Üritused
tagasi
Saabuv airsoft üritus
vaata
airsoft ürituse pilt
Kuupäev: 28.06.2025
Koht: Harku
Kogunemine: 09:30
Briifing: 10:50
Ürituse algus: 11:00
Pilet
20.00€
Osalejad
19/50
VAATA

Airsoft üritus
ECHOES OF THE ZONE *ECOLOGIST*

live event main cover
live event extra cover
Asukoht
Google map
Sisene või Registreeri kasutaja (Pilet: 60.00€)
Valige üks osapool
Otsi transporti üritusele (0)
Jaga
Sisene või Registreeri kasutaja (Pilet: 60.00€)
Valige üks osapool
Algus: 18:00
0/10
Korraldaja: Habe
Telefon: 53746082
E-mail: naissaareairsoftcamp@gmail.com
Kogunemine alates: 12:00
Uute mängijate briifing: 17:00
Ürituse lõppkuupäev:24. august. 2025
Aadress: Suurpea alajaam 4, Suurpea, 74812 Harju maakond Loksa
Tasuta teenused
WC
Foto/video
Tasulised teenused
Söök
HPA täitmine

Ürituse info

All information is in two languages: EST/ENG

 

GENERAL INFORMATION

By them: Echoes of the Zone
Type: 48-hour live-action role-playing game (LARP)
Location: Estonia, 22-24 August 2025
Size of the playing area: ~15 hectares (including city, pre-zone, Zone)

Sources of inspiration:

Strugatsky's Roadside Picnic

S.T.A.L.K.E.R. video game series

Tarkovsky's film language and mystical realism

Game Style: post-apocalyptic, mystical, scientific, psychological, military, open narrative

WHAT IS A ZONE?

The zone is not just a no-go zone. It is a broken place in the world - and in man. Time stretches, space lies and dreams seep into waking life.

The zone is not stable. It listens. Sometimes it answers.

The player does not come here just to survive - but to find something. The only question is: what will be left of you when Zone has seen you?

 FRACTIONS

There are 8 active factions in the game, each with its own ideology, behavior and goals. The factions are:

Army – order, control, security zones

Duty – fanatical Zone clearing

Freedom – For the freedom of the zone

Scientists (Ecologists) – investigate and document

Stalkerid – independent travelers, artifact hunters

Mercenaries – ready for anything for money

Bandit – seekers of confusion and profit

A monolith – ritualistic, enigmatic, bordering on fanaticism

In addition, NPCs: Sidorovich (merchant), Bartender, False prophets, Zone Servant jpm.

 GAME ELEMENTS

Anomalies and Artifacts – phenomena and objects that defy the laws of physics

Money and trade – the currency is "LOCAL", the black market and official shopping places work

Tasks and events – A dynamic quest network driven by factions and NPCs

Armed conflicts – Battles based on airsoft weapons, tactically driven

Psychological impact – dream pages, false diaries, lost time, NPC influences

 PLAY AREA AND ZONE DISTRIBUTION

City (~3 ha): checkpoints, NPC locations, trade

Pre-zone (~3 ha): a dangerous but accessible area for several factions

Zone (~9 ha): volatile, dangerous, area of ​​anomalies and artifacts, Monolith territory

 PARTICIPATION AND PREPARATION

Each player has a faction, role card, and equipment restrictions

A standalone character story (or generated) is recommended

Armament: airsoft weapons are used, a precise set of safety rules is added

The zone does not require permission. He just waits.

EST

ÜLDINFO

Nimi: Echoes of the Zone
Tüüp: 48-tunnine live-action rollimäng (LARP)
Asukoht: Eesti, august 2025
Mänguala suurus: ~15 hektarit (sh linn, eeltsoon, Tsoon)

Inspiratsiooniallikad:

Strugatskite „Väljasõit rohelusse“

S.T.A.L.K.E.R. videomängu seeria

Tarkovski filmikeel ja müstiline realism

Mängu stiil: postapokalüptiline, müstiline, teaduslik, psühholoogiline, sõjaline, avatud narratiiv

 MIS ON TSOON?

