Airsoft üritus
ECHOES OF THE ZONE *FREEDOM*


Ürituse info
All information is in two languages: EST/ENG
GENERAL INFORMATION
By them: Echoes of the Zone
Type: 48-hour live-action role-playing game (LARP)
Location: Estonia, 22-24 August 2025
Size of the playing area: ~15 hectares (including city, pre-zone, Zone)
Sources of inspiration:
Strugatsky's Roadside Picnic
S.T.A.L.K.E.R. video game series
Tarkovsky's film language and mystical realism
Game Style: post-apocalyptic, mystical, scientific, psychological, military, open narrative
WHAT IS A ZONE?
The zone is not just a no-go zone. It is a broken place in the world - and in man. Time stretches, space lies and dreams seep into waking life.
The zone is not stable. It listens. Sometimes it answers.
The player does not come here just to survive - but to find something. The only question is: what will be left of you when Zone has seen you?
FRACTIONS
There are 8 active factions in the game, each with its own ideology, behavior and goals. The factions are:
Army – order, control, security zones
Duty – fanatical Zone clearing
Freedom – For the freedom of the zone
Scientists (Ecologists) – investigate and document
Stalkerid – independent travelers, artifact hunters
Mercenaries – ready for anything for money
Bandit – seekers of confusion and profit
A monolith – ritualistic, enigmatic, bordering on fanaticism
In addition, NPCs: Sidorovich (merchant), Bartender, False prophets, Zone Servant jpm.
GAME ELEMENTS
Anomalies and Artifacts – phenomena and objects that defy the laws of physics
Money and trade – the currency is "LOCAL", the black market and official shopping places work
Tasks and events – A dynamic quest network driven by factions and NPCs
Armed conflicts – Battles based on airsoft weapons, tactically driven
Psychological impact – dream pages, false diaries, lost time, NPC influences
PLAY AREA AND ZONE DISTRIBUTION
City (~3 ha): checkpoints, NPC locations, trade
Pre-zone (~3 ha): a dangerous but accessible area for several factions
Zone (~9 ha): volatile, dangerous, area of anomalies and artifacts, Monolith territory
PARTICIPATION AND PREPARATION
Each player has a faction, role card, and equipment restrictions
A standalone character story (or generated) is recommended
Armament: airsoft weapons are used, a precise set of safety rules is added
The zone does not require permission. He just waits.
EST
ÜLDINFO
Nimi: Echoes of the Zone
Tüüp: 48-tunnine live-action rollimäng (LARP)
Asukoht: Eesti, august 2025
Mänguala suurus: ~15 hektarit (sh linn, eeltsoon, Tsoon)
Inspiratsiooniallikad:
Strugatskite „Väljasõit rohelusse“
S.T.A.L.K.E.R. videomängu seeria
Tarkovski filmikeel ja müstiline realism
Mängu stiil: postapokalüptiline, müstiline, teaduslik, psühholoogiline, sõjaline, avatud narratiiv
MIS ON TSOON?
Tsoon ei ole lihtsalt keeluala. See on katkine koht maailmas – ja inimeses. Aeg venib, ruum valetab ja unenäod imbuvad ärkvelolekusse.
Tsoon ei ole stabiilne. See kuulab. Mõnikord vastab.
Mängija ei tule siia ainult ellujäämiseks – vaid millegi leidmiseks. Küsimus on vaid: mis jääb sinust järele, kui Tsoon on sind näinud?
FRAKTSIOONID
Mängus on 8 aktiivset fraktsiooni, millest igaühel on oma ideoloogia, käitumine ja eesmärgid. Fraktsioonid on:
Armee – kord, kontroll, turvatsoonid
Duty – fanaatiline Tsooni puhastamine
Freedom – Tsooni vabaduse nimel
Teadlased (Ecologists) – uurivad ja dokumenteerivad
Stalkerid – iseseisvad rändurid, artefaktikütid
Palgasõdurid – raha nimel valmis kõigeks
Bandiidid – segaduse ja kasu otsijad
Monoliit – rituaalne, mõistatuslik, fanatismi serval
Lisaks NPC-d: Sidorovitš (kaupmees), Baarmen, Valeprohvet, Tsooni Teener jpm.
MÄNGU ELEMENDID
Anomaaliad ja Artefaktid – füüsikaseadusi eiravad nähtused ja objektid
Raha ja kaubandus – valuutaks "KOHALIK", toimib must turg ja ametlikud ostukohad
Ülesanded ja sündmused – dünaamiline ülesandevõrk, mida suunavad fraktsioonid ja NPC-d
Relvakonfliktid – airsoft-relvadel põhinevad lahingud, taktikaliselt juhitud
Psühholoogiline mõju – unenäolehed, vale päevikud, kaotatud aeg, NPC mõjutused
MÄNGUALA JA TSOONI JAOTUS
Linn (~3 ha): kontrollpunktid, NPC-de asukohad, kaubandus
Eeltsoon (~3 ha): ohtlik, kuid ligipääsetav ala mitmele fraktsioonile
Tsoon (~9 ha): muutlik, ohtlik, anomaaliate ja artefaktide ala, Monoliidi territoorium
OSAVÕTT JA ETTEVALMISTUS
Igal mängijal on fraktsioon, rollikaart ja varustuse piirangud
Soovituslik on iseseisev karakteri lugu (või genereeritud)
Relvastus: kasutatakse airsofti relvi, täpne ohutus reeglite kogum lisandub
Tsoon ei vaja luba. Ta lihtsalt ootab.
