Üritused
tagasi
Saabuv airsoft üritus
vaata
airsoft ürituse pilt
Kuupäev: 28.06.2025
Koht: Harku
Kogunemine: 09:30
Briifing: 10:50
Ürituse algus: 11:00
Pilet
20.00€
Osalejad
19/50
VAATA

Airsoft üritus
ECHOES OF THE ZONE *FREEDOM*

live event main cover
live event extra cover
Asukoht
Google map
Sisene või Registreeri kasutaja (Pilet: 75.00€)
Valige üks osapool
  • Saab osaleda alates level 1
  • Saab osaleda alates  16a.
Otsi transporti üritusele (0)
Jaga
Sisene või Registreeri kasutaja (Pilet: 75.00€)
Valige üks osapool
Algus: 18:00
2/10
Korraldaja: Habe
Telefon: 53746082
E-mail: naissaareairsoftcamp@gmail.com
Kogunemine alates: 12:00
Uute mängijate briifing: 17:00
Ürituse lõppkuupäev:24. august. 2025
Aadress: Suurpea alajaam 4, Suurpea, 74812 Harju maakond Loksa
Tasuta teenused
WC
Foto/video
Tasulised teenused
Söök
HPA täitmine

Ürituse info

All information is in two languages: EST/ENG

 

GENERAL INFORMATION

By them: Echoes of the Zone
Type: 48-hour live-action role-playing game (LARP)
Location: Estonia, 22-24 August 2025
Size of the playing area: ~15 hectares (including city, pre-zone, Zone)

Sources of inspiration:

Strugatsky's Roadside Picnic

S.T.A.L.K.E.R. video game series

Tarkovsky's film language and mystical realism

Game Style: post-apocalyptic, mystical, scientific, psychological, military, open narrative

WHAT IS A ZONE?

The zone is not just a no-go zone. It is a broken place in the world - and in man. Time stretches, space lies and dreams seep into waking life.

The zone is not stable. It listens. Sometimes it answers.

The player does not come here just to survive - but to find something. The only question is: what will be left of you when Zone has seen you?

 FRACTIONS

There are 8 active factions in the game, each with its own ideology, behavior and goals. The factions are:

Army – order, control, security zones

Duty – fanatical Zone clearing

Freedom – For the freedom of the zone

Scientists (Ecologists) – investigate and document

Stalkerid – independent travelers, artifact hunters

Mercenaries – ready for anything for money

Bandit – seekers of confusion and profit

A monolith – ritualistic, enigmatic, bordering on fanaticism

In addition, NPCs: Sidorovich (merchant), Bartender, False prophets, Zone Servant jpm.

 GAME ELEMENTS

Anomalies and Artifacts – phenomena and objects that defy the laws of physics

Money and trade – the currency is "LOCAL", the black market and official shopping places work

Tasks and events – A dynamic quest network driven by factions and NPCs

Armed conflicts – Battles based on airsoft weapons, tactically driven

Psychological impact – dream pages, false diaries, lost time, NPC influences

 PLAY AREA AND ZONE DISTRIBUTION

City (~3 ha): checkpoints, NPC locations, trade

Pre-zone (~3 ha): a dangerous but accessible area for several factions

Zone (~9 ha): volatile, dangerous, area of ​​anomalies and artifacts, Monolith territory

 PARTICIPATION AND PREPARATION

Each player has a faction, role card, and equipment restrictions

A standalone character story (or generated) is recommended

Armament: airsoft weapons are used, a precise set of safety rules is added

The zone does not require permission. He just waits.

EST

ÜLDINFO

Nimi: Echoes of the Zone
Tüüp: 48-tunnine live-action rollimäng (LARP)
Asukoht: Eesti, august 2025
Mänguala suurus: ~15 hektarit (sh linn, eeltsoon, Tsoon)

Inspiratsiooniallikad:

Strugatskite „Väljasõit rohelusse“

S.T.A.L.K.E.R. videomängu seeria

Tarkovski filmikeel ja müstiline realism

Mängu stiil: postapokalüptiline, müstiline, teaduslik, psühholoogiline, sõjaline, avatud narratiiv

 MIS ON TSOON?