Tsoon ei ole lihtsalt keeluala. See on katkine koht maailmas – ja inimeses. Aeg venib, ruum valetab ja unenäod imbuvad ärkvelolekusse.

Tsoon ei ole stabiilne. See kuulab. Mõnikord vastab.

Mängija ei tule siia ainult ellujäämiseks – vaid millegi leidmiseks. Küsimus on vaid: mis jääb sinust järele, kui Tsoon on sind näinud?

 FRAKTSIOONID

Mängus on 8 aktiivset fraktsiooni, millest igaühel on oma ideoloogia, käitumine ja eesmärgid. Fraktsioonid on:

Armee – kord, kontroll, turvatsoonid

Duty – fanaatiline Tsooni puhastamine

Freedom – Tsooni vabaduse nimel

Teadlased (Ecologists) – uurivad ja dokumenteerivad

Stalkerid – iseseisvad rändurid, artefaktikütid

Palgasõdurid – raha nimel valmis kõigeks

Bandiidid – segaduse ja kasu otsijad
Monoliit – rituaalne, mõistatuslik, fanatismi serval

Lisaks NPC-d: Sidorovitš (kaupmees), Baarmen, Valeprohvet, Tsooni Teener jpm.

 MÄNGU ELEMENDID

Anomaaliad ja Artefaktid – füüsikaseadusi eiravad nähtused ja objektid

Raha ja kaubandus – valuutaks "KOHALIK", toimib must turg ja ametlikud ostukohad
Ülesanded ja sündmused – dünaamiline ülesandevõrk, mida suunavad fraktsioonid ja NPC-d

Relvakonfliktid – airsoft-relvadel põhinevad lahingud, taktikaliselt juhitud

Psühholoogiline mõju – unenäolehed, vale päevikud, kaotatud aeg, NPC mõjutused

 MÄNGUALA JA TSOONI JAOTUS

Linn (~3 ha): kontrollpunktid, NPC-de asukohad, kaubandus

Eeltsoon (~3 ha): ohtlik, kuid ligipääsetav ala mitmele fraktsioonile

Tsoon (~9 ha): muutlik, ohtlik, anomaaliate ja artefaktide ala, Monoliidi territoorium

 OSAVÕTT JA ETTEVALMISTUS

Igal mängijal on fraktsioon, rollikaart ja varustuse piirangud

Soovituslik on iseseisev karakteri lugu (või genereeritud)

Relvastus: kasutatakse airsofti relvi, täpne ohutus reeglite kogum lisandub

Tsoon ei vaja luba. Ta lihtsalt ootab.

FRACTION BROCHURE: SCIENTISTS - Y-SECTOR RESEARCH EXPEDITION

 FACTION: SCIENTISTS (ECOLOGIST DIVISION)

MOTTO: "We don't make assumptions. We document."

GENERAL DESCRIPTION:
Scientists are an officially registered research entity whose purpose is to collect, preserve and analyze the environmental effects, biological features and behavior of anomalies in the Zone. We do not belong to any military structure - our only loyalty is to data and truth.

Clothing: White overalls or white coats. Transparent face masks. May wear combat belts.
Weapons: Pistol or SMG only

 STRUCTURE:

Chief Scientist – expedition leader, report maker

Field laboratory assistants – sample collectors and analyzers

Bio Specialists – researchers of mutations, micro ecosystems

Psychoneurologists – The effect of the zone on the psyche and memory

Documentaries – loggers, photographers, mappers

 RELATIONS WITH OTHER FACTIONS:

army – formal security cooperation; relationships depend on the commander

Duty – reluctant; want to limit access and the spread of knowledge

Freedom – pragmatic; a common interest in sharing knowledge

Stalker – valuable contacts; random data sources

A monolith – very dangerous; must be observed, not immediately destroyed

Mercenaries – data intermediaries; useful but unreliable

Bandit – potentially harmful; avoid contact

 SECURITY PROTOCOLS AND RULES:

All samples are immediately labeled and logged

No artifact may be transported independently - the presence of at least two researchers is required

