Airsoft üritus
ECHOES OF THE ZONE *ECOLOGIST*


Ürituse info
All information is in two languages: EST/ENG
GENERAL INFORMATION
By them: Echoes of the Zone
Type: 48-hour live-action role-playing game (LARP)
Location: Estonia, 22-24 August 2025
Size of the playing area: ~15 hectares (including city, pre-zone, Zone)
Sources of inspiration:
Strugatsky's Roadside Picnic
S.T.A.L.K.E.R. video game series
Tarkovsky's film language and mystical realism
Game Style: post-apocalyptic, mystical, scientific, psychological, military, open narrative
WHAT IS A ZONE?
The zone is not just a no-go zone. It is a broken place in the world - and in man. Time stretches, space lies and dreams seep into waking life.
The zone is not stable. It listens. Sometimes it answers.
The player does not come here just to survive - but to find something. The only question is: what will be left of you when Zone has seen you?
FRACTIONS
There are 8 active factions in the game, each with its own ideology, behavior and goals. The factions are:
Army – order, control, security zones
Duty – fanatical Zone clearing
Freedom – For the freedom of the zone
Scientists (Ecologists) – investigate and document
Stalkerid – independent travelers, artifact hunters
Mercenaries – ready for anything for money
Bandit – seekers of confusion and profit
A monolith – ritualistic, enigmatic, bordering on fanaticism
In addition, NPCs: Sidorovich (merchant), Bartender, False prophets, Zone Servant jpm.
GAME ELEMENTS
Anomalies and Artifacts – phenomena and objects that defy the laws of physics
Money and trade – the currency is "LOCAL", the black market and official shopping places work
Tasks and events – A dynamic quest network driven by factions and NPCs
Armed conflicts – Battles based on airsoft weapons, tactically driven
Psychological impact – dream pages, false diaries, lost time, NPC influences
PLAY AREA AND ZONE DISTRIBUTION
City (~3 ha): checkpoints, NPC locations, trade
Pre-zone (~3 ha): a dangerous but accessible area for several factions
Zone (~9 ha): volatile, dangerous, area of anomalies and artifacts, Monolith territory
PARTICIPATION AND PREPARATION
Each player has a faction, role card, and equipment restrictions
A standalone character story (or generated) is recommended
Armament: airsoft weapons are used, a precise set of safety rules is added
The zone does not require permission. He just waits.
EST
ÜLDINFO
Nimi: Echoes of the Zone
Tüüp: 48-tunnine live-action rollimäng (LARP)
Asukoht: Eesti, august 2025
Mänguala suurus: ~15 hektarit (sh linn, eeltsoon, Tsoon)
Inspiratsiooniallikad:
Strugatskite „Väljasõit rohelusse“
S.T.A.L.K.E.R. videomängu seeria
Tarkovski filmikeel ja müstiline realism
Mängu stiil: postapokalüptiline, müstiline, teaduslik, psühholoogiline, sõjaline, avatud narratiiv
MIS ON TSOON?
Tsoon ei ole lihtsalt keeluala. See on katkine koht maailmas – ja inimeses. Aeg venib, ruum valetab ja unenäod imbuvad ärkvelolekusse.
Tsoon ei ole stabiilne. See kuulab. Mõnikord vastab.
Mängija ei tule siia ainult ellujäämiseks – vaid millegi leidmiseks. Küsimus on vaid: mis jääb sinust järele, kui Tsoon on sind näinud?
FRAKTSIOONID
Mängus on 8 aktiivset fraktsiooni, millest igaühel on oma ideoloogia, käitumine ja eesmärgid. Fraktsioonid on:
Armee – kord, kontroll, turvatsoonid
Duty – fanaatiline Tsooni puhastamine
Freedom – Tsooni vabaduse nimel
Teadlased (Ecologists) – uurivad ja dokumenteerivad
Stalkerid – iseseisvad rändurid, artefaktikütid
Palgasõdurid – raha nimel valmis kõigeks
Bandiidid – segaduse ja kasu otsijad
Monoliit – rituaalne, mõistatuslik, fanatismi serval
Lisaks NPC-d: Sidorovitš (kaupmees), Baarmen, Valeprohvet, Tsooni Teener jpm.
MÄNGU ELEMENDID
Anomaaliad ja Artefaktid – füüsikaseadusi eiravad nähtused ja objektid
Raha ja kaubandus – valuutaks "KOHALIK", toimib must turg ja ametlikud ostukohad
Ülesanded ja sündmused – dünaamiline ülesandevõrk, mida suunavad fraktsioonid ja NPC-d
Relvakonfliktid – airsoft-relvadel põhinevad lahingud, taktikaliselt juhitud
Psühholoogiline mõju – unenäolehed, vale päevikud, kaotatud aeg, NPC mõjutused
MÄNGUALA JA TSOONI JAOTUS
Linn (~3 ha): kontrollpunktid, NPC-de asukohad, kaubandus
Eeltsoon (~3 ha): ohtlik, kuid ligipääsetav ala mitmele fraktsioonile
Tsoon (~9 ha): muutlik, ohtlik, anomaaliate ja artefaktide ala, Monoliidi territoorium
OSAVÕTT JA ETTEVALMISTUS
Igal mängijal on fraktsioon, rollikaart ja varustuse piirangud
Soovituslik on iseseisev karakteri lugu (või genereeritud)
Relvastus: kasutatakse airsofti relvi, täpne ohutus reeglite kogum lisandub
Tsoon ei vaja luba. Ta lihtsalt ootab.
