Airsoft üritus
ECHOES OF THE ZONE *MERCENARIES*


Ürituse info
All information is in two languages: EST/ENG
GENERAL INFORMATION
By them: Echoes of the Zone
Type: 48-hour live-action role-playing game (LARP)
Location: Estonia, 22-24 August 2025
Size of the playing area: ~15 hectares (including city, pre-zone, Zone)
Sources of inspiration:
Strugatsky's Roadside Picnic
S.T.A.L.K.E.R. video game series
Tarkovsky's film language and mystical realism
Game Style: post-apocalyptic, mystical, scientific, psychological, military, open narrative
WHAT IS A ZONE?
The zone is not just a no-go zone. It is a broken place in the world - and in man. Time stretches, space lies and dreams seep into waking life.
The zone is not stable. It listens. Sometimes it answers.
The player does not come here just to survive - but to find something. The only question is: what will be left of you when Zone has seen you?
FRACTIONS
There are 8 active factions in the game, each with its own ideology, behavior and goals. The factions are:
Army – order, control, security zones
Duty – fanatical Zone clearing
Freedom – For the freedom of the zone
Scientists (Ecologists) – investigate and document
Stalkerid – independent travelers, artifact hunters
Mercenaries – ready for anything for money
Bandit – seekers of confusion and profit
A monolith – ritualistic, enigmatic, bordering on fanaticism
In addition, NPCs: Sidorovich (merchant), Bartender, False prophets, Zone Servant jpm.
GAME ELEMENTS
Anomalies and Artifacts – phenomena and objects that defy the laws of physics
Money and trade – the currency is "LOCAL", the black market and official shopping places work
Tasks and events – A dynamic quest network driven by factions and NPCs
Armed conflicts – Battles based on airsoft weapons, tactically driven
Psychological impact – dream pages, false diaries, lost time, NPC influences
PLAY AREA AND ZONE DISTRIBUTION
City (~3 ha): checkpoints, NPC locations, trade
Pre-zone (~3 ha): a dangerous but accessible area for several factions
Zone (~9 ha): volatile, dangerous, area of anomalies and artifacts, Monolith territory
PARTICIPATION AND PREPARATION
Each player has a faction, role card, and equipment restrictions
A standalone character story (or generated) is recommended
Armament: airsoft weapons are used, a precise set of safety rules is added
The zone does not require permission. He just waits.
EST
ÜLDINFO
Nimi: Echoes of the Zone
Tüüp: 48-tunnine live-action rollimäng (LARP)
Asukoht: Eesti, august 2025
Mänguala suurus: ~15 hektarit (sh linn, eeltsoon, Tsoon)
Inspiratsiooniallikad:
Strugatskite „Väljasõit rohelusse“
S.T.A.L.K.E.R. videomängu seeria
Tarkovski filmikeel ja müstiline realism
Mängu stiil: postapokalüptiline, müstiline, teaduslik, psühholoogiline, sõjaline, avatud narratiiv
MIS ON TSOON?
Tsoon ei ole lihtsalt keeluala. See on katkine koht maailmas – ja inimeses. Aeg venib, ruum valetab ja unenäod imbuvad ärkvelolekusse.
Tsoon ei ole stabiilne. See kuulab. Mõnikord vastab.
Mängija ei tule siia ainult ellujäämiseks – vaid millegi leidmiseks. Küsimus on vaid: mis jääb sinust järele, kui Tsoon on sind näinud?
FRAKTSIOONID
Mängus on 8 aktiivset fraktsiooni, millest igaühel on oma ideoloogia, käitumine ja eesmärgid. Fraktsioonid on:
Armee – kord, kontroll, turvatsoonid
Duty – fanaatiline Tsooni puhastamine
Freedom – Tsooni vabaduse nimel
Teadlased (Ecologists) – uurivad ja dokumenteerivad
Stalkerid – iseseisvad rändurid, artefaktikütid
Palgasõdurid – raha nimel valmis kõigeks
Bandiidid – segaduse ja kasu otsijad
Monoliit – rituaalne, mõistatuslik, fanatismi serval
Lisaks NPC-d: Sidorovitš (kaupmees), Baarmen, Valeprohvet, Tsooni Teener jpm.
MÄNGU ELEMENDID
Anomaaliad ja Artefaktid – füüsikaseadusi eiravad nähtused ja objektid
Raha ja kaubandus – valuutaks "KOHALIK", toimib must turg ja ametlikud ostukohad
Ülesanded ja sündmused – dünaamiline ülesandevõrk, mida suunavad fraktsioonid ja NPC-d
Relvakonfliktid – airsoft-relvadel põhinevad lahingud, taktikaliselt juhitud
Psühholoogiline mõju – unenäolehed, vale päevikud, kaotatud aeg, NPC mõjutused
MÄNGUALA JA TSOONI JAOTUS
Linn (~3 ha): kontrollpunktid, NPC-de asukohad, kaubandus
Eeltsoon (~3 ha): ohtlik, kuid ligipääsetav ala mitmele fraktsioonile
Tsoon (~9 ha): muutlik, ohtlik, anomaaliate ja artefaktide ala, Monoliidi territoorium
OSAVÕTT JA ETTEVALMISTUS
Igal mängijal on fraktsioon, rollikaart ja varustuse piirangud
Soovituslik on iseseisev karakteri lugu (või genereeritud)
Relvastus: kasutatakse airsofti relvi, täpne ohutus reeglite kogum lisandub
Tsoon ei vaja luba. Ta lihtsalt ootab.
