Airsoft üritus
ECHOES OF THE ZONE *DUTY*


Ürituse info
All information is in two languages: EST/ENG
GENERAL INFORMATION
By them: Echoes of the Zone
Type: 48-hour live-action role-playing game (LARP)
Location: Estonia, 22-24 August 2025
Size of the playing area: ~15 hectares (including city, pre-zone, Zone)
Sources of inspiration:
Strugatsky's Roadside Picnic
S.T.A.L.K.E.R. video game series
Tarkovsky's film language and mystical realism
Game Style: post-apocalyptic, mystical, scientific, psychological, military, open narrative
WHAT IS A ZONE?
The zone is not just a no-go zone. It is a broken place in the world - and in man. Time stretches, space lies and dreams seep into waking life.
The zone is not stable. It listens. Sometimes it answers.
The player does not come here just to survive - but to find something. The only question is: what will be left of you when Zone has seen you?
FRACTIONS
There are 8 active factions in the game, each with its own ideology, behavior and goals. The factions are:
Army – order, control, security zones
Duty – fanatical Zone clearing
Freedom – For the freedom of the zone
Scientists (Ecologists) – investigate and document
Stalkerid – independent travelers, artifact hunters
Mercenaries – ready for anything for money
Bandit – seekers of confusion and profit
A monolith – ritualistic, enigmatic, bordering on fanaticism
In addition, NPCs: Sidorovich (merchant), Bartender, False prophets, Zone Servant jpm.
GAME ELEMENTS
Anomalies and Artifacts – phenomena and objects that defy the laws of physics
Money and trade – the currency is "LOCAL", the black market and official shopping places work
Tasks and events – A dynamic quest network driven by factions and NPCs
Armed conflicts – Battles based on airsoft weapons, tactically driven
Psychological impact – dream pages, false diaries, lost time, NPC influences
PLAY AREA AND ZONE DISTRIBUTION
City (~3 ha): checkpoints, NPC locations, trade
Pre-zone (~3 ha): a dangerous but accessible area for several factions
Zone (~9 ha): volatile, dangerous, area of anomalies and artifacts, Monolith territory
PARTICIPATION AND PREPARATION
Each player has a faction, role card, and equipment restrictions
A standalone character story (or generated) is recommended
Armament: airsoft weapons are used, a precise set of safety rules is added
The zone does not require permission. He just waits.
EST
ÜLDINFO
Nimi: Echoes of the Zone
Tüüp: 48-tunnine live-action rollimäng (LARP)
Asukoht: Eesti, august 2025
Mänguala suurus: ~15 hektarit (sh linn, eeltsoon, Tsoon)
Inspiratsiooniallikad:
Strugatskite „Väljasõit rohelusse“
S.T.A.L.K.E.R. videomängu seeria
Tarkovski filmikeel ja müstiline realism
Mängu stiil: postapokalüptiline, müstiline, teaduslik, psühholoogiline, sõjaline, avatud narratiiv
MIS ON TSOON?
Tsoon ei ole lihtsalt keeluala. See on katkine koht maailmas – ja inimeses. Aeg venib, ruum valetab ja unenäod imbuvad ärkvelolekusse.
Tsoon ei ole stabiilne. See kuulab. Mõnikord vastab.
Mängija ei tule siia ainult ellujäämiseks – vaid millegi leidmiseks. Küsimus on vaid: mis jääb sinust järele, kui Tsoon on sind näinud?
FRAKTSIOONID
Mängus on 8 aktiivset fraktsiooni, millest igaühel on oma ideoloogia, käitumine ja eesmärgid. Fraktsioonid on:
Armee – kord, kontroll, turvatsoonid
Duty – fanaatiline Tsooni puhastamine
Freedom – Tsooni vabaduse nimel
Teadlased (Ecologists) – uurivad ja dokumenteerivad
Stalkerid – iseseisvad rändurid, artefaktikütid
Palgasõdurid – raha nimel valmis kõigeks
Bandiidid – segaduse ja kasu otsijad
Monoliit – rituaalne, mõistatuslik, fanatismi serval
Lisaks NPC-d: Sidorovitš (kaupmees), Baarmen, Valeprohvet, Tsooni Teener jpm.
MÄNGU ELEMENDID
Anomaaliad ja Artefaktid – füüsikaseadusi eiravad nähtused ja objektid
Raha ja kaubandus – valuutaks "KOHALIK", toimib must turg ja ametlikud ostukohad
Ülesanded ja sündmused – dünaamiline ülesandevõrk, mida suunavad fraktsioonid ja NPC-d
Relvakonfliktid – airsoft-relvadel põhinevad lahingud, taktikaliselt juhitud
Psühholoogiline mõju – unenäolehed, vale päevikud, kaotatud aeg, NPC mõjutused
MÄNGUALA JA TSOONI JAOTUS
Linn (~3 ha): kontrollpunktid, NPC-de asukohad, kaubandus
Eeltsoon (~3 ha): ohtlik, kuid ligipääsetav ala mitmele fraktsioonile
Tsoon (~9 ha): muutlik, ohtlik, anomaaliate ja artefaktide ala, Monoliidi territoorium
OSAVÕTT JA ETTEVALMISTUS
Igal mängijal on fraktsioon, rollikaart ja varustuse piirangud
Soovituslik on iseseisev karakteri lugu (või genereeritud)
Relvastus: kasutatakse airsofti relvi, täpne ohutus reeglite kogum lisandub
Tsoon ei vaja luba. Ta lihtsalt ootab.
