Üritused
tagasi
Saabuv airsoft üritus
vaata
airsoft ürituse pilt
Kuupäev: 28.06.2025
Koht: Harku
Kogunemine: 09:30
Briifing: 10:50
Ürituse algus: 11:00
Pilet
20.00€
Osalejad
19/50
VAATA

Airsoft üritus
ECHOES OF THE ZONE *DUTY*

live event main cover
live event extra cover
Asukoht
Google map
Sisene või Registreeri kasutaja (Pilet: 75.00€)
Valige üks osapool
Otsi transporti üritusele (0)
Jaga
Sisene või Registreeri kasutaja (Pilet: 75.00€)
Valige üks osapool
Algus: 18:00
2/10
Korraldaja: Habe
Telefon: 53746082
E-mail: naissaareairsoftcamp@gmail.com
Kogunemine alates: 12:00
Uute mängijate briifing: 17:00
Ürituse lõppkuupäev:24. august. 2025
Aadress: Suurpea alajaam 4, Suurpea, 74812 Harju maakond Loksa
Tasuta teenused
WC
Foto/video
Tasulised teenused
Söök
HPA täitmine

Ürituse info

All information is in two languages: EST/ENG

 

GENERAL INFORMATION

By them: Echoes of the Zone
Type: 48-hour live-action role-playing game (LARP)
Location: Estonia, 22-24 August 2025
Size of the playing area: ~15 hectares (including city, pre-zone, Zone)

Sources of inspiration:

Strugatsky's Roadside Picnic

S.T.A.L.K.E.R. video game series

Tarkovsky's film language and mystical realism

Game Style: post-apocalyptic, mystical, scientific, psychological, military, open narrative

WHAT IS A ZONE?

The zone is not just a no-go zone. It is a broken place in the world - and in man. Time stretches, space lies and dreams seep into waking life.

The zone is not stable. It listens. Sometimes it answers.

The player does not come here just to survive - but to find something. The only question is: what will be left of you when Zone has seen you?

 FRACTIONS

There are 8 active factions in the game, each with its own ideology, behavior and goals. The factions are:

Army – order, control, security zones

Duty – fanatical Zone clearing

Freedom – For the freedom of the zone

Scientists (Ecologists) – investigate and document

Stalkerid – independent travelers, artifact hunters

Mercenaries – ready for anything for money

Bandit – seekers of confusion and profit

A monolith – ritualistic, enigmatic, bordering on fanaticism

In addition, NPCs: Sidorovich (merchant), Bartender, False prophets, Zone Servant jpm.

 GAME ELEMENTS

Anomalies and Artifacts – phenomena and objects that defy the laws of physics

Money and trade – the currency is "LOCAL", the black market and official shopping places work

Tasks and events – A dynamic quest network driven by factions and NPCs

Armed conflicts – Battles based on airsoft weapons, tactically driven

Psychological impact – dream pages, false diaries, lost time, NPC influences

 PLAY AREA AND ZONE DISTRIBUTION

City (~3 ha): checkpoints, NPC locations, trade

Pre-zone (~3 ha): a dangerous but accessible area for several factions

Zone (~9 ha): volatile, dangerous, area of ​​anomalies and artifacts, Monolith territory

 PARTICIPATION AND PREPARATION

Each player has a faction, role card, and equipment restrictions

A standalone character story (or generated) is recommended

Armament: airsoft weapons are used, a precise set of safety rules is added

The zone does not require permission. He just waits.

EST

ÜLDINFO

Nimi: Echoes of the Zone
Tüüp: 48-tunnine live-action rollimäng (LARP)
Asukoht: Eesti, august 2025
Mänguala suurus: ~15 hektarit (sh linn, eeltsoon, Tsoon)

Inspiratsiooniallikad:

Strugatskite „Väljasõit rohelusse“

S.T.A.L.K.E.R. videomängu seeria

Tarkovski filmikeel ja müstiline realism

Mängu stiil: postapokalüptiline, müstiline, teaduslik, psühholoogiline, sõjaline, avatud narratiiv

 MIS ON TSOON?

