraktsiooni, millest igaühel on oma ideoloogia, käitumine ja eesmärgid. Fraktsioonid on:

Armee – kord, kontroll, turvatsoonid

Duty – fanaatiline Tsooni puhastamine

Freedom – Tsooni vabaduse nimel

Teadlased (Ecologists) – uurivad ja dokumenteerivad

Stalkerid – iseseisvad rändurid, artefaktikütid

Palgasõdurid – raha nimel valmis kõigeks

Bandiidid – segaduse ja kasu otsijad
Monoliit – rituaalne, mõistatuslik, fanatismi serval

Lisaks NPC-d: Sidorovitš (kaupmees), Baarmen, Valeprohvet, Tsooni Teener jpm.

 MÄNGU ELEMENDID

Anomaaliad ja Artefaktid – füüsikaseadusi eiravad nähtused ja objektid

Raha ja kaubandus – valuutaks "KOHALIK", toimib must turg ja ametlikud ostukohad
Ülesanded ja sündmused – dünaamiline ülesandevõrk, mida suunavad fraktsioonid ja NPC-d

Relvakonfliktid – airsoft-relvadel põhinevad lahingud, taktikaliselt juhitud

Psühholoogiline mõju – unenäolehed, vale päevikud, kaotatud aeg, NPC mõjutused

 MÄNGUALA JA TSOONI JAOTUS

Linn (~3 ha): kontrollpunktid, NPC-de asukohad, kaubandus

Eeltsoon (~3 ha): ohtlik, kuid ligipääsetav ala mitmele fraktsioonile

Tsoon (~9 ha): muutlik, ohtlik, anomaaliate ja artefaktide ala, Monoliidi territoorium

 OSAVÕTT JA ETTEVALMISTUS

Igal mängijal on fraktsioon, rollikaart ja varustuse piirangud

Soovituslik on iseseisev karakteri lugu (või genereeritud)

Relvastus: kasutatakse airsofti relvi, täpne ohutus reeglite kogum lisandub

Tsoon ei vaja luba. Ta lihtsalt ootab.

FRACTION BROCHURE: MERCENARY SOLDIERS - NEUTRAL PUPPETS

 FACTION: MERCENARIES (NEUTRAL PUPPETS)

MOTTO: "Do what it says. The rest is none of your business."

GENERAL DESCRIPTION:
Mercenaries are independent operational enforcers. They don't have to believe, they have to act. Whoever pays orders the work - and the work gets done. They move when others stand still because their loyalty is to task, not ideology.

Clothing: Military uniform blue/black checkered shirt
Weaponry: NATO

 STRUCTURE:

There is no hierarchy, but part of the group acts as a group

Some have a hidden employer (Army, Scientists, Merchant, Unknown)

Some members have a special function: technician, escort, attacker

 RELATIONS WITH OTHERS:

army – officially neutral; often viewed with suspicion

Duty – use their services, but do not trust them

Freedom – often avoid conflict; transactions possible

Scientists – order the procurement of information or artifacts

Stalkerid – sources or targets; depends on the employment contract

A monolith – collision undesirable but unavoidable

Bandit – dangerous; sometimes a contact point in the black market

 RULES OF CONDUCT:

Don't ask why. Ask when.

The contract is not violated - not even if the customer disappears

Every artifact is a potential reward - if it can be moved

No questions. No tops.

 WORKING POINTS AND GEAR TRACKS:

Work station – the place where the work with the envelope is obtained
Intermediate corridors of the zone – tracks guarded by mercenaries

Security or surveillance locations – meetings with contacts

 IN-GAME RECOMMENDATIONS:

Be cool and determined - even if you know more as a player

Make every contract a "task" - mark it, log it, produce a proof

Use personal moral conflict when work confronts conscience

You can also pretend that the employment contract is "false" - let the suspicion spread

 FINAL WORD:

There may be a new job one day.
But today it is. Today needs to be fulfilled.

EST

FRAKTSIOONI BROŠÜÜR: PALGASÕDURID – NEUTRAALSED VAHENUKKUD

 FRAKTSIOON: PALGASÕDURID (NEUTRAALSED VAHENUKKUD)

MOTTO: „Tee, mis on kirjas. Ülejäänu ei puutu sinusse.“

ÜLDKIRJELDUS:
Palgasõdurid on sõltumatud operatiivsed täitjad. Nad ei pea uskuma, nad peavad tegutsema. Kes maksab, see tellib töö – ja töö saab tehtud. Nad liiguvad, kui teised seisavad, sest nende lojaalsus on ülesandele, mitte ideoloogiale.

Riietus:  Sõjaväe vorm sinise/musta ruuduline särk
Relvastus: NATO
 

 STRUKTUUR:

Ei ole hierarhiat, kuid osa grupist toimib rühmana

Mõnel on varjatud tööandja (Armee, teadlased, kaupmees, tundmatu)

Mõnedel liikmetel on eriline funktsioon: tehnik, saatja, ründaja

 SUHTED TEISTEGA:

Armee – ametlikult neutraalne; sageli vaadeldakse kahtlustavalt

Duty – kasutavad nende teenuseid, aga ei usalda

Freedom – sageli konflikti vältivad; tehingud võimalikud

Teadlased – tellivad informatsiooni või artefaktide hanget

Stalkerid – allikad või sihtmärgid; sõltub töölepingust

Monoliit – kokkupõrge ebasoovitav, kuid vältimatu

Bandiidid – ohtlikud; mõnikord kontaktpunkt mustal turul

 KÄITUMISREEGLID:

Ära küsi, miks. Küsi, millal.

Lepingut ei rikuta – ka siis mitte, kui klient kaob

Iga artefakt on potentsiaalne palk – kui seda suudetakse liigutada

Ei mingeid küsimusi. Ei mingeid ülemisi.

 TÖÖPUNKTID JA KÄIGURAJAD:

Tööpunkt – koht, kust saadakse ümbrikuga töö
Tsooni vahekoridorid – rajad, mida palgasõdurid valvavad

Turva- või jälitus kohad – kohtumised kontaktidega

 MÄNGUSISESED SOOVITUSED:

Ole külm ja sihikindel – isegi kui mängijana tead rohkem

Tee igast lepingust „ülesanne“ – märgi, logi, tooda tõend

Kasuta isiklikku moraalikonflikti, kui töö satub vastamisi südametunnistusega

Võid ka teeselda, et tööleping on „vale“ – lase kahtlusel levida

 LÕPPSÕNA:

Ühel päeval võib olla uus töö.
Aga täna on see. Täna on vaja täita.