FRACTION BROCHURE: DUTY - ZONE CONTROL BROTHERHOOD
FACTION: DUTY (ONCE IN THE ZONE)
MOTTO: "The zone is not a miracle. The zone is a threat. We are its limit."
GENERAL DESCRIPTION:
Duty is a military organization that operates semi-autonomously with the goal of neutralizing the Zone's dangerous influence on humanity. We believe that the Zone must never become ordinary. We're not looking for peace - we're looking for protection. We stand even when everyone else retreats.
Clothing: Dark military uniform with red/black checkered shirt
Weaponry: NATO
STRUCTURE:
Commander – the highest authority, the strategic leader
Snipers and intermediates – monitoring the front line, precision shooting
Liaison Officers – radio and monitoring contact
Mine groups and explosives technicians – zone clearance and minefield management
Border control units – pre-zone guards, faction movement trackers
RELATIONS WITH OTHER FACTIONS
army – formal cooperation but internal conflicts in methods
Freedom – ideological opponent; tolerance for the zone = betrayal
Scientists – conditional cooperation; research ethics are monitored
Stalkerid – controlled contact; allowed only at registration
A monolith – absolute danger, must be eliminated
Mercenaries – are used as mediators of information and tasks
Bandit – enemies; are treated equally with Monolith members
RULES AND DISCIPLINE:
Each member is responsible for his own safety and that of his fellow members
The command is absolute - the questions come later
No one enters the zone without a weapon or without justification
Artifacts are handed over to the commander or designated logger
No Monolith contact should go unreported
STRATEGIC AREAS:
Duty Field Base – near the border of the zone, armament and briefings
Patrol line A-D – operational movement route in the advance zone
"Silent Front" – a fortified point located in the zone, the location of which is classified
IN-GAME RECOMMENDATIONS:
Keep track of logbooks, make notes about contacts
Be strict, even with your allies - Duty is proudly rigid
Play interrogations, confiscations, check passports/badges
Broadcast radio messages, assemble patrols or organize restrictions
FINAL WORD:
If we don't stand against the Zone, who will stand between you and destruction?
Duty has no doubts. Duty doesn't back down. Duty remains.
EST
FRAKTSIOONI BROŠÜÜR: DUTY – TSOONI OHJAMISE VENNASKOND
FRAKTSIOON: DUTY (KORD TSOONIS)
MOTTO: „Tsoon ei ole ime. Tsoon on oht. Meie oleme tema piir.“
ÜLDKIRJELDUS:
Duty on militaar organisatsioon, mis tegutseb pool autonoomselt eesmärgiga neutraliseerida Tsooni ohtlik mõju inimkonnale. Me usume, et Tsoon ei tohi kunagi muutuda tavapäraseks. Me ei otsi rahu – me otsime kaitset. Me seisame ka siis, kui kõik teised taganevad.
Riietus: Tume sõjaväe vorm punase/musta ruuduline särk
Relvastus: NATO
STRUKTUUR:
Komandör – kõrgeim autoriteet, strateegiline juht
Snaiprid ja välivaatlejad – rindejoone jälgimine, täppislaskmine
Sideohvitserid – raadio- ja seire kontakt
Miinigrupid ja lõhketehnikud – tsooni puhastus ja miiniväljade haldus
Piirikontrolliüksused – eeltsooni valvurid, fraktsioonide liikumise jälgijad
SUHTED TEISTE FRAKTSIOONIDEGA
Armee – ametlik koostöö, kuid sisemised konfliktid meetodites
Freedom – ideoloogiline vastane; tolerants tsooni vastu = reetmine
Teadlased – tingimuslik koostöö; jälgitakse teadusuuringute eetikat
Stalkerid – kontrollitud kontakt; lubatud ainult registreerimisel
Monoliit – absoluutne oht, tuleb kõrvaldada
Palgasõdurid – kasutatakse informatsiooni ja ülesannete vahendajatena
Bandiidid – vaenlased; koheldakse samaväärselt Monoliidi liikmetega
REEGLID JA DISTSIPLIIN:
Iga liige vastutab nii enda kui kaaslaste turvalisuse eest
Käsk on absoluutne – küsimused tulevad hiljem
Tsooni ei sisene relvata ega ilma põhjenduseta
Artefaktid antakse üle komandörile või määratud logijale
Mitte ükski Monoliidi kontakt ei tohi jääda raporteerimata
STRATEEGILISED ALAD:
Duty välibaas – tsooni piiri lähedal, relvastus ja briifingud
Patrullrada A-D – operatiivne liikumisteekond eel tsoonis
„Vaikne rinne“ – tsoonis asuv kindlustatud punkt, mille asukoht on salastatud
MÄNGUSISESED SOOVITUSED:
Jälgi logiraamatuid, tee märkmeid kontaktide kohta
Ole range, isegi oma liitlaste suhtes – Duty on uhkusega jäik
Mängi ülekuulamisi, konfiskeerimisi, kontrolli passide/märke olemasolu
Anna edasi raadio sõnumeid, koonda patrulle või korralda piiranguid
LÕPPSÕNA:
Kui meie ei seisa Tsooni vastu, siis kes seisab sinu ja hävingu vahel?
Duty ei kahtle. Duty ei tagane. Duty jääb.