Tsoon ei ole lihtsalt keeluala. See on katkine koht maailmas – ja inimeses. Aeg venib, ruum valetab ja unenäod imbuvad ärkvelolekusse.

Tsoon ei ole stabiilne. See kuulab. Mõnikord vastab.

Mängija ei tule siia ainult ellujäämiseks – vaid millegi leidmiseks. Küsimus on vaid: mis jääb sinust järele, kui Tsoon on sind näinud?

 FRAKTSIOONID

Mängus on 8 aktiivset fraktsiooni, millest igaühel on oma ideoloogia, käitumine ja eesmärgid. Fraktsioonid on:

Armee – kord, kontroll, turvatsoonid

Duty – fanaatiline Tsooni puhastamine

Freedom – Tsooni vabaduse nimel

Teadlased (Ecologists) – uurivad ja dokumenteerivad

Stalkerid – iseseisvad rändurid, artefaktikütid

Palgasõdurid – raha nimel valmis kõigeks

Bandiidid – segaduse ja kasu otsijad
Monoliit – rituaalne, mõistatuslik, fanatismi serval

Lisaks NPC-d: Sidorovitš (kaupmees), Baarmen, Valeprohvet, Tsooni Teener jpm.

 MÄNGU ELEMENDID

Anomaaliad ja Artefaktid – füüsikaseadusi eiravad nähtused ja objektid

Raha ja kaubandus – valuutaks "KOHALIK", toimib must turg ja ametlikud ostukohad
Ülesanded ja sündmused – dünaamiline ülesandevõrk, mida suunavad fraktsioonid ja NPC-d

Relvakonfliktid – airsoft-relvadel põhinevad lahingud, taktikaliselt juhitud

Psühholoogiline mõju – unenäolehed, vale päevikud, kaotatud aeg, NPC mõjutused

 MÄNGUALA JA TSOONI JAOTUS

Linn (~3 ha): kontrollpunktid, NPC-de asukohad, kaubandus

Eeltsoon (~3 ha): ohtlik, kuid ligipääsetav ala mitmele fraktsioonile

Tsoon (~9 ha): muutlik, ohtlik, anomaaliate ja artefaktide ala, Monoliidi territoorium

 OSAVÕTT JA ETTEVALMISTUS

Igal mängijal on fraktsioon, rollikaart ja varustuse piirangud

Soovituslik on iseseisev karakteri lugu (või genereeritud)

Relvastus: kasutatakse airsofti relvi, täpne ohutus reeglite kogum lisandub

Tsoon ei vaja luba. Ta lihtsalt ootab.

FRACTION BROCHURE: DUTY - ZONE CONTROL BROTHERHOOD

 FACTION: DUTY (ONCE IN THE ZONE)

MOTTO: "The zone is not a miracle. The zone is a threat. We are its limit."

GENERAL DESCRIPTION:
Duty is a military organization that operates semi-autonomously with the goal of neutralizing the Zone's dangerous influence on humanity. We believe that the Zone must never become ordinary. We're not looking for peace - we're looking for protection. We stand even when everyone else retreats.

Clothing: Dark military uniform with red/black checkered shirt
Weaponry: NATO

 STRUCTURE:

Commander – the highest authority, the strategic leader

Snipers and intermediates – monitoring the front line, precision shooting

Liaison Officers – radio and monitoring contact

Mine groups and explosives technicians – zone clearance and minefield management

Border control units – pre-zone guards, faction movement trackers

 RELATIONS WITH OTHER FACTIONS

army – formal cooperation but internal conflicts in methods

Freedom – ideological opponent; tolerance for the zone = betrayal

Scientists – conditional cooperation; research ethics are monitored
Stalkerid – controlled contact; allowed only at registration

A monolith – absolute danger, must be eliminated

Mercenaries – are used as mediators of information and tasks

Bandit – enemies; are treated equally with Monolith members

 RULES AND DISCIPLINE:

Each member is responsible for his own safety and that of his fellow members

The command is absolute - the questions come later

No one enters the zone without a weapon or without justification

Artifacts are handed over to the commander or designated logger

No Monolith contact should go unreported

 STRATEGIC AREAS:

Duty Field Base – near the border of the zone, armament and briefings

Patrol line A-D – operational movement route in the advance zone

"Silent Front" – a fortified point located in the zone, the location of which is classified

 IN-GAME RECOMMENDATIONS:

Keep track of logbooks, make notes about contacts

Be strict, even with your allies - Duty is proudly rigid

Play interrogations, confiscations, check passports/badges

Broadcast radio messages, assemble patrols or organize restrictions

 FINAL WORD:

If we don't stand against the Zone, who will stand between you and destruction?
Duty has no doubts. Duty doesn't back down. Duty remains.

EST

FRAKTSIOONI BROŠÜÜR: DUTY – TSOONI OHJAMISE VENNASKOND

 FRAKTSIOON: DUTY (KORD TSOONIS)

MOTTO: „Tsoon ei ole ime. Tsoon on oht. Meie oleme tema piir.“

ÜLDKIRJELDUS:
Duty on militaar organisatsioon, mis tegutseb pool autonoomselt eesmärgiga neutraliseerida Tsooni ohtlik mõju inimkonnale. Me usume, et Tsoon ei tohi kunagi muutuda tavapäraseks. Me ei otsi rahu – me otsime kaitset. Me seisame ka siis, kui kõik teised taganevad.

Riietus: Tume sõjaväe vorm punase/musta ruuduline särk
Relvastus: NATO
 

 STRUKTUUR:

Komandör – kõrgeim autoriteet, strateegiline juht

Snaiprid ja välivaatlejad – rindejoone jälgimine, täppislaskmine

Sideohvitserid – raadio- ja seire kontakt

Miinigrupid ja lõhketehnikud – tsooni puhastus ja miiniväljade haldus

Piirikontrolliüksused – eeltsooni valvurid, fraktsioonide liikumise jälgijad

 SUHTED TEISTE FRAKTSIOONIDEGA

Armee – ametlik koostöö, kuid sisemised konfliktid meetodites

Freedom – ideoloogiline vastane; tolerants tsooni vastu = reetmine

Teadlased – tingimuslik koostöö; jälgitakse teadusuuringute eetikat
Stalkerid – kontrollitud kontakt; lubatud ainult registreerimisel

Monoliit – absoluutne oht, tuleb kõrvaldada

Palgasõdurid – kasutatakse informatsiooni ja ülesannete vahendajatena

Bandiidid – vaenlased; koheldakse samaväärselt Monoliidi liikmetega

 REEGLID JA DISTSIPLIIN:

Iga liige vastutab nii enda kui kaaslaste turvalisuse eest

Käsk on absoluutne – küsimused tulevad hiljem

Tsooni ei sisene relvata ega ilma põhjenduseta

Artefaktid antakse üle komandörile või määratud logijale

Mitte ükski Monoliidi kontakt ei tohi jääda raporteerimata

 STRATEEGILISED ALAD:

Duty välibaas – tsooni piiri lähedal, relvastus ja briifingud

Patrullrada A-D – operatiivne liikumisteekond eel tsoonis

„Vaikne rinne“ – tsoonis asuv kindlustatud punkt, mille asukoht on salastatud

 MÄNGUSISESED SOOVITUSED:

Jälgi logiraamatuid, tee märkmeid kontaktide kohta

Ole range, isegi oma liitlaste suhtes – Duty on uhkusega jäik

Mängi ülekuulamisi, konfiskeerimisi, kontrolli passide/märke olemasolu

Anna edasi raadio sõnumeid, koonda patrulle või korralda piiranguid

 LÕPPSÕNA:

Kui meie ei seisa Tsooni vastu, siis kes seisab sinu ja hävingu vahel?
Duty ei kahtle. Duty ei tagane. Duty jääb.