FRACTION BROCHURE: SCIENTISTS - Y-SECTOR RESEARCH EXPEDITION
FACTION: SCIENTISTS (ECOLOGIST DIVISION)
MOTTO: "We don't make assumptions. We document."
GENERAL DESCRIPTION:
Scientists are an officially registered research entity whose purpose is to collect, preserve and analyze the environmental effects, biological features and behavior of anomalies in the Zone. We do not belong to any military structure - our only loyalty is to data and truth.
Clothing: White overalls or white coats. Transparent face masks. May wear combat belts.
Weapons: Pistol or SMG only
STRUCTURE:
Chief Scientist – expedition leader, report maker
Field laboratory assistants – sample collectors and analyzers
Bio Specialists – researchers of mutations, micro ecosystems
Psychoneurologists – The effect of the zone on the psyche and memory
Documentaries – loggers, photographers, mappers
RELATIONS WITH OTHER FACTIONS:
army – formal security cooperation; relationships depend on the commander
Duty – reluctant; want to limit access and the spread of knowledge
Freedom – pragmatic; a common interest in sharing knowledge
Stalker – valuable contacts; random data sources
A monolith – very dangerous; must be observed, not immediately destroyed
Mercenaries – data intermediaries; useful but unreliable
Bandit – potentially harmful; avoid contact
SECURITY PROTOCOLS AND RULES:
All samples are immediately labeled and logged
No artifact may be transported independently - the presence of at least two researchers is required
Communication channels must remain internal to the research circle
In the case of contact with the biological phenomena of the zone, there is an immediate self-evaluation
Each discovery must be documented before being shared with other factions
SCIENTIFIC FIELDS AND DIVISION:
Bunker lab – base analyses, log book repository, archive
Field points – mobile stations, sample collection area
Protection zone – restricted access areas (marked members only)
IN-GAME RECOMMENDATIONS:
Follow the logic of science, even if it seems slow in the game - it creates depth
Take logging seriously - every contact, measurement and event can prove important later
Don't speak of conjecture as fact - scientists think in evidence
Allow other factions to "see the zone" through the eyes of a scientist
FINAL WORD:
The zone does not need a defender or destroyer.
The zone needs an observer who doesn't blink.
EST
FRAKTSIOONI BROŠÜÜR: TEADLASED – Y-SEKTORI UURIMISEKSPEDITSIOON
FRAKTSIOON: TEADLASED (ECOLOGIST DIVISION)
MOTTO: „Me ei tee oletusi. Me dokumenteerime.“
ÜLDKIRJELDUS:
Teadlased on ametlikult registreeritud uurimisüksus, kelle eesmärk on koguda, säilitada ja analüüsida Tsooni keskkonnamõjusid, bioloogilist eripära ja anomaaliate käitumist. Me ei kuulu ühegi sõjalise struktuuri alla – meie ainus lojaalsus on andmetele ja tõele.
Riietus: Valged tunked või valged kitlid. Läbipaistvad näomaskid. Võivad kanda lahingvööd.
Relvastus. Ainult püstol või SMG
STRUKTUUR:
Peateadlane – ekspeditsiooni juht, raportite koostaja
Välilaborandid – proovide kogujad ja analüsaatorid
Bio Spetsialistid – mutatsioonide, micro ökosüsteemide uurijad
Psühhoneuroloogid – Tsooni mõju psüühikale ja mälule
Dokumentalistid – logijad, fotograafid, kaardistajad
SUHTED TEISTE FRAKTSIOONIDEGA:
Armee – ametlik turvakoostöö; suhted sõltuvad komandörist
Duty – vastumeelne; soovivad piirata ligipääsu ja teadmiste levikut
Freedom – pragmaatiline; ühine huvi teadmiste jagamise vastu
Stalkerid – väärtuslikud kontaktid; juhuslikud andmeallikad
Monoliit – väga ohtlik; tuleb jälgida, mitte koheselt hävitada
Palgasõdurid – andmevahendajad; kasulikud, kuid ebausaldusväärsed
Bandiidid – potentsiaalselt kahjulikud; vältida kontakti
TURVAPROTOKOLLID JA REEGLID:
Kõik proovid märgistatakse ja logitakse koheselt
Ühtegi artefakti ei tohi iseseisvalt transportida – vajalik vähemalt kahe teadlase kohalolek
Sidekanalid peavad jääma teadusringi sisemiseks
Tsooni bioloogiliste nähtustega kontakti puhul tuleb kohene enesehindamine
Iga avastus tuleb dokumenteerida enne, kui seda jagatakse teistele fraktsioonidele
TEADUSALAD JA JAOTUS:
Punkrilabor – baasanalüüsid, logiraamatute hoidla, arhiiv
Välipunktid – mobiilsed jaamad, proovide kogumise ala
Kaitsetsoon – piiratud juurdepääsuga alad (ainult märgistatud liikmetele)
MÄNGUSISESED SOOVITUSED:
Jälgi teadus loogikat, isegi kui see tundub mängus aeglane – see loob sügavuse
Võta tõsiselt logimist – iga kontakt, mõõtmine ja sündmus võib hiljem osutuda oluliseks
Ära räägi oletustest kui faktidest – teadlased mõtlevad tõenduslikult
Võimalda teistele fraktsioonidele "tsooni seest vaade" läbi teadlase silmade
LÕPPSÕNA:
Tsoon ei vaja kaitsjat ega hävitajat.
Tsoon vajab vaatlejat, kes ei pilguta silmi.