Communication channels must remain internal to the research circle

In the case of contact with the biological phenomena of the zone, there is an immediate self-evaluation

Each discovery must be documented before being shared with other factions

 SCIENTIFIC FIELDS AND DIVISION:

Bunker lab – base analyses, log book repository, archive

Field points – mobile stations, sample collection area

Protection zone – restricted access areas (marked members only)

 IN-GAME RECOMMENDATIONS:

Follow the logic of science, even if it seems slow in the game - it creates depth

Take logging seriously - every contact, measurement and event can prove important later

Don't speak of conjecture as fact - scientists think in evidence
Allow other factions to "see the zone" through the eyes of a scientist

 FINAL WORD:

The zone does not need a defender or destroyer.
The zone needs an observer who doesn't blink.

EST

FRAKTSIOONI BROŠÜÜR: TEADLASED – Y-SEKTORI UURIMISEKSPEDITSIOON

 FRAKTSIOON: TEADLASED (ECOLOGIST DIVISION)

MOTTO: „Me ei tee oletusi. Me dokumenteerime.“

ÜLDKIRJELDUS:
Teadlased on ametlikult registreeritud uurimisüksus, kelle eesmärk on koguda, säilitada ja analüüsida Tsooni keskkonnamõjusid, bioloogilist eripära ja anomaaliate käitumist. Me ei kuulu ühegi sõjalise struktuuri alla – meie ainus lojaalsus on andmetele ja tõele.

Riietus: Valged tunked või valged kitlid. Läbipaistvad näomaskid. Võivad kanda lahingvööd.
Relvastus. Ainult püstol või SMG

 STRUKTUUR:

Peateadlane – ekspeditsiooni juht, raportite koostaja

Välilaborandid – proovide kogujad ja analüsaatorid

Bio Spetsialistid – mutatsioonide, micro ökosüsteemide uurijad

Psühhoneuroloogid – Tsooni mõju psüühikale ja mälule

Dokumentalistid – logijad, fotograafid, kaardistajad

 SUHTED TEISTE FRAKTSIOONIDEGA:

Armee – ametlik turvakoostöö; suhted sõltuvad komandörist

Duty – vastumeelne; soovivad piirata ligipääsu ja teadmiste levikut

Freedom – pragmaatiline; ühine huvi teadmiste jagamise vastu

Stalkerid – väärtuslikud kontaktid; juhuslikud andmeallikad

Monoliit – väga ohtlik; tuleb jälgida, mitte koheselt hävitada

Palgasõdurid – andmevahendajad; kasulikud, kuid ebausaldusväärsed

Bandiidid – potentsiaalselt kahjulikud; vältida kontakti

 TURVAPROTOKOLLID JA REEGLID:

Kõik proovid märgistatakse ja logitakse koheselt

Ühtegi artefakti ei tohi iseseisvalt transportida – vajalik vähemalt kahe teadlase kohalolek

Sidekanalid peavad jääma teadusringi sisemiseks

Tsooni bioloogiliste nähtustega kontakti puhul tuleb kohene enesehindamine

Iga avastus tuleb dokumenteerida enne, kui seda jagatakse teistele fraktsioonidele

 TEADUSALAD JA JAOTUS:

Punkrilabor – baasanalüüsid, logiraamatute hoidla, arhiiv

Välipunktid – mobiilsed jaamad, proovide kogumise ala

Kaitsetsoon – piiratud juurdepääsuga alad (ainult märgistatud liikmetele)

 MÄNGUSISESED SOOVITUSED:

Jälgi teadus loogikat, isegi kui see tundub mängus aeglane – see loob sügavuse

Võta tõsiselt logimist – iga kontakt, mõõtmine ja sündmus võib hiljem osutuda oluliseks

Ära räägi oletustest kui faktidest – teadlased mõtlevad tõenduslikult
Võimalda teistele fraktsioonidele "tsooni seest vaade" läbi teadlase silmade

 LÕPPSÕNA:

Tsoon ei vaja kaitsjat ega hävitajat.
Tsoon vajab vaatlejat, kes ei pilguta silmi.