FRACTION BROCHURE: MERCENARY SOLDIERS - NEUTRAL PUPPETS
FACTION: MERCENARIES (NEUTRAL PUPPETS)
MOTTO: "Do what it says. The rest is none of your business."
GENERAL DESCRIPTION:
Mercenaries are independent operational enforcers. They don't have to believe, they have to act. Whoever pays orders the work - and the work gets done. They move when others stand still because their loyalty is to task, not ideology.
Clothing: Military uniform blue/black checkered shirt
Weaponry: NATO
STRUCTURE:
There is no hierarchy, but part of the group acts as a group
Some have a hidden employer (Army, Scientists, Merchant, Unknown)
Some members have a special function: technician, escort, attacker
RELATIONS WITH OTHERS:
army – officially neutral; often viewed with suspicion
Duty – use their services, but do not trust them
Freedom – often avoid conflict; transactions possible
Scientists – order the procurement of information or artifacts
Stalkerid – sources or targets; depends on the employment contract
A monolith – collision undesirable but unavoidable
Bandit – dangerous; sometimes a contact point in the black market
RULES OF CONDUCT:
Don't ask why. Ask when.
The contract is not violated - not even if the customer disappears
Every artifact is a potential reward - if it can be moved
No questions. No tops.
WORKING POINTS AND GEAR TRACKS:
Work station – the place where the work with the envelope is obtained
Intermediate corridors of the zone – tracks guarded by mercenaries
Security or surveillance locations – meetings with contacts
IN-GAME RECOMMENDATIONS:
Be cool and determined - even if you know more as a player
Make every contract a "task" - mark it, log it, produce a proof
Use personal moral conflict when work confronts conscience
You can also pretend that the employment contract is "false" - let the suspicion spread
FINAL WORD:
There may be a new job one day.
But today it is. Today needs to be fulfilled.
EST
FRAKTSIOONI BROŠÜÜR: PALGASÕDURID – NEUTRAALSED VAHENUKKUD
FRAKTSIOON: PALGASÕDURID (NEUTRAALSED VAHENUKKUD)
MOTTO: „Tee, mis on kirjas. Ülejäänu ei puutu sinusse.“
ÜLDKIRJELDUS:
Palgasõdurid on sõltumatud operatiivsed täitjad. Nad ei pea uskuma, nad peavad tegutsema. Kes maksab, see tellib töö – ja töö saab tehtud. Nad liiguvad, kui teised seisavad, sest nende lojaalsus on ülesandele, mitte ideoloogiale.
Riietus: Sõjaväe vorm sinise/musta ruuduline särk
Relvastus: NATO
STRUKTUUR:
Ei ole hierarhiat, kuid osa grupist toimib rühmana
Mõnel on varjatud tööandja (Armee, teadlased, kaupmees, tundmatu)
Mõnedel liikmetel on eriline funktsioon: tehnik, saatja, ründaja
SUHTED TEISTEGA:
Armee – ametlikult neutraalne; sageli vaadeldakse kahtlustavalt
Duty – kasutavad nende teenuseid, aga ei usalda
Freedom – sageli konflikti vältivad; tehingud võimalikud
Teadlased – tellivad informatsiooni või artefaktide hanget
Stalkerid – allikad või sihtmärgid; sõltub töölepingust
Monoliit – kokkupõrge ebasoovitav, kuid vältimatu
Bandiidid – ohtlikud; mõnikord kontaktpunkt mustal turul
KÄITUMISREEGLID:
Ära küsi, miks. Küsi, millal.
Lepingut ei rikuta – ka siis mitte, kui klient kaob
Iga artefakt on potentsiaalne palk – kui seda suudetakse liigutada
Ei mingeid küsimusi. Ei mingeid ülemisi.
TÖÖPUNKTID JA KÄIGURAJAD:
Tööpunkt – koht, kust saadakse ümbrikuga töö
Tsooni vahekoridorid – rajad, mida palgasõdurid valvavad
Turva- või jälitus kohad – kohtumised kontaktidega
MÄNGUSISESED SOOVITUSED:
Ole külm ja sihikindel – isegi kui mängijana tead rohkem
Tee igast lepingust „ülesanne“ – märgi, logi, tooda tõend
Kasuta isiklikku moraalikonflikti, kui töö satub vastamisi südametunnistusega
Võid ka teeselda, et tööleping on „vale“ – lase kahtlusel levida
LÕPPSÕNA:
Ühel päeval võib olla uus töö.
Aga täna on see. Täna on vaja täita.