Tsoon ei ole lihtsalt keeluala. See on katkine koht maailmas – ja inimeses. Aeg venib, ruum valetab ja unenäod imbuvad ärkvelolekusse.

Tsoon ei ole stabiilne. See kuulab. Mõnikord vastab.

Mängija ei tule siia ainult ellujäämiseks – vaid millegi leidmiseks. Küsimus on vaid: mis jääb sinust järele, kui Tsoon on sind näinud?

 FRAKTSIOONID

Mängus on 8 aktiivset fraktsiooni, millest igaühel on oma ideoloogia, käitumine ja eesmärgid. Fraktsioonid on:

Armee – kord, kontroll, turvatsoonid

Duty – fanaatiline Tsooni puhastamine

Freedom – Tsooni vabaduse nimel

Teadlased (Ecologists) – uurivad ja dokumenteerivad

Stalkerid – iseseisvad rändurid, artefaktikütid

Palgasõdurid – raha nimel valmis kõigeks

Bandiidid – segaduse ja kasu otsijad
Monoliit – rituaalne, mõistatuslik, fanatismi serval

Lisaks NPC-d: Sidorovitš (kaupmees), Baarmen, Valeprohvet, Tsooni Teener jpm.

 MÄNGU ELEMENDID

Anomaaliad ja Artefaktid – füüsikaseadusi eiravad nähtused ja objektid

Raha ja kaubandus – valuutaks "KOHALIK", toimib must turg ja ametlikud ostukohad
Ülesanded ja sündmused – dünaamiline ülesandevõrk, mida suunavad fraktsioonid ja NPC-d

Relvakonfliktid – airsoft-relvadel põhinevad lahingud, taktikaliselt juhitud

Psühholoogiline mõju – unenäolehed, vale päevikud, kaotatud aeg, NPC mõjutused

 MÄNGUALA JA TSOONI JAOTUS

Linn (~3 ha): kontrollpunktid, NPC-de asukohad, kaubandus

Eeltsoon (~3 ha): ohtlik, kuid ligipääsetav ala mitmele fraktsioonile

Tsoon (~9 ha): muutlik, ohtlik, anomaaliate ja artefaktide ala, Monoliidi territoorium

 OSAVÕTT JA ETTEVALMISTUS

Igal mängijal on fraktsioon, rollikaart ja varustuse piirangud

Soovituslik on iseseisev karakteri lugu (või genereeritud)

Relvastus: kasutatakse airsofti relvi, täpne ohutus reeglite kogum lisandub

Tsoon ei vaja luba. Ta lihtsalt ootab.

FRACTION BROCHURE: FREEDOM - BROTHERHOOD OF FREEDOM

 FACTION: FREEDOM (FOR FREE ZONE)

MOTTO: "No one owns the zone. Or we all own it."

GENERAL DESCRIPTION:
Freedom is an idealistic and independent brotherhood that believes that the Zone must not be militarized or closed off. We stand for free movement, shared knowledge and freedom of existence. We are more than fighters - we are guardians of a new worldview.

Clothing: Military jacket Flectarn camo rest of the free choice.
Weapons: Various AK versions

 STRUCTURE:

Group leader / coordinator – speaker, philosopher and contact person

Field scientists and observers – measure, record, collect

Musicians and cultural carriers – sonic and mental presence

Defense unit – armed security team

Intermediaries / information exchangers – ties with other factions

 RELATIONS WITH OTHER FACTIONS:

army – hostile; opponents of control mechanisms

Duty – ideological enemy; ideological militarism is a threat to freedom

Scientists – are of interest, cooperation is possible if equality is respected

Stalkerid – natural allies; carriers of free movement

A monolith – dangerous, but worthy of understanding; a spiritual phenomenon, not just an enemy

Mercenaries – pragmatic contact; exchange of information and goods

Bandit – unwanted but understandable; cooperation is possible depending on the situation

 RULES AND PRINCIPLES OF CONDUCT:

Each member is responsible for themselves - we have no punishment, just conversation

Do not use force against civilians or scientists

Accountability is only within the group - not accountable to any authority

Artifacts are exchanged, not monopolized

Rituals and creation are free - "the zone is personal"

 GATHERING AND COLLABORATION AREA:

Free area – the neutral location of the pre-zone (near the agreed point B or D)

Exchange point – a place for exchange of information between merchants or researchers

Cultural place – 24-hour bonfire area, music, conversation, sharing

 IN-GAME RECOMMENDATIONS:

tell others why The zone must remain open - not only that And

Use rituals, music, drawing markers in the zone as a sign of identity

Encourage compromise - but don't be afraid of conflict when it comes to the truth

Doubt every command, even your own

 FINAL WORD:

A zone is an opportunity. Not a burden.
You can't possess it - you can only be inside it.

 

EST

FRAKTSIOONI BROŠÜÜR: FREEDOM – VABADUSE VENNASKOND

 FRAKTSIOON: FREEDOM (VABA TSOONI EEST)

MOTTO: „Tsoon ei kuulu kellelegi. Või kuulub meile kõigile.“

ÜLDKIRJELDUS:
Freedom on idealistlik ja iseseisev vendlus, mis usub, et Tsooni ei tohi militariseerida ega sulgeda. Me seisame vaba liikumise, jagatud teadmiste ja eksistentsi vabaduse eest. Me oleme rohkem kui võitlejad – me oleme valvurid uue maailmavaate ees.

Riietus:  Sõjaväe jope Flectarn camo ülejäänud vaba valik.
Relvastus: Erinevad AK versioonid
 

 STRUKTUUR:

Rühmajuht / koordinaator – kõneleja, filosoof ja kontaktisik

Väliteadlased ja vaatlejad – mõõdavad, salvestavad, koguvad

Muusikud ja kultuurikandjad – heliline ja vaimne kohalolu

Kaitseüksus – relvastatud turvameeskond

Vahendajad / infovahetajad – sidemed teiste fraktsioonidega

 SUHTED TEISTE FRAKTSIOONIDEGA:

Armee – vaenulik; kontrollimehhanismide vastased

Duty – ideoloogiline vaenlane; ideeline militarism on vabaduse oht

Teadlased – huvipakkuvad, koostöö võimalik, kui austatakse võrdsust

Stalkerid – loomulikud liitlased; vaba liikumise kandjad

Monoliit – ohtlik, ent mõistmist vääriv; vaimne nähtus, mitte ainult vaenlane

Palgasõdurid – pragmaatiline kontakt; informatsiooni ja kauba vahetamine

Bandiidid – mittesoovitud, kuid mõistetavad; koostöö on võimalik olukorrast lähtuvalt

 REEGLID JA KÄITUMISPRINTSIIBID:

Iga liige vastutab iseenda eest – meil pole karistust, vaid vestlus

Ei tohi jõudu kasutada tsiviilide ega teadlaste vastu

Aruandekohustus on ainult rühma sees – ei vasta ühegi võimu ees

Artefakte vahetatakse, mitte ei monopoliseerita

Rituaalid ja looming on vaba – „tsoon on isiklik“

 KOGUNEMIS- JA KOOSTÖÖALA:

Vaba ala – eeltsooni neutraalne paik (kokkulepitud punkti B või D lähedal)

Vahetuspunkt – koht kaupmehe või teadlaste infovahetuseks

Kultuurikoht – ööpäevane lõkkeala, muusika, kõne, jagamine

 MÄNGUSISESED SOOVITUSED:

Räägi teistele, miks Tsoon peab jääma avatuks – mitte ainult et

Kasuta rituaale, muusikat, markerite joonistamist tsoonis identiteedi märgiks

Julgusta kompromisse – kuid ära karda konflikti, kui tegu on tõega

Kahtle igas käsus, isegi enda omas

 LÕPPSÕNA:

Tsoon on võimalus. Mitte koorem.
Seda ei saa vallata – saab ainult olla selle sees.