FRACTION BROCHURE: FREEDOM - BROTHERHOOD OF FREEDOM
FACTION: FREEDOM (FOR FREE ZONE)
MOTTO: "No one owns the zone. Or we all own it."
GENERAL DESCRIPTION:
Freedom is an idealistic and independent brotherhood that believes that the Zone must not be militarized or closed off. We stand for free movement, shared knowledge and freedom of existence. We are more than fighters - we are guardians of a new worldview.
Clothing: Military jacket Flectarn camo rest of the free choice.
Weapons: Various AK versions
STRUCTURE:
Group leader / coordinator – speaker, philosopher and contact person
Field scientists and observers – measure, record, collect
Musicians and cultural carriers – sonic and mental presence
Defense unit – armed security team
Intermediaries / information exchangers – ties with other factions
RELATIONS WITH OTHER FACTIONS:
army – hostile; opponents of control mechanisms
Duty – ideological enemy; ideological militarism is a threat to freedom
Scientists – are of interest, cooperation is possible if equality is respected
Stalkerid – natural allies; carriers of free movement
A monolith – dangerous, but worthy of understanding; a spiritual phenomenon, not just an enemy
Mercenaries – pragmatic contact; exchange of information and goods
Bandit – unwanted but understandable; cooperation is possible depending on the situation
RULES AND PRINCIPLES OF CONDUCT:
Each member is responsible for themselves - we have no punishment, just conversation
Do not use force against civilians or scientists
Accountability is only within the group - not accountable to any authority
Artifacts are exchanged, not monopolized
Rituals and creation are free - "the zone is personal"
GATHERING AND COLLABORATION AREA:
Free area – the neutral location of the pre-zone (near the agreed point B or D)
Exchange point – a place for exchange of information between merchants or researchers
Cultural place – 24-hour bonfire area, music, conversation, sharing
IN-GAME RECOMMENDATIONS:
tell others why The zone must remain open - not only that And
Use rituals, music, drawing markers in the zone as a sign of identity
Encourage compromise - but don't be afraid of conflict when it comes to the truth
Doubt every command, even your own
FINAL WORD:
A zone is an opportunity. Not a burden.
You can't possess it - you can only be inside it.
EST
FRAKTSIOONI BROŠÜÜR: FREEDOM – VABADUSE VENNASKOND
FRAKTSIOON: FREEDOM (VABA TSOONI EEST)
MOTTO: „Tsoon ei kuulu kellelegi. Või kuulub meile kõigile.“
ÜLDKIRJELDUS:
Freedom on idealistlik ja iseseisev vendlus, mis usub, et Tsooni ei tohi militariseerida ega sulgeda. Me seisame vaba liikumise, jagatud teadmiste ja eksistentsi vabaduse eest. Me oleme rohkem kui võitlejad – me oleme valvurid uue maailmavaate ees.
Riietus: Sõjaväe jope Flectarn camo ülejäänud vaba valik.
Relvastus: Erinevad AK versioonid
STRUKTUUR:
Rühmajuht / koordinaator – kõneleja, filosoof ja kontaktisik
Väliteadlased ja vaatlejad – mõõdavad, salvestavad, koguvad
Muusikud ja kultuurikandjad – heliline ja vaimne kohalolu
Kaitseüksus – relvastatud turvameeskond
Vahendajad / infovahetajad – sidemed teiste fraktsioonidega
SUHTED TEISTE FRAKTSIOONIDEGA:
Armee – vaenulik; kontrollimehhanismide vastased
Duty – ideoloogiline vaenlane; ideeline militarism on vabaduse oht
Teadlased – huvipakkuvad, koostöö võimalik, kui austatakse võrdsust
Stalkerid – loomulikud liitlased; vaba liikumise kandjad
Monoliit – ohtlik, ent mõistmist vääriv; vaimne nähtus, mitte ainult vaenlane
Palgasõdurid – pragmaatiline kontakt; informatsiooni ja kauba vahetamine
Bandiidid – mittesoovitud, kuid mõistetavad; koostöö on võimalik olukorrast lähtuvalt
REEGLID JA KÄITUMISPRINTSIIBID:
Iga liige vastutab iseenda eest – meil pole karistust, vaid vestlus
Ei tohi jõudu kasutada tsiviilide ega teadlaste vastu
Aruandekohustus on ainult rühma sees – ei vasta ühegi võimu ees
Artefakte vahetatakse, mitte ei monopoliseerita
Rituaalid ja looming on vaba – „tsoon on isiklik“
KOGUNEMIS- JA KOOSTÖÖALA:
Vaba ala – eeltsooni neutraalne paik (kokkulepitud punkti B või D lähedal)
Vahetuspunkt – koht kaupmehe või teadlaste infovahetuseks
Kultuurikoht – ööpäevane lõkkeala, muusika, kõne, jagamine
MÄNGUSISESED SOOVITUSED:
Räägi teistele, miks Tsoon peab jääma avatuks – mitte ainult et
Kasuta rituaale, muusikat, markerite joonistamist tsoonis identiteedi märgiks
Julgusta kompromisse – kuid ära karda konflikti, kui tegu on tõega
Kahtle igas käsus, isegi enda omas
LÕPPSÕNA:
Tsoon on võimalus. Mitte koorem.
Seda ei saa vallata – saab ainult